Lihavat on lepposii.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mun läskipersettä ette halua nähdä eikä mulla ole siitä kuviakaan! B)
Mun pepusta ei oo ku alastonkuvia.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis miun pepusta ei oo kuvia
Joo kahdelle, Tutankhamon ja Tripod, sun suosikit.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eeei, en mä ole lähettäny ku yhelle.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Kuitenkin useammalle... Hyi. Mä olen sentään vain yhden miehen nainen, ja mun pylly on yhden miehen pylly.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:how romantic!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun perseen kuva on laitettu vaan harvoille ja valituille palstalaisille.
:heart:
Ei ku toiselle vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo kahdelle, Tutankhamon ja Tripod, sun suosikit.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eeei, en mä ole lähettäny ku yhelle.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Kuitenkin useammalle... Hyi. Mä olen sentään vain yhden miehen nainen, ja mun pylly on yhden miehen pylly.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:how romantic!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun perseen kuva on laitettu vaan harvoille ja valituille palstalaisille.
:heart:
no sun persettä en halua katella mut olet muuten nättiAlkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:ny tulee paskaa päälle ja rutkasti
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Pyllykk%E4&image_id=89271434
Anna beibe mulle piiskaa..Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Yhdyssana. Saat piiskaa tommosesta virheestä.
B)
Ei silti perseestä kaunista tee. Eikä kyllä ole kaikki mun tietämät lihavat leppoisia vaan kaukana siitä! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Lihavat on lepposii.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mun läskipersettä ette halua nähdä eikä mulla ole siitä kuviakaan! B)
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no sun persettä en halua katella mut olet muuten nättiAlkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:ny tulee paskaa päälle ja rutkasti
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Pyllykk%E4&image_id=89271434
ei näy pallitAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:No onhan siinä nyt yks karvanen miehenpuolikas pers pystyssä pusikossa....
Juu, ei sillä ole palleja enää...ne jäi espanjaan....Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:ei näy pallitAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:No onhan siinä nyt yks karvanen miehenpuolikas pers pystyssä pusikossa....
Vois luulla nartuksi
Ihana perä sulla. WAU!!!Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Terveisiä perseestä t. JesseAlkuperäinen kirjoittaja ihania perseitä teillä kaikilla:Ihana perä sulla. WAU!!!Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
ei muuten pidä paikkaansaAlkuperäinen kirjoittaja attn:ei taida olla sulla mitä näyttää....Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Oon herrasmies: naiset ensin. B)
Tällä mimmillä on mun mielestä kerrassaan seksikäs ja muodokas perse! Onneks ei oo rekattu nikki ku muuten floodaisin hänen yv-laatikon täyteen kaikkea pervoa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nuppu: