Hakutulokset

  1. Joyride

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen normaalimitoissa?

    Ei. Se muuttaa sitä. Vaikkakin lantioni ei ole enää tyttömäinen, niin se on silti naisellinen ja pyöreä. (kato vaikka profiilia :laugh: ) Rintani olivat paljon pienemmät ennen raskautta, joten senkään vuoksi en koe raskauden pilanneen vartaloani. Ja vatsa. Pyykkilaudankin saa takaisin kun...
  2. Joyride

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen normaalimitoissa?

    Mitenhän sitä parhaiten kuvais...mulla oli lantion kaari sellainen pyöreän tyttömäinen ennen ensimmäistä raskautta ja raskauden jälkeen tulikin sitten sellainen laatikkoperse...you know.. :D
  3. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Noin 15 vuoden urheilun tulos? EDES?!! :o :flower:
  4. Joyride

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen normaalimitoissa?

    Koska esim lantion luut ja nivelsiteet antavat sen verran periksi raskauden aikana, että ne eivät enää palaudu. On siis selkeä ero tytön ja naisen lantiossa. Ainakin mulla.
  5. Joyride

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen normaalimitoissa?

    Peesi tähän. Mulla vauva 3kk ja painan vähemmän kuin muutama vuosi sitten. Mutta siltikään vanhat vaatteet eivät mahdu päälle. Minä uskon kolmen mukelon jälkeen palautuvani vielä omiin mittoihini, mutta en missään nimessä ihan samoihin kuin ennen tenavia. Silloin painoin reilusti alle 50 kg ja...
  6. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Tai tässä: http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00042/ryggm_rkt_42286w.jpg Molemmat uimareita
  7. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Kertokaapa mitä epänaisellista tän naisen kropassa on? http://www.princessrecords.nl/images/INGE80036MBgovert.jpg
  8. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Tosi epänaisellisia. Kohta mullakin on taas tollainen B)
  9. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Urheilijoissa pitää ottaa huomioon myös kilpakausi eli rasvaahan on enemmän lepokaudella. Mulla on aina ollut leveät hartiat, pienet rinnat, MUTTA myös lantio ja selvästi erottuva vyötärö. ja rasvaprosentti 19. Ja olen saanut ja saan edelleen paljon katseita perääni. Eikä kukaan ole vielä...
  10. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Iltalehdessä oli Saksan Playboy-nelikko. Voi lääh :p Kenen tahansa kropan ottaisin hyvin mielelläni...
  11. Joyride

    Liian laihako???

    Oho. Mulla poika oli 3 kk:n ikäisenä 7900g ja 65 cm. Meillä onkin sitten vissiin pikkujätti :)
  12. Joyride

    Esiintyjiä Oulussa 23.8???

    Onnela on ihan kiva paikka, riippuu tieten iästä. Paljonko teillä on ikää?
  13. Joyride

    Muita mittailijoita?

    Liitynpäs joukkoon ( eikö kaks ole jo joukko ? ) Mulla on synnytyksestä 3kk, mutta treeni ja laihdutus alkoivat noin 2 viikkoa sitten. Paino on pudonnut useamman kilon, mutta enemmän mäkin luotan mittanauhaan, peiliin ja omiin vanhoihin vaatteisiin =) reisi: 57 vyötärö: 78 lantio: 99...
  14. Joyride

    mitä meihesi tekee juuri nyt?

    On harjoituksissa. Tulee tunnin sisään
  15. Joyride

    Mä oon tehnyt elämässäni todella suuren virheen, enkä tiedä miten sen korjaisin...

    Mullakaan ei ollut kotia. En siis kokenut kotiamme kodikseni. Tuntui, että mulla ei ollut tilaa hengittää siellä. Sisustin kotimme sellaiseksi kuin halusin ja koitin tehdä kaikkeni, mutta jos henki puuttuu, niin sitä ei materialla korvata. Mä luulin, kun miehen kanssa menin yhteen, että haluan...
  16. Joyride

    Mä oon tehnyt elämässäni todella suuren virheen, enkä tiedä miten sen korjaisin...

    minuutensa voi kadottaa unohtamalla itsensä ja olla joku muu. Se on tosi helppoa, koska silloinhan sinun ei itse tarvitse miettiä tai päättää. Voit antaa virran viedä. Minäkin kaipasin jotain, en vain tiennyt että mitä. Nyt jälkeenpäin tiedän. Kaipasin tilaa hengittää; uskallausta sanoa, että en...
  17. Joyride

    olen toivonut lapseni kuolemaa

    minä en ole koskaan ollut äiti, jonka rakkaus lapseen syntyy jo odotusaikana tai lapsen syntyessä. Rakkaus syntyy pikkuhiljaa ja kasvaa päivä päivältä. Voin myöntää, että rakastan tätä vauvaa ihan eri tavalla kuin jo 14-vuotiasta. Voin myös myöntää, että esikon aikaan todellakin pari kertaa kävi...
  18. Joyride

    Mä oon tehnyt elämässäni todella suuren virheen, enkä tiedä miten sen korjaisin...

    Niin tuttua. niin tuttua :/ rekkaa nimimerkki ja laita yv:tä jos haluat :hug:
  19. Joyride

    Mä oon tehnyt elämässäni todella suuren virheen, enkä tiedä miten sen korjaisin...

    Mulla oli ex tismalleen samanlainen. Hyväkäytöksinen, hyvännäköinen, menestyvä, kiltti, huolehti ja rakasti mun lapsia kuin omiaan. Kaikki oli siis perfekto. Ihmiset olivat niin onnellisia puolestani että. Kun ongelmia joskus tuli, niin en halunnut niistä edes kertoa koska sain takaisin vain...
  20. Joyride

    olen toivonut lapseni kuolemaa

    Voi kiesus! ja mä kulutan yöni vahtimalla, että poika varmasti hengittää. Varmaan jokaisella äidillä käy ajoittain mielessä, että onlenkohan ollut ihan viisas, mutta jos fiilikset ovat joka päiväisiä, niin todellakin tarvitset apua. Soita vaikka paikkakuntanne mielenterveystoimistoon.

Yhteistyössä