uimarin kroppa epänaisellinen...

  • Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Ei ihme, että Hanna-Maria voitti. Kakkonen ja kolmonen on kuin seinästä repäisty= HIRVEITÄ
Oikeesti, kattokaa noita naisia. Rumia ja ryppysiä(Hanna-Maria ihan nätti)

MUTTA KATTOKAAS MITÄ NAMUPALOJA MIESTEN PUOLELLA NAMIIIIIIIII
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies sanoi tänään, että kun yleisurheilu alkaa, niin mulle on silmänruokaa, mut hälle ei. Ihmettelin tätä, hän sanoi, että ne naisurheilijat on ihan kuin miehiä isoine haboineen ja leveine hartioineen ja kapeine lanteineen. Mä en nyt ihan ollu samaa mieltä :D
...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Kuulemma puku puristaa tosi paljon. :D
Ainakin sen pukemiseen menee Hanna-Marialta 20 minuuttia!
:eek:
Siitä en tiedä, mutta mies sanoi että sillon kun niit kokopukuja alko tuleen miehillekin, oli kokeillut sellasta: hylkäs sen noin kerrasta, kun tuntui ettei siinä voinut kertakaikkiaan uida tai ylipäätään toimia. Naisilla vaan ei ole juuri vaihtoehtoja tuon asustuksen suhteen tuolla altaassa. Yleensä ne kuulemma nostaa sen ylös asti just vasta ennen altaille tuloa siksi, kun tuntuu vähän epämukavalta.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Joillakin uimareilla on epänaisellinen kroppa.

Niin miehillä. Se on ehkä ihan hyväkin. B)
Mutta totta tuokin. Joillain on naiselliene ja joillain epänaisellinen kroppa, sukupuoleasta riippumatta. Yleistää ei voi. *vaikka se onkin suosikkiharrastuksiani*
 
Huh miten kriittisiä näkemyksiä urheilijanaisista! Kun sitä toivoisi naisten keskinäistä sparraamista, niin taitaapa olla turha toivo. Ei kai ne siellä missään missikisoissa ole, vaan huippu-urheilijoina! Jos joku vielä sattuu olemaan nätti, niin mikäs siinä, mutta miksi ihmeessä alkaa haukkua urheilijanaisia. Ei taas tajua, ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:



Onkohan tässä jotkut tennissukat täytteenä :LOL:
Hyvä vatsa, rinnat on melko pienet, mutta mitä sitten?

Muuten, joku otti lötkö-tissit esiin. Olen nähnyt ystävilläni paljon kiinteitä, isoja rintoja.
 

Yhteistyössä