uimarin kroppa epänaisellinen...

  • Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..


Kyllä tuossa tissejä näyttäisi olevan.enemmän kuin mula vaikka en urheile ollenkaan :LOL:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on pienet tissit ni tarkottaako se muka että on epänaisellinen?????
pah
Näköjään se tarkoittaa. En todellakaan ymmärrä mikä näillä "iso" tissisillä tällä palstalla on hätänä, koska aina haukkuvat pieni rintaisia naisia. Joku siellä pään sisällä viiraa, ei muuuten olis noin suuri tarve aina haukkua.
Ei(huoh)

Siis itsellä ei ole isoja rintoja.

Minua häiritsee urheilijanaisten miesmäisyys, eli leveät hartiat, kapea lantio, eli y-mallinen kroppa. Miehet taas ovat miehekkäitä, lihaksikkaita.

Naiselle ei sovi liiat lihakset, siksi harva urheilijanainen(ammattilais) on kaunis ja naisellinen(etenkin yleisurheilu, missä vaaditaan lihaksia paljon)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..


Kyllä tuossa tissejä näyttäisi olevan.enemmän kuin mula vaikka en urheile ollenkaan :LOL:
Oiskohan a-kuppi? Ihan nätti on. Naiselle ei vaan sovi miesmäisen leveät hartiat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kyllähän oihin linnan kutsujen edustuskuviin voi tissiliiveihin laittaa jos jonkinmoista toppausta ja push uppia.Paksut reidet näkyy uimapukukuvissa...ja leveät hartiat.
No höpönlöpön sentään!!! On vain hienoa, jos on lihaksikas hoikka kroppa. Ei ole lötkötisseistä tosiaan väliksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..


Kyllä tuossa tissejä näyttäisi olevan.enemmän kuin mula vaikka en urheile ollenkaan :LOL:
Oiskohan a-kuppi? Ihan nätti on. Naiselle ei vaan sovi miesmäisen leveät hartiat.
No varmaan B.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on pienet tissit ni tarkottaako se muka että on epänaisellinen?????
pah
Näköjään se tarkoittaa. En todellakaan ymmärrä mikä näillä "iso" tissisillä tällä palstalla on hätänä, koska aina haukkuvat pieni rintaisia naisia. Joku siellä pään sisällä viiraa, ei muuuten olis noin suuri tarve aina haukkua.
Ei(huoh)

Siis itsellä ei ole isoja rintoja.

Minua häiritsee urheilijanaisten miesmäisyys, eli leveät hartiat, kapea lantio, eli y-mallinen kroppa. Miehet taas ovat miehekkäitä, lihaksikkaita.

Naiselle ei sovi liiat lihakset, siksi harva urheilijanainen(ammattilais) on kaunis ja naisellinen(etenkin yleisurheilu, missä vaaditaan lihaksia paljon)
Katsokaa esim. satasen juoksijoita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..


Kyllä tuossa tissejä näyttäisi olevan.enemmän kuin mula vaikka en urheile ollenkaan :LOL:
Oiskohan a-kuppi? Ihan nätti on. Naiselle ei vaan sovi miesmäisen leveät hartiat.
No varmaan B.

Mulla b, ja on noin 2 krt isommat
 
harrastan uintia
Hanna-Maria Seppälä on niin kaunis, tainnut valkaista hiuksiaankin.
Ei niin naisellisen näköinen mutta varmasti timmi.
Taidan nousta aamulla katsomaan voittaako hyvällä lähdöllä kultaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
No höpönlöpön sentään!!! On vain hienoa, jos on lihaksikas hoikka kroppa. Ei ole lötkötisseistä tosiaan väliksi.
Lötkötisseissä on kuitenkin se hyvä puoli, että kun ne käärii rullalle push upeihin, näyttää melkein siltä kuin omistaisi isot ryhdikkäät rinnat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
No höpönlöpön sentään!!! On vain hienoa, jos on lihaksikas hoikka kroppa. Ei ole lötkötisseistä tosiaan väliksi.
Lötkötisseissä on kuitenkin se hyvä puoli, että kun ne käärii rullalle push upeihin, näyttää melkein siltä kuin omistaisi isot ryhdikkäät rinnat.
Mitä väliä sillä on miltä ne rintsikoissa näyttää jos seksiä harrastaessa ne alasti lössähtää navan alapuolelle?
 
vieras
Mun mies sanoi tänään, että kun yleisurheilu alkaa, niin mulle on silmänruokaa, mut hälle ei. Ihmettelin tätä, hän sanoi, että ne naisurheilijat on ihan kuin miehiä isoine haboineen ja leveine hartioineen ja kapeine lanteineen. Mä en nyt ihan ollu samaa mieltä :D
 
vieras myös
Hanna-Maria on Pekingin seksikkäin
14.8.2008 1:50

Hanna-Maria Seppälä tyrmäsi muut urheilijat Iltalehti.fi:n äänestyksessä. Jos Iltalehden lukijoilta kysytään, ei ole Hanna-Maria Seppälää seksikkäämpää. Ääniä annettiin yhteensä 7 250.

http://www.iltalehti.fi/kisaextra/200808148098827_ox.shtml
 
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..
Niillä on kuulemma tissit. Mä ihan henkilökohtaisesti kysyin mieheltä, kun katseltiin kisoja. Että eikö niillä tosiaan ole, vai mitä? Kuulemma puku puristaa tosi paljon. :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naiselle ei sovi liiat lihakset, siksi harva urheilijanainen(ammattilais) on kaunis ja naisellinen(etenkin yleisurheilu, missä vaaditaan lihaksia paljon)
Onko se sinulta jostain pois?

Itse olen rakenteeltani leveä harteinen ja kapea lanteinen, kudostyyppini on jokin kumma mutaatio, eli lihakseni kasvavat treenillä, ruualla ja levolla huimaa vauhtia. (Nyt ei yhtäkään näistä kolmesta ole saatavilla... :whistle: ) Eli olen epänaisellinen.

Pelkäätkö vahvoja naisia?
 

Yhteistyössä