uimarin kroppa epänaisellinen...

  • Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoa:whistle:
Eli kyky kantaa jälkeläinen kohdussa on se, joka on naisellisuuden määre? Ja miten se näkyy kropassa ennen raskautta?

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Ja onhan miehiä aina helpompi arvostella kuin naisia.Naisen tissit heti näkyvillä mutta miehen arvostelunkohde aina housuissa piilossa.
Sielläkö se äly luuraakin? :whistle: Selittää paljolti sen, miksen ole sitä kovin usealta keskustelukumppanilta onnistunut paikallistamaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa...:D Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
 
Urheilijoissa pitää ottaa huomioon myös kilpakausi eli rasvaahan on enemmän lepokaudella. Mulla on aina ollut leveät hartiat, pienet rinnat, MUTTA myös lantio ja selvästi erottuva vyötärö. ja rasvaprosentti 19. Ja olen saanut ja saan edelleen paljon katseita perääni. Eikä kukaan ole vielä epänaiselliseksi sanonut.....
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
Vaikka olisit sinikukertava, pieni rusina, saisit sanoa oman mielipiteesi. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa...:D Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
Tietysti saat. Tahtoisin vaan nähdä mikä siellä lyllertää. Mut anyway, ymmärtäähän tuon viimesillään raskaana, pitää haukkua timmi kroppaisia. Tuskin olet kovin miónen mielestä isoine mahoines naisellinen.
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa...:D Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
Entäs ennen tai jälkeen raskauden?

 
vieras
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/olympics/article1558405.ece

Meloja Nicole Reinhardt, maahockeypelaaja Katharina Scholz, purjehtija Petra Niemann ja judoka Romy Tarangul eivät ole pelkästään huippu-urheilijoita, vaan myös playboy-pupuja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa...:D Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
Entäs ennen tai jälkeen raskauden?
olen tyytyväinen ulkonäkööni.Kaikki terveellä itsetunnolla varustetut ihmiset ovat.Olin sitten raskaana tai en.Mutta nyt olikin kyse naisuimareista eikä musta...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen tyytyväinen ulkonäkööni.Kaikki terveellä itsetunnolla varustetut ihmiset ovat.Olin sitten raskaana tai en.Mutta nyt olikin kyse naisuimareista eikä musta...
Itse asiassa taisi olla kyse siitä, että sinusta naisuimarien kropat ovat epänaisellisia...
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleisesti pidetään kauniina X-vartaloa, iso povi, hoikka uuma, muodokas peppu. Esim. Maria Lund. Toki makuja on monia.
Maria Lund on lihava.
:eek:
Kyllä se aika pulleahko mun makuuni on. Pidän kuvan naisen kropasta, siro ja nätti.
sä vissiin tykkäät että pitäis olla joku keskitysleiri look... :whistle:
Keskitysleiri look? No eipä niitä sun ikäluokassa enään hoikka vartaloisia kovinkaan montaa ole. Tuolla asenteellasi en ihmettele sinkkuuttas.
se on kuule ihan mun oma valinta ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
Vaikka olisit sinikukertava, pieni rusina, saisit sanoa oman mielipiteesi. :)
etpä ole itsekkään tohtinut omaa kuvaasi profiiliin laittaa....vai onko tuo sinä :LOL:
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
On se kumma kun ei saa sanoa omaa mielipidettä.
Tietysti saa.Kuten monessa muussakin asiassa.
Miettii rattaita ja niiden keskusteluja,imettämistä/jos ei imetäsektiota,haalareita ym.Monta sivua yleensä esim näistä(kin). tulee mielipiteitä :)

 
No
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa...:D Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
En mä puhunut nyt mistään muusta kuin sun naisellisuus-määritelmästäsi. Sun ulkonäköäsi en ole arvostellut. Ja tietysti saat sanoa mielipiteesi. Mutta niin saamme me muutkin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
etpä ole itsekkään tohtinut omaa kuvaasi profiiliin laittaa....vai onko tuo sinä :LOL:
Olenhan se minä... eräällä tasolla ainakin. On profiilissa aika usein pärstäkuvakin ollut... *repeää nauruun* ja alastonpotrettinikin tai pari eri versiota siitä. :LOL:

En kyllä näe omalla kuvallani yhteyttä keskusteluun...
 

Yhteistyössä