vieras myös
On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
ja niitä kuvia kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vaikka sitten ilman kasvojaAlkuperäinen kirjoittaja ..:Ite haluaisin kans tietää. Ja ap vinkkinä vielä kuva ois susta kiva.[/quAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Hei, voisiko joku määritellä naisellisen kropan, että minäkin tietäisin.
laita vaan ihan kuule omas.Mulla ei ole tapana laittaa kuviani nettiin...
Enpä kauheasti tunne nimeltä mutta näkeehän niitä uintilähdöissä korokkeella seisomassa.Aamulla taas klo 06Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja niitä kuvia kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja niitä kuvia kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
sä vissiin tykkäät että pitäis olla joku keskitysleiri look...Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kyllä se aika pulleahko mun makuuni on. Pidän kuvan naisen kropasta, siro ja nätti.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Maria Lund on lihava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleisesti pidetään kauniina X-vartaloa, iso povi, hoikka uuma, muodokas peppu. Esim. Maria Lund. Toki makuja on monia.
Mutta onko siis kaunis? Eräästä kommentista oli luettavissa, että kaunis vartalo on naisellinen... tai toisin päin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:jo vain löytyi oikein hyvä kuva täydellisen miehekäs mies....
Keskitysleiri look? No eipä niitä sun ikäluokassa enään hoikka vartaloisia kovinkaan montaa ole. Tuolla asenteellasi en ihmettele sinkkuuttas.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sä vissiin tykkäät että pitäis olla joku keskitysleiri look...Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kyllä se aika pulleahko mun makuuni on. Pidän kuvan naisen kropasta, siro ja nätti.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Maria Lund on lihava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleisesti pidetään kauniina X-vartaloa, iso povi, hoikka uuma, muodokas peppu. Esim. Maria Lund. Toki makuja on monia.
en mä ketään hauku, ei se yks ja ainoa vartalon malli ole se paras, niitä kun on monia erilaisia, mukavan näkösiäAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Älkääs nyt taas haukkuko toisia.
no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja niitä kuvia kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
No en tiedä onko raskaan oleva nyt niin naisellinen, turvonnut maha ja räjähtäneet tissit. Naisellinen on aivan erillainen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja niitä kuvia kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä ketään hauku, ei se yks ja ainoa vartalon malli ole se paras, niitä kun on monia erilaisia, mukavan näkösiäAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Älkääs nyt taas haukkuko toisia.
Ohikiitävää..Alkuperäinen kirjoittaja ap:no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja niitä kuvia kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä ketään hauku, ei se yks ja ainoa vartalon malli ole se paras, niitä kun on monia erilaisia, mukavan näkösiäAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Älkääs nyt taas haukkuko toisia.
(tuli ihan vahingossa kommenttini sinun kommenttisi perään, aloitusta kritisoin)
Mutta nyt kun siinä olet (ja kaikki muutkin) niin öitä! :wave: :heart:
no mä tunnen oloni erittäin naiselliseksi,eikä tissit mitenkään räjähtäneet ole,ainakaan miehen mielestä olen hot.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tiedä onko raskaan oleva nyt niin naisellinen, turvonnut maha ja räjähtäneet tissit. Naisellinen on aivan erillainen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Samoin sinusta, neiti/rouva miss taäydellinen kroppa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja niitä kuvia kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:On on ja silti kropat kauniitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:MUITAKIN NAISUIMAREITA ON KUIN VAIN TUO H-M!!!
Uhreilijan työväline on hänen kroppansa. Sen pitää siis olla toimiva.Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Kyllä sitä on palstalla yllättävän täydellistä porukkaa kun on kanttia haukkua huippu-urheilijoita.
Ois eri asia jos olisi missejä, jotka ovat tarkoituksellisesti menneet ulkonäkönsä perusteella arvioitaviksi. Mutta urheilijat ovat Pekingissä kyllä ihan eri asialla.
Kyllä on niin kateellisten jupinaa nuo haukkumiset!!!
Jos oiken kisa otettaisiin ja pistettäisiin haukkujan ja uimarinaiset riviin, niin luulen, että kroppakisan voittaisivat urheilijat aivan ylivoimaisesti.
Haha, ole vain. Toivottavasti olet ukkos mielestä sitä myös parin viikon päästä kun nahkapussi roikkuuAlkuperäinen kirjoittaja ap:no mä tunnen oloni erittäin naiselliseksi,eikä tissit mitenkään räjähtäneet ole,ainakaan miehen mielestä olen hot.
No miehillä taas tällänen ulkoinen olemus -not so hot-
Eikä varmaan ola paksuja reisiä kuten Seppälällä (muka) ja leveitä hartijoita.Alkuperäinen kirjoittaja No:ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa... Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)