Ku kerran on ollu jo se tissiketju ni...(peppuketju!)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Saakeli kun mulla ei oo ehjää kameraa :xmas: Sulta on menny Dude paljon ohi kun oot väärissä kerhoissa ;)
Whatte..!? Ollaanhan me siinä yhdessäki kerhossa jossa jos missä luulis olevan peppukuvan ku onhan siellä paljaita..krhm...öö..sipuleitakin!


:eek: :eek: :saint:

 
Nuppu
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Tällä mimmillä on mun mielestä kerrassaan seksikäs ja muodokas perse! Onneks ei oo rekattu nikki ku muuten floodaisin hänen yv-laatikon täyteen kaikkea pervoa. :kieh:

:p

Ihana ois astella portaissa tollasen takana.. :whistle: jaa'as..taitasin kaivaa kamerakännykkäni ja tallentaa näkymät :p :p Sit pitäis varmaa kysyä lupa että saako pitää hallussaan hänestä ottamaa kuvaa.. :snotty:
On mulla profiilikin....livenä tuon pyllyn näkee joka kesäkuu Helsinki Sambakarnevaleilla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Tällä mimmillä on mun mielestä kerrassaan seksikäs ja muodokas perse! Onneks ei oo rekattu nikki ku muuten floodaisin hänen yv-laatikon täyteen kaikkea pervoa. :kieh:

:p

Ihana ois astella portaissa tollasen takana.. :whistle: jaa'as..taitasin kaivaa kamerakännykkäni ja tallentaa näkymät :p :p Sit pitäis varmaa kysyä lupa että saako pitää hallussaan hänestä ottamaa kuvaa.. :snotty:
On mulla profiilikin....livenä tuon pyllyn näkee joka kesäkuu Helsinki Sambakarnevaleilla...
No, nyt ainaki ratkes osittain mitä teen tulevana kesänä

:p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Tässä on mun peppu.
(Eikä mitään avautumista, toi on ihan kaikkien virallisten asiakirjojenkin mukaan mun.)

Nyt mä kyllä melkein väittäisin, että osa tosta pyllystä kuitenkin välillisesti kuuluu mulle :whistle: :D
Nostanpa tämän nyt sit samalla ;)

Tunnustan, n. 1/3 tosta perseestä on kyllä vielä ruttiksen (toistaiseksi).
Mutta ei se väärin ole, voinpahan sanoa, että mun perse on sittenkin vähän pienempi :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:

sori...en oo ajellu pariin päivään :LOL:
Hmmm, tämä käy yli ymmärrykseni. Pistin ensimmäiselle sivulle ihan saman kuvan sensuroidun version eli pallit oli pikselöity pois. Ylläpito poisti sen kuvan ja jätti tämän. Onko tämä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:

sori...en oo ajellu pariin päivään :LOL:
Perskutarallaan mikä mies. :headwall: :D
vitut mä mikään mies oo |O
Anteeks ,kun luulin sua mieheks; kun oli tuo värkki tuolla jalkovälis ,se oli muum näköhäiriö. :p
ne on mun häpyhuulet.....ne läpsyy kivasti poskille ku ukko nuolee :D
 

Yhteistyössä