Ihan tosi :o...MIKSI jotkut äidit pitävät pojallaan kasaritukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja kauheaa
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Eikö tässä ollut puhe lapsista? :ashamed:
Mun mielestä lapsella saa olla vaikka millainen junttitukka jos vaan itse siitä tykkää. Ehtii ne myöhemminkin oppimaan ulkonäköpaineita.
Oli. Lapsi harvoin sanoo mitään vaikka näyttäisi lattiamopilta, mutta kyllä äidillä pitäisi sen verran olla järkeä päässä, ettei leikkauta muksulleen moista rumilusta :(.
Jos pikku Ville itse haluaa samanlaisen tukan kuin naapurin pikku Saulilla ja äiti sanoo ettei sellaista voi leikata, koska se on niin kamala... Onko silloin äidillä järkeä päässä? :headwall:

Eri asia on jos äiti itse päättää millaisen tukan lapselle leikkuuttaa.
Moni lapsi myös haluaisi lentää, omistaa lohikäärmeen, lopettaa koulussa käymisen... Vanhempien tehtävä on päättää asioista. Toki isommalla lapsella on sitten enemmän päätösvaltaa, muttei siltikään saa aina itse päättää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Moni lapsi myös haluaisi lentää, omistaa lohikäärmeen, lopettaa koulussa käymisen... Vanhempien tehtävä on päättää asioista. Toki isommalla lapsella on sitten enemmän päätösvaltaa, muttei siltikään saa aina itse päättää.
Näin. Toiset vanhemmat myös ovat juntteja :D.
 
aslö
Mun pojalla on semmonen irokeesi-leikkaus, joka jatkuu taakse asti häntänä. Sivuilta on kalju. Luokalla on nyt pojilla joku villitys hännän kasvatuksesta =). Mut en todellakaan itse lähtisi LASTA arvostelemaan rumasta tukasta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Moni lapsi myös haluaisi lentää, omistaa lohikäärmeen, lopettaa koulussa käymisen... Vanhempien tehtävä on päättää asioista. Toki isommalla lapsella on sitten enemmän päätösvaltaa, muttei siltikään saa aina itse päättää.
Näin. Toiset vanhemmat myös ovat juntteja :D.
Siis minä olen vieläkin katkera äidilleni kun hän ei antanut minun leikkauttaa tukkaani lyhyeksi ja olisin jättänyt silloin muotia olleen rotanhäntähirvityksen taakse.
Jonkun verran saa lapsi itse päättää, muuten romutetaan vaan toisen itsetunto... :whistle: :D :kieh:
 
tytsis
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaikkein pahin on otsatukka pojalla. :x
Kas vain, peesaan Vispilää :D
Eli joko tasapitkä tukka tai lyhyt tukka, mutta otsis+pitkä niskatukka on kamala. Samoin polkkatukka+otsis pojalla :x
Peesailen vispilää ja ravistettavaa :). Joko-tai...Mitä semmoista siimaa sinne niskaan jätetään heilumaan :LOL:.
 
Viblsp
Mulla muuten on lapsena ollu ties mitä kamalaa. Muistan kun en halunnut ottaa hattua pois hiekkalaatikolla, koska häpesin tukkaani. Äiti oli siis leikannut mulle lyhyen piikkitukan otsatukalla. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mulla muuten on lapsena ollu ties mitä kamalaa. Muistan kun en halunnut ottaa hattua pois hiekkalaatikolla, koska häpesin tukkaani. Äiti oli siis leikannut mulle lyhyen piikkitukan otsatukalla. |O
Joo, mutta se rotanhäntä!!!!! :'(
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mulla muuten on lapsena ollu ties mitä kamalaa. Muistan kun en halunnut ottaa hattua pois hiekkalaatikolla, koska häpesin tukkaani. Äiti oli siis leikannut mulle lyhyen piikkitukan otsatukalla. |O
Kauheata! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Churri:
No ihan mitä muuta mut semmonen lyhyt pyhäkoululook :x
Hmm, mitä tarkoitat? Pottakampausta?
Niin joo! Se, potta päähän ja raksitaan ylijäämät pois. Olen vannonut, etten IKINÄ leikkauta pojalleni sellaista tukkaa!!!! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Eikö tässä ollut puhe lapsista? :ashamed:
Mun mielestä lapsella saa olla vaikka millainen junttitukka jos vaan itse siitä tykkää. Ehtii ne myöhemminkin oppimaan ulkonäköpaineita.
Oli. Lapsi harvoin sanoo mitään vaikka näyttäisi lattiamopilta, mutta kyllä äidillä pitäisi sen verran olla järkeä päässä, ettei leikkauta muksulleen moista rumilusta :(.
Jos pikku Ville itse haluaa samanlaisen tukan kuin naapurin pikku Saulilla ja äiti sanoo ettei sellaista voi leikata, koska se on niin kamala... Onko silloin äidillä järkeä päässä? :headwall:

Eri asia on jos äiti itse päättää millaisen tukan lapselle leikkuuttaa.
Moni lapsi myös haluaisi lentää, omistaa lohikäärmeen, lopettaa koulussa käymisen... Vanhempien tehtävä on päättää asioista. Toki isommalla lapsella on sitten enemmän päätösvaltaa, muttei siltikään saa aina itse päättää.
Etkös sä itsekin ole hävennyt äitisi sinulle leikkuuttamaa tukkaa nuorena?
Eli vahinko kiertämään ja päätösvalta pois :D

 
Mä sulatan melkein millaisen hiuslookin vaan (lapsella siis) mutta kalju on sellainen joka mun silmissä näyttää aika karulta. En tarkoita nyt vauvakaljuja :xmas:
Tässä lähistöllä asustelee yksi perhe jonka n. 8-10-vuotiailla pojilla on kaljuksi ajellut päät. Yhdistettynä metrohousuihin ja rikkinäisiin bändipaitoihin näky on kuin venäläisestä lastenkodista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kauheaa:
:eek: Törmäsin kaupassa moiseen kammotustyyliin. Suloisen lapsen tukka on kuin jostain huonosta kasarileffasta. Näihin törmää silloin tällöin.
Kasvattakaa kokopitkä fleda tai vetäkään lyhyeksi. Päältä lyhyt ja takaa pitkä on ihan järkyttävä...niin aikuisella kuin lapsellakin :LOL:.
:eek: :eek: :eek:

siis oikeesti?
ei voi olla totta.

aivan törkeetä.

siis mä oisin makee hä? :eek:

kai sä tietsä ilmoti sossuun`?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaikkein pahin on otsatukka pojalla. :x
Miten ne sitten laittaa? Pinneillä sivuun???? :kieh:
No vaikka sitten pinnillä. Siinä mitään vikaa ole. Meillä edestä kasvoi paljon hitaammin ja jo 1 vuotiaana nappaisin niskasta 7cm pois ja jätin muualta pidemmäksi, mutta silti niskasta on edelleen pidempi. Nyt etummaiset hiukset yltää juuri ja juuri korvien taakse, ni usein on vieläkin pinnillä kiinni ja loput ponnarilla.

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Eikö tässä ollut puhe lapsista? :ashamed:
Mun mielestä lapsella saa olla vaikka millainen junttitukka jos vaan itse siitä tykkää. Ehtii ne myöhemminkin oppimaan ulkonäköpaineita.
Oli. Lapsi harvoin sanoo mitään vaikka näyttäisi lattiamopilta, mutta kyllä äidillä pitäisi sen verran olla järkeä päässä, ettei leikkauta muksulleen moista rumilusta :(.
Jos pikku Ville itse haluaa samanlaisen tukan kuin naapurin pikku Saulilla ja äiti sanoo ettei sellaista voi leikata, koska se on niin kamala... Onko silloin äidillä järkeä päässä? :headwall:

Eri asia on jos äiti itse päättää millaisen tukan lapselle leikkuuttaa.
Moni lapsi myös haluaisi lentää, omistaa lohikäärmeen, lopettaa koulussa käymisen... Vanhempien tehtävä on päättää asioista. Toki isommalla lapsella on sitten enemmän päätösvaltaa, muttei siltikään saa aina itse päättää.
Etkös sä itsekin ole hävennyt äitisi sinulle leikkuuttamaa tukkaa nuorena?
Eli vahinko kiertämään ja päätösvalta pois :D
Mietin niitä äitejä, jotka osaavat oikeasti ajatella lapsiaan. Äitini oli muuten hyvä äiti, mutta noi hiusmallit... Ja niin, en osannut vielä pyytää itse tiettyä mallia. Ja kaiketi silloin oli ok, en tiedä. Mutta yök. :D Äidillä pitäisi olla se järki mukana tuossa asiassa.
 

Yhteistyössä