uimarin kroppa epänaisellinen...

  • Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleisesti pidetään kauniina X-vartaloa, iso povi, hoikka uuma, muodokas peppu. Esim. Maria Lund. Toki makuja on monia.
Maria Lund on lihava.
:eek:
Kyllä se aika pulleahko mun makuuni on. Pidän kuvan naisen kropasta, siro ja nätti.
sä vissiin tykkäät että pitäis olla joku keskitysleiri look... :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jo vain löytyi oikein hyvä kuva täydellisen miehekäs mies....
Mutta onko siis kaunis? Eräästä kommentista oli luettavissa, että kaunis vartalo on naisellinen... tai toisin päin. :D

Minusta laittamassani kuvassa oli kaunis vartalo. Esteettisesti miellyttävä, sukupuolineutraalilla tavalla. Samoin lihaksikas naisvartalo voi olla kaunis, lihaksikkuuden lisäämättä tai vähentämättä naisellisuutta. Mitä se ikinä sitten onkaan.
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleisesti pidetään kauniina X-vartaloa, iso povi, hoikka uuma, muodokas peppu. Esim. Maria Lund. Toki makuja on monia.
Maria Lund on lihava.
:eek:
Kyllä se aika pulleahko mun makuuni on. Pidän kuvan naisen kropasta, siro ja nätti.
sä vissiin tykkäät että pitäis olla joku keskitysleiri look... :whistle:
Keskitysleiri look? No eipä niitä sun ikäluokassa enään hoikka vartaloisia kovinkaan montaa ole. Tuolla asenteellasi en ihmettele sinkkuuttas.
 
Vanilja
Kyllä sitä on palstalla yllättävän täydellistä porukkaa kun on kanttia haukkua huippu-urheilijoita.

Ois eri asia jos olisi missejä, jotka ovat tarkoituksellisesti menneet ulkonäkönsä perusteella arvioitaviksi. Mutta urheilijat ovat Pekingissä kyllä ihan eri asialla.

Kyllä on niin kateellisten jupinaa nuo haukkumiset!!!

Jos oiken kisa otettaisiin ja pistettäisiin haukkujan ja uimarinaiset riviin, niin luulen, että kroppakisan voittaisivat urheilijat aivan ylivoimaisesti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
On on ja silti kropat kauniita :)
ja niitä kuvia kiitos!
Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa.. :whistle:
no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoa:whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
On on ja silti kropat kauniita :)
ja niitä kuvia kiitos!
Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa.. :whistle:
no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoa:whistle:
No en tiedä onko raskaan oleva nyt niin naisellinen, turvonnut maha ja räjähtäneet tissit. Naisellinen on aivan erillainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Älkääs nyt taas haukkuko toisia.
en mä ketään hauku, ei se yks ja ainoa vartalon malli ole se paras, niitä kun on monia erilaisia, mukavan näkösiä :p

:D

(tuli ihan vahingossa kommenttini sinun kommenttisi perään, aloitusta kritisoin)

Mutta nyt kun siinä olet (ja kaikki muutkin) niin öitä! :wave: :heart:
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
On on ja silti kropat kauniita :)
ja niitä kuvia kiitos!
Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa.. :whistle:
no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoa:whistle:
Ohikiitävää..

 
No
ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa...:D Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Älkääs nyt taas haukkuko toisia.
en mä ketään hauku, ei se yks ja ainoa vartalon malli ole se paras, niitä kun on monia erilaisia, mukavan näkösiä :p

:D

(tuli ihan vahingossa kommenttini sinun kommenttisi perään, aloitusta kritisoin)

Mutta nyt kun siinä olet (ja kaikki muutkin) niin öitä! :wave: :heart:
:wave:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
On on ja silti kropat kauniita :)
ja niitä kuvia kiitos!
Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa.. :whistle:
no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoa:whistle:
No en tiedä onko raskaan oleva nyt niin naisellinen, turvonnut maha ja räjähtäneet tissit. Naisellinen on aivan erillainen.
no mä tunnen oloni erittäin naiselliseksi,eikä tissit mitenkään räjähtäneet ole,ainakaan miehen mielestä olen hot.
No miehillä taas tällänen ulkoinen olemus -not so hot-
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
Kyllä sitä on palstalla yllättävän täydellistä porukkaa kun on kanttia haukkua huippu-urheilijoita.

Ois eri asia jos olisi missejä, jotka ovat tarkoituksellisesti menneet ulkonäkönsä perusteella arvioitaviksi. Mutta urheilijat ovat Pekingissä kyllä ihan eri asialla.

Kyllä on niin kateellisten jupinaa nuo haukkumiset!!!

Jos oiken kisa otettaisiin ja pistettäisiin haukkujan ja uimarinaiset riviin, niin luulen, että kroppakisan voittaisivat urheilijat aivan ylivoimaisesti.
Uhreilijan työväline on hänen kroppansa. Sen pitää siis olla toimiva.

Voisihan tietenkin sanoa, että mallin/missinkin työväline on hänen kroppansa, mutta totuus on se, että hän on pelkkä objekti ja työn tekee median avulla meidän kaikkien alitajuntamme pimeä puoli. Eli loppupeleissä mallin vartalon ei tarvitse olla toimiva.

Kumpi on kauniimpaa, toimiva keho vai toimimaton?

*taas harhauduin alkuperäisestä aiheesta: epänaisellisista uimareista*
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mä tunnen oloni erittäin naiselliseksi,eikä tissit mitenkään räjähtäneet ole,ainakaan miehen mielestä olen hot.
No miehillä taas tällänen ulkoinen olemus -not so hot-
Haha, ole vain. Toivottavasti olet ukkos mielestä sitä myös parin viikon päästä kun nahkapussi roikkuu :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa...:D Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
Eikä varmaan ola paksuja reisiä kuten Seppälällä (muka) ja leveitä hartijoita.
Naisellinen nainen :)

 

Yhteistyössä