Hakutulokset

  1. Joyride

    Tottuuko uusperheessä elämiseen ikinä?

    Asia on mielestäni kuitenkin eri, jos perheessä on monenikäisiä lapsia kuten meillä. Meillä siis minun lapset jo teinejä, mutta minun ja miehen lapsi vasta vauva. Jos taas meidän yhteinekin tai esim miehen lapsi olisi teini, niin tottahan silloin tulisi kaikilla olla samat säännöt. Meillä eivät...
  2. Joyride

    Tottuuko uusperheessä elämiseen ikinä?

    Tuota teinihän kiukuttelee aina eniten sille lähimmälleen eli äidille. Totta, samat säännöt on oltava, mutta jos sääntöjä ei ole ollut, niin ei niitä kukaan ulkopuolinenkaan voi tulla latelemaan. Ainakaan minun mielestäni. Muoks. tarkoitan siis tilannetta, että esim isä ei vaadi mitään, niin...
  3. Joyride

    Tottuuko uusperheessä elämiseen ikinä?

    Se henkilö joka tulee valmiiseen perheeseen ja varsinkin jos on teinejä, niin hänen on peesailtava äitiä tai isää. Uusi kumppani ei voi tulla sanelemaan ehtoja enää teini-iässä, vaan on vain purtava hammasta ja luotettava toisten päätöksiin. Jos uusi puoliso tulee sanelemaan, että miten täällä...
  4. Joyride

    Tottuuko uusperheessä elämiseen ikinä?

    Mä asun tällä hetkellä uusperheessä, johon kuuluvat mun omat lapset sekä yksi yhteinen. Asuin aiemmin uusperheessä, johon kuului omieni lisäksi ex-miehen lapsi. Minä en missään vaiheessa tuolloin kokenut, että ex-miehen lapsi olisi ollut rasite tms. Tottahan halusin hänelle pelkkää hyvää, koska...
  5. Joyride

    olkapääleikkaus - paljonkohan vakuutus korvais yksityisellä?*muoks* ei jumankekka!!

    Kiertäjäkalvosin. Auts. Mulla tulehtui se pari kuukautta sitten ja olihan se todella kipeä varsinkin öisin.
  6. Joyride

    Sossulta piiloon

    Nostan minäkin lapsilisät vaikka yksi lapsi asuukin väliaikaisesti isän luona. Maksan sitten isälle.
  7. Joyride

    Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

    On meilläkin poika halunnut värjätä tukan vihreäksi. No ei saanut. Sanoin ihan suoraan että ei onnistu, näyttää kammottavalta.
  8. Joyride

    Sossulta piiloon

    Itse asiassa onhan siihen keinonsa, mutta koska olet piiiiitkäaikaistyötön, niin sullahan on aikaa miettiä, joten en kerro :flower:
  9. Joyride

    Sossulta piiloon

    miksi pitäisi pimittää?
  10. Joyride

    Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

    Peesi tälle. Sama juttu vaatteissa. Ei mun mukelot kulje ryysyläisen näköisinä, vaikka ne kuinka haluais. Kuuluu mielestäni myös tapakasvatukseen, että ollaan siisteinä :)
  11. Joyride

    naapurin koiruus räksyttää rasittavuuteen asti

    Mikähän siinä oikein on, että kun koira tuodaan pihalle, niin sille ei voi opettaa, että ei räksytetä. Tämäkin koira istuu samassa paikassa tuntikausia ja haukkuu sisään. Kukaan ei käy komentamassa, joten aikaa kuluu ja kuluu ja kuluu. En kyllä tiedä, että onko siellä ketään kotonakaan. Noh...
  12. Joyride

    Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

    Johan alko lyyti kirjottaa tällekin aamulle. Kiitos :D
  13. Joyride

    Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

    Kaivakaa nyt vanha kuva Duran Duranista ja sitä Ihmemiestäkin vois katella :p
  14. Joyride

    Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

    Siis noi Spandau Balletin pojathan ovat sööttejä :saint: Yks mun lemppareista 80-luvulla
  15. Joyride

    Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

    Tää on kyllä totta. Meillä oli mummi kertaallen jrsiny keittiösaksilla pojalle puolen otsan otsiksen ja se oli ihan kammottava :laugh:
  16. Joyride

    Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

    Mä tunnustan, että vaikka pojilla onkin heviletit, niin mulla oli takana jatko kesän alussa. Muuten hiukset ovat lyhyet.Ainoa miten sitä pystyi pitämään oli ponnarilla joko sivulla tai takana. Auki se oli ihan liian kasari minun makuun, mutta kiharalla ja huivi päässä ok :D
  17. Joyride

    Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

    Meidänpä pojilla onkin heviletit mummojen kauhuksi =)
  18. Joyride

    tiedättekö kenen vieressä mä istusin eilen??

    No jopas on herkällä! :D
  19. Joyride

    Laihdutusgalluppia !!!!!

    Noh aikoinaan tuli pudotettua seitsemän kiloa reilussa kuukaudessa atkinsilla. Ylipainoa ei ole koskaan ollut.

Yhteistyössä