uimarin kroppa epänaisellinen...

  • Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Huh miten kriittisiä näkemyksiä urheilijanaisista! Kun sitä toivoisi naisten keskinäistä sparraamista, niin taitaapa olla turha toivo. Ei kai ne siellä missään missikisoissa ole, vaan huippu-urheilijoina! Jos joku vielä sattuu olemaan nätti, niin mikäs siinä, mutta miksi ihmeessä alkaa haukkua urheilijanaisia. Ei taas tajua, ei.
Pahimmasta päästä lienee Eva Wahlström... Nyrkkeilijä, huippu-urheilija, iloisesti ja asiallisesti käyttäytyvä ja joka tavalla viehettävä nainen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:



Onkohan tässä jotkut tennissukat täytteenä :LOL:
Hyvä vatsa, rinnat on melko pienet, mutta mitä sitten?

Muuten, joku otti lötkö-tissit esiin. Olen nähnyt ystävilläni paljon kiinteitä, isoja rintoja.
No niin varmaan olet nähnyt, mutta urheilijalla kun rasvaprosentti on mitä on niin harvoinpa on kovin isoja tissejä.
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:



Onkohan tässä jotkut tennissukat täytteenä :LOL:
Hyvä vatsa, rinnat on melko pienet, mutta mitä sitten?

Muuten, joku otti lötkö-tissit esiin. Olen nähnyt ystävilläni paljon kiinteitä, isoja rintoja.

Ei olekaan mitään vikaa.Rinnattomaksi vain haukuttiin..
 
vieras
Miksi te oikeasti haukutte pieni rintaisia naisia? Tuleeko teille jotenkin parempi olla kun haukutte heitä(meitä) epänaisellisiksi? Rusina tisseiksi? Pojiksi?

Nostaako omaa egoa ja tulee mahtava fiilis kun saatte lytätä toisia? Itse olan aina, siis aina hävennyt b kupin rintojani, teillä on varmasti kuningas olo kun saatte haukkua ja mollata. Todella hienoa käytöstä, aikuiset ihmiset. *Taputtaa päähän, olettepa fiksuja ihmisiä*
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:



Onkohan tässä jotkut tennissukat täytteenä :LOL:
Hyvä vatsa, rinnat on melko pienet, mutta mitä sitten?

Muuten, joku otti lötkö-tissit esiin. Olen nähnyt ystävilläni paljon kiinteitä, isoja rintoja.

Ei olekaan mitään vikaa.Rinnattomaksi vain haukuttiin..
kyllä tuo yläkroppa on hyvin epänaisellinen,mutta akuasioista ei voi kiistellä..
 
heh
Kyllä mä paljon mieluummin ottaisin H-M:n kropan kuin jonkun plösön sohvaperunan tai sellaisen, jossa luut paistavat joka paikasta läpi.

Mun mielestä H-M:n kroppa on upea! :p
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Hei, voisiko joku määritellä naisellisen kropan, että minäkin tietäisin.
Ite haluaisin kans tietää. Ja ap vinkkinä vielä kuva ois susta kiva.[/qu
laita vaan ihan kuule omas.Mulla ei ole tapana laittaa kuviani nettiin...
En hauku yhtään ketään. Mutta sulla taitaa olla aika "unelmien" kroppa jotta miksipä et haluais esitellä unelmaas meille muille myös. Naisellisuuttasi.
 

Yhteistyössä