Hakutulokset

  1. Joyride

    Voiko mies laittaa mustan puvun alle jonkun värillisen kauluspaidan?

    Mieluummin häihin värillinen paita kuin valkoinen ja musta solmio. menee hautajaismeiningin puolelle.
  2. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Kilpakaudella kyllä. Mutta mä liputtaisin kauniiksi tuon Inge De Bruijn. Kaikilta osin.
  3. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Ne rinnat on kyllä pikkasen liian isot siihen kroppaan. Kaikki mikä hyppää silmälle on liian isoa :D
  4. Joyride

    Vähintään joka toinen vastaantuleva äiti

    Mulla on kaveri huomattavan ylipainoinen eli likemmäs 150 kiloa on elopainoa. Hänen mielestään hän ei ole mitenkään lihava vaan iso. Jos esim jossakin on vaikeakulkuista maastoa tms. niin syy ettei eteenpäin pääse on huonoissa jaloissa ei ylipainossa.
  5. Joyride

    Minkäikäisenä lapsesi on aloittanut ensimmäiset seurustelunsa?

    13 täälläkin. Ovat nyt olleet yhdessä 1,5 vuotta. Tyttö on kans melkein vuoden vanhempi.
  6. Joyride

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen normaalimitoissa?

    :laugh: :laugh: :laugh: Eikä näe! Mulla oli sixpäkki ennen viimesintä muksua.
  7. Joyride

    Lihonko?

    aivan varmasti lihot tolla hiilarimäärällä jos joka päivä syöt
  8. Joyride

    Mullapa onkin tänään nimpparit

    :flower:
  9. Joyride

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen normaalimitoissa?

    kyllä muakin huoletti kun aloin pitkän ajan jälkeen odottamaan tätä iltatähteä että saanko ikinä enää kovalla työllä hankkimaani kroppaa takaisin :/ Mun mielestä ihan normaalia. En näyttänyt kahden lapsenkaan jälkeen edes synnyttäneeltä muiden mielestä, mutta itse huomasin eron. Mutta se...

Yhteistyössä