Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja kauheaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaikkein pahin on otsatukka pojalla. :x
Miten ne sitten laittaa? Pinneillä sivuun???? :kieh:
Ei vaan leikkaa lyhyeksi. Ja jos täytyy olla muuten pitkät hiukset, niin sitten pitää kyllä olla samanpituiset kaikkialta. Otsatukka tekee söpöstäkin pojasta jotenkin omituisen näköisen.
Tää on kyllä totta. Meillä oli mummi kertaallen jrsiny keittiösaksilla pojalle puolen otsan otsiksen ja se oli ihan kammottava :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä en ole koskaan tykännyt sellaisesta takatukasta :x :x Ja varsinkin jos sellainen on aikuisella miehellä, niin yöks!!!
:LOL: erotiikan tappaja
No todellakin. Jos mua tulis joku takatukkamies iskemään, niin kyllä katse kiinnittyis vähän väliä siihen takatukkaan... :whistle: :x Tekis varmaan mieli ottaa saksest käteen ja klipsaista se rontto pois!
 
Rukoilijasirkka
En mäkään oo koskaan tykännyt takatukasta. Kun mun sisko seurusteli, niin sillä ja sen poikaystävällä oli molemmilla semmoset päältä siili-takaa pitkä-tukat. :whistle: Mutta sillon OLI 80 luku.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En mäkään oo koskaan tykännyt takatukasta. Kun mun sisko seurusteli, niin sillä ja sen poikaystävällä oli molemmilla semmoset päältä siili-takaa pitkä-tukat. :whistle: Mutta sillon OLI 80 luku.
Ai kamala. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
mikä sun mieltäsi myrkyttää? lapseni on 2 ja puoli ja sen ikäisillä ei tod. aina kasva tukka tasaisesti. ei ole leikattu kertaakaan ja ON VAAN päältä lyhyt ja niskasta pitkä liehu.
anteeksi, kun emme ole täydellisillä ja tuuheatukkaisilla geeneillä varustettuja, vaan rumia ja ohuthaivenisia suomalaisia. yritämme pysyä tästä lähtien tiiviisti kotona, niin emme häiritse muita vääränlaisilla hiuksillamme...
Jos se kasvaa erimittaisena, voi sen kätevästi leikata samanmittaiseksi.
Ei silti, kulkekaa vaikka jätesäkki päällä ja kertokaa olevanne tyylikkäitä :).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Eikö tässä ollut puhe lapsista? :ashamed:
Mun mielestä lapsella saa olla vaikka millainen junttitukka jos vaan itse siitä tykkää. Ehtii ne myöhemminkin oppimaan ulkonäköpaineita.
Oli. Lapsi harvoin sanoo mitään vaikka näyttäisi lattiamopilta, mutta kyllä äidillä pitäisi sen verran olla järkeä päässä, ettei leikkauta muksulleen moista rumilusta :(.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Eikö tässä ollut puhe lapsista? :ashamed:
Mun mielestä lapsella saa olla vaikka millainen junttitukka jos vaan itse siitä tykkää. Ehtii ne myöhemminkin oppimaan ulkonäköpaineita.
Oli. Lapsi harvoin sanoo mitään vaikka näyttäisi lattiamopilta, mutta kyllä äidillä pitäisi sen verran olla järkeä päässä, ettei leikkauta muksulleen moista rumilusta :(.
Peesi tälle. Sama juttu vaatteissa. Ei mun mukelot kulje ryysyläisen näköisinä, vaikka ne kuinka haluais. Kuuluu mielestäni myös tapakasvatukseen, että ollaan siisteinä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Eikö tässä ollut puhe lapsista? :ashamed:
Mun mielestä lapsella saa olla vaikka millainen junttitukka jos vaan itse siitä tykkää. Ehtii ne myöhemminkin oppimaan ulkonäköpaineita.
Oli. Lapsi harvoin sanoo mitään vaikka näyttäisi lattiamopilta, mutta kyllä äidillä pitäisi sen verran olla järkeä päässä, ettei leikkauta muksulleen moista rumilusta :(.
Jos pikku Ville itse haluaa samanlaisen tukan kuin naapurin pikku Saulilla ja äiti sanoo ettei sellaista voi leikata, koska se on niin kamala... Onko silloin äidillä järkeä päässä? :headwall:

Eri asia on jos äiti itse päättää millaisen tukan lapselle leikkuuttaa.
 

Yhteistyössä