Hakutulokset

  1. J

    Kp 21 ja rusehtava niukka vuoto

    Sellaista mulla ei kyllä aiemmissa raskauksissa ole ollut. Mutta eihän se mitään tarkoita... Jaiks! Ei kun odotellaan sitten. Kiitos Lentoemo-76 :hug:
  2. J

    Kp 21 ja rusehtava niukka vuoto

    Eli mitä tämä nyt sitten on? Pientä mahdollisuutta olisi raskaudellekin, mutta ei kai tämä siihen kuitenkaan liittyisi..? Menkat oli siis viimeksi 13.12. alkaen. Kierto 29 päivää ja tuo "hommailupäivä" 27.12. Mutta siis miksi vaalean rusehtavaa limaista vuotoa nyt..?? Tietääkö kukaan...
  3. J

    Mitä pyytää kasasta hyväkuntoisia Barbie, yms. -nukkeja?

    On siis paljon vaatteita ja muuta tavaraa, tummaihoista ja itämaisen näköistäkin nukkea, valtaosa vaaleaa pitkähiuksista nukketyyppiä. Suurin osa Barbieita. Nukkeja 13, joista yksi "mies"... Haluaisin myydä kaikki kerralla, joten hinnoitteluapua kaipailisin... Kiitos! :)
  4. J

    Teutonia Mistral...??

    Meillä on Teutonian Mistralit vm 2007. Voisiko joku ystävällinen kertoa, miten/mitkä tukijutut poistetaan, jotta pehmeä kantokoppa sopisi suuremmallekin vauvalle... Kun oma pian 4,5kk ikäinen poikani tosiaan kasvaa kopasta kohta ulos ja olen miettinyt, miten tilaa saisi lisää. Kiitos :flower...
  5. J

    onko meillä "jättivauva"...

    No mun pikkumies on nyt nelikuinen ja mitat on 8925g ja 67,5cm. Ja mun mielestä ihana, suloinen poika, eikä mitenkään jätti =) . Pyöreäposkiset vauvat on ihania (pelkällä rintamaidolla meilläkin yhä mennään).
  6. J

    Suurperheiden äidit! =)

    Heipsan kaikki! Mullakin 4 poikaa, iät 10v, 6v, 5v ja 3kk. Ja ystäville ISO tilaus. Jos (pohjois-)Espoon suunnasta löytyy mammaseuraa, niin ihanaa!

Yhteistyössä