Hakutulokset

  1. Joyride

    Ku kerran on ollu jo se tissiketju ni...(peppuketju!)

    Mies änskällä otti kun pitää kuulemma joka miehellä persekuvia olla :D
  2. Joyride

    Muita mittailijoita?

    jee, löysin mitan. Uudet mitat ovat seuraavat: Ei mitään muutosta...en mä ällyy. vanhat vaatteet menevät melkein kaikki päälle, painoa on pudonnu melkein 5 kg, mutta ei mitään muutosta mitoissa. Höh. mittasin kyllä erilaisella mitalla viimeksi, mutta en sitten tiedä. Ärsyttää :/
  3. Joyride

    Muita mittailijoita?

    Mittaan jahka löydän mittanauhan :D
  4. Joyride

    Oonko ainoa jonka mielestä näyttää paremmalta isompana

    Kyllä painoa o reippaasti yli 70 kg. Eikä tod näytä paremmalta...
  5. Joyride

    Voitko viettää 45min muskarin juomatta?

    Noh tota ammattilaisena voisin sanoa, että tokihan vetää, mutta jos tunti on muuta kuin höllistelyä, niin hikihän siinä tulee. Ja yleensähän se vesi korvaa sitä nestevajetta ja laittaa aineenvaihduntaan vauhtia. Vaikka tunnilla juokin esim puol litraa, niin silti tunnin jälkeen pitäisi vielä...
  6. Joyride

    Saisiko teidät houkuteltua sänkyyn tällaisella iskutyylillä?

    Mullekin exä laitteli jo pitkästi eron jälkeen viestejä kelpasiko seksiseura? Vastasin että joo, mutta haen sen muualta kiitos. Ko heppu petti mua aikoinaan ja jätin sen siksi. Tollo....
  7. Joyride

    jatka lausetta: minä olen miehelleni...

    ...elämänsä suurin rakkaus ja hänen maailmansa tärkeimmän asian eli poikansa äiti. Lisäksi olen sielunkumppani ja luotettava kumppani.
  8. Joyride

    MIKSI JOKAINEN ÄITI OLE YHTÄ ARVOKAS

    Tähän munkin allekirjoitus. Vanhemmat lapset omalla tavallani riistin isältä ja isä omalla tavallaan samalla hylkäsi lapsensa. On ollut toki viime vuosina taas lastensa elämässä, mikä on hyvä, mutta ei korvaa lapsuuden poissoloa. En luottanut isän kykyyn hoitaa ja isä ei sittemmin edes halunnut...
  9. Joyride

    miten eroon kropan "paastosäädöstä"? Kroppa ihan jumissa..

    Mikä on säästöliekki? Jos ihminen syö vähemmän kuin kuluttaa, niin silloin laihtuu. Säästöliekkiin en oikein usko, koska tuskin maailmassa olisi yhtään nälkäkuolemaa jos sellainen olisi olemassa. Minä jättäisin kans nuo hiilarit pois. Ja mäkin liikun enkä silti tartte hiilareita =)
  10. Joyride

    Hyvinvarustellun miehen rakastelutaito

    Yli 20 cm, ainakin :D
  11. Joyride

    Lapsen kanssa kotona 1v asti, vai heti töihin?

    Mulla nyt on tapana lukea kaikkea varauksella, joka pohjautuu joko yhden henkilön oppiin tai teoriaan =) Wikipedia on wikipedia, ei todellakaan sekään luotettava lähde, mutta sieltä tosiaan löytyy lähteetkin. Hyvä niin. Ja tämä Sinkkonenhan on ihan suvereeni näissä lasten psykologiaa...
  12. Joyride

    Lapsen kanssa kotona 1v asti, vai heti töihin?

    Nyt vasta luin tuon tekstin ja sehän on lukiolaisten psykologia 5 kurssille tehty "tutkimus" :o Varmasti asiaa, mutta lähdekritiikkiä huutelen kuitenkin :)
  13. Joyride

    Lapsen kanssa kotona 1v asti, vai heti töihin?

    Mulla oli vanhemmat lapset kotona niin, että vanhin aloitti eskarin ja nuorempi oli 4 v. Silloinkin olivat hoidossa aina silloin tällöin. Ihan pienenä eli 9 kk:n ikäsenä keskimmäinen kävi 4 kk hoidossa päiväkodissa ja hyvin pärjäsi. On kylla toisaalta paljon lapsen luonteestakin kiinni...
  14. Joyride

    Lapsen kanssa kotona 1v asti, vai heti töihin?

    Mä lähden takaisin opinhajoon ens viikolla ja poika on 3,5 kk. Päivähoitoon poika menee kun miehen vanhempainvapaa loppuu helmikuussa.
  15. Joyride

    Kaverin lapsella törkeän huonot hampaat

    Meillä keskimmäisellä pojalla on aina ollut huonot hampaat, vaikka niitä on pesty ihan normaalisti. Minä epäilen syyksi jo kuukauden ikäisenä alkaneet infektiot, joihin syötiin litratolkulla sokerisia antibiootteja. Vaikka olen opettanut kädestä pitäen hampaiden pesun sata kertaa, niin silti...
  16. Joyride

    Ristiäiset, joissa lasta ei edes saa pitää sylissä?

    Nyt ei ollut kyse päivälliskutsuista vaan lapsen omista juhlista. Mitä mun olis pitänyt tehdä? Nipistellä kun ei muuten älyä herätä? Meillä poika kun nukkuu, niin se kans nukkuu, eikä sitä saa noin vain hereille. Tottahan mua harmitti vieraiden puolesta, mutta kyllä me kaikki kytättiin oven...
  17. Joyride

    Ristiäiset, joissa lasta ei edes saa pitää sylissä?

    Niin mullakin on jo useampi. Ja ehkä juuri siksi älyänkin, että lapsen mukaan eletään juhlapäivinäkin =)
  18. Joyride

    Ristiäiset, joissa lasta ei edes saa pitää sylissä?

    Pisteellä lapsia nolla? Kaikkeen on yleensä syynsä. Niinkuin meilläkin. Jos lasta väsyttää, niin annetaan vauvan silloin nukkua eikä hämmennetä. Ihme juttu taas.
  19. Joyride

    Ristiäiset, joissa lasta ei edes saa pitää sylissä?

    Meillä poika nukahti kesken toimituksen ja heräsi vasta kun kemut olivat ohi. Ei käynyt kenenkään muun kuin isän sylissä. Ei tuossa mun mielestä mitään kummaa ollut, koska jos nukuttaa, niin sitten nukutaan.

Yhteistyössä