Eli kyky kantaa jälkeläinen kohdussa on se, joka on naisellisuuden määre? Ja miten se näkyy kropassa ennen raskautta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:no voin kyllä sanoa että etenkin nyt mun kroppa on ERITTÄIN naisellinen.Rv38 ja rinnat täynnä maitoa
Peppu kyllä näkyy.Kuten naisillakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Ja onhan miehiä aina helpompi arvostella kuin naisia.Naisen tissit heti näkyvillä mutta miehen arvostelunkohde aina housuissa piilossa.
Sielläkö se äly luuraakin? Selittää paljolti sen, miksen ole sitä kovin usealta keskustelukumppanilta onnistunut paikallistamaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Ja onhan miehiä aina helpompi arvostella kuin naisia.Naisen tissit heti näkyvillä mutta miehen arvostelunkohde aina housuissa piilossa.
itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??Alkuperäinen kirjoittaja No:ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa... Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
Vaikka olisit sinikukertava, pieni rusina, saisit sanoa oman mielipiteesi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
Tietysti saat. Tahtoisin vaan nähdä mikä siellä lyllertää. Mut anyway, ymmärtäähän tuon viimesillään raskaana, pitää haukkua timmi kroppaisia. Tuskin olet kovin miónen mielestä isoine mahoines naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??Alkuperäinen kirjoittaja No:ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa... Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
Entäs ennen tai jälkeen raskauden?Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??Alkuperäinen kirjoittaja No:ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa... Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
http://www.iltalehti.fi/kisaextra/200808148103762_ox.shtmlAlkuperäinen kirjoittaja Joyride:Iltalehdessä oli Saksan Playboy-nelikko. Voi lääh Kenen tahansa kropan ottaisin hyvin mielelläni...
olen tyytyväinen ulkonäkööni.Kaikki terveellä itsetunnolla varustetut ihmiset ovat.Olin sitten raskaana tai en.Mutta nyt olikin kyse naisuimareista eikä musta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Entäs ennen tai jälkeen raskauden?Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??Alkuperäinen kirjoittaja No:ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa... Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
Tosi epänaisellisia. Kohta mullakin on taas tollainen B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras :http://www.iltalehti.fi/kisaextra/200808148103762_ox.shtmlAlkuperäinen kirjoittaja Joyride:Iltalehdessä oli Saksan Playboy-nelikko. Voi lääh Kenen tahansa kropan ottaisin hyvin mielelläni...
Kuka sen on kieltänyt? Jokainenhan tässä on sanonut juuri sen oman mielipiteensä?Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:On se kumma kun ei saa sanoa omaa mielipidettä.
Itse asiassa taisi olla kyse siitä, että sinusta naisuimarien kropat ovat epänaisellisia...Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen tyytyväinen ulkonäkööni.Kaikki terveellä itsetunnolla varustetut ihmiset ovat.Olin sitten raskaana tai en.Mutta nyt olikin kyse naisuimareista eikä musta...
se on kuule ihan mun oma valintaAlkuperäinen kirjoittaja yök:Keskitysleiri look? No eipä niitä sun ikäluokassa enään hoikka vartaloisia kovinkaan montaa ole. Tuolla asenteellasi en ihmettele sinkkuuttas.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sä vissiin tykkäät että pitäis olla joku keskitysleiri look...Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kyllä se aika pulleahko mun makuuni on. Pidän kuvan naisen kropasta, siro ja nätti.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Maria Lund on lihava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleisesti pidetään kauniina X-vartaloa, iso povi, hoikka uuma, muodokas peppu. Esim. Maria Lund. Toki makuja on monia.
On joo ja vittuiltu ap:lle hänen mielipiteen takia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka sen on kieltänyt? Jokainenhan tässä on sanonut juuri sen oman mielipiteensä?Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:On se kumma kun ei saa sanoa omaa mielipidettä.
etpä ole itsekkään tohtinut omaa kuvaasi profiiliin laittaa....vai onko tuo sinäAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Vaikka olisit sinikukertava, pieni rusina, saisit sanoa oman mielipiteesi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??
Tietysti saa.Kuten monessa muussakin asiassa.Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:On se kumma kun ei saa sanoa omaa mielipidettä.
En mä puhunut nyt mistään muusta kuin sun naisellisuus-määritelmästäsi. Sun ulkonäköäsi en ole arvostellut. Ja tietysti saat sanoa mielipiteesi. Mutta niin saamme me muutkin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse koen olevani nyt hyvin naisellinen...mutta jostain kumman syystä ketju siirtyi mun ulkonäkööni,miksi??Vaikka olisin lihava finninaamainen ja karvainen rumilus kai silti saisin sanoa oman mielipiteeni??Alkuperäinen kirjoittaja No:ni. Ap:n selvennös naisellisuudesta saatiin; kroppa on erittäin naisellinen, kun rinnat täynnä maitoa... Eli naisellisuus on siis aloittajan mielestä kiinni tisseistä. (entäs se paksu maha?)
Olenhan se minä... eräällä tasolla ainakin. On profiilissa aika usein pärstäkuvakin ollut... *repeää nauruun* ja alastonpotrettinikin tai pari eri versiota siitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:etpä ole itsekkään tohtinut omaa kuvaasi profiiliin laittaa....vai onko tuo sinä