Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja kauheaa
  • Ensimmäinen viesti
kauheaa
:eek: Törmäsin kaupassa moiseen kammotustyyliin. Suloisen lapsen tukka on kuin jostain huonosta kasarileffasta. Näihin törmää silloin tällöin.
Kasvattakaa kokopitkä fleda tai vetäkään lyhyeksi. Päältä lyhyt ja takaa pitkä on ihan järkyttävä...niin aikuisella kuin lapsellakin :LOL:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:
Meidänpä pojilla onkin heviletit mummojen kauhuksi =)
Ja meidän pojalla on peikkotukka! Nimensäkin on muuttanut Hugoksi.
*syvä huokaus* |O
Hyvä kun antoi hieman tasata etuhiuksia... :kieh:
 
samaa mieltä
Meillä päin asustaa kans yks perhe jonka kaikilla pikkupojilla tollainen samallainen look.
Ovat viel sen verran pieni, että on tasan varmasti vanhempien valinta. Olisivatkohan halunneet tyttöä :)
 
joo! samaa mieltä ap! siis joillekki lapsille se voi sopiakki mutta...

äiti pitää väkisin mun veljellä sellasta tukkaa vaikka minä, sisko ja kampaaja ollaan pidetty äänekästä meteliä asiasta.
 
Se on muuten niin että mikään ei kelpaa joillekin :whistle: Pojalla jos on pitkä tukka saa kuulla että tytönkö te siitä haluatte tehdä, jos vetasee siiliksi niin sitten lapsi kuulema on ku Pietarin katulapsi ja jos jotain siltä väliltä niin jo on kasaritukka.

Antakaa kaikkien kukkien jne
 
meilläkin on, johtuu siitä, että en ole vielä jaksanut leikata sitä kaikkien muiden mieliksi, vaan olen antanut olla "kesätukkana", kun ei ole vielä lapsi tarhassakaan. Pitänee nipsaista niskaletti pois, ettei tyyliniekat kärsi, jos sattuvat meidän kanssa yhtäaikaa kaupaan.
 
kauheaa
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
joo! samaa mieltä ap! siis joillekki lapsille se voi sopiakki mutta...

äiti pitää väkisin mun veljellä sellasta tukkaa vaikka minä, sisko ja kampaaja ollaan pidetty äänekästä meteliä asiasta.
No ei sovi kelleen :x. Ne mammat on varmaan jääneet jollekin kahdeksankymmentäluvulle ja kuvittelevat, että tukka on hieno :D.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
meilläkin on, johtuu siitä, että en ole vielä jaksanut leikata sitä kaikkien muiden mieliksi, vaan olen antanut olla "kesätukkana", kun ei ole vielä lapsi tarhassakaan. Pitänee nipsaista niskaletti pois, ettei tyyliniekat kärsi, jos sattuvat meidän kanssa yhtäaikaa kaupaan.
Miksei voi vetää kokonaan pois vaan jättää semmonen kaamee letti niskaan roikkumaan? :eek:
 
Mä tunnustan, että vaikka pojilla onkin heviletit, niin mulla oli takana jatko kesän alussa. Muuten hiukset ovat lyhyet.Ainoa miten sitä pystyi pitämään oli ponnarilla joko sivulla tai takana. Auki se oli ihan liian kasari minun makuun, mutta kiharalla ja huivi päässä ok :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kauheaa:
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
ja oishan se tukka saanut kasvaa kokonaankin pitkäksi, mutta kun nyt sattui kasvamaan vaan niskasta ja pysyi päältä lyhyenä.. :D
Juu, niin varmaan...Mikä sairaus lapsellasi on :whistle:...
mikä sun mieltäsi myrkyttää? lapseni on 2 ja puoli ja sen ikäisillä ei tod. aina kasva tukka tasaisesti. ei ole leikattu kertaakaan ja ON VAAN päältä lyhyt ja niskasta pitkä liehu.
anteeksi, kun emme ole täydellisillä ja tuuheatukkaisilla geeneillä varustettuja, vaan rumia ja ohuthaivenisia suomalaisia. yritämme pysyä tästä lähtien tiiviisti kotona, niin emme häiritse muita vääränlaisilla hiuksillamme...
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaikkein pahin on otsatukka pojalla. :x
Miten ne sitten laittaa? Pinneillä sivuun???? :kieh:
Ei vaan leikkaa lyhyeksi. Ja jos täytyy olla muuten pitkät hiukset, niin sitten pitää kyllä olla samanpituiset kaikkialta. Otsatukka tekee söpöstäkin pojasta jotenkin omituisen näköisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaikkein pahin on otsatukka pojalla. :x
Miten ne sitten laittaa? Pinneillä sivuun???? :kieh:
Ei vaan leikkaa lyhyeksi. Ja jos täytyy olla muuten pitkät hiukset, niin sitten pitää kyllä olla samanpituiset kaikkialta. Otsatukka tekee söpöstäkin pojasta jotenkin omituisen näköisen.
:LOL:
Pakkohan ne on johonkin syrjään laittaa silloin kun niitä kasvattaa pitkiksi...
Joo, olen nukkunut huonosti... :headwall:
 

Yhteistyössä