uimarin kroppa epänaisellinen...

  • Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
yök
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
se on kuule ihan mun oma valinta ;)
Se on aivan sama, kuulostat joka tapauksesta aika sovinistiselta. Ihan mitä olen sun muitakin juttujas, naisiin liittyen lukenut. Jos sun mielestäs tosiaan kuvien nainen on "keskityr leiri lookkia" niin huh huh. Muutenkin puhut alentuvasti esim tyttölapsista ja yleensäkkin naisista. Mutta vanha ukkohan sä jo oot, lähemmäs 50 jos oikein muista, joten ihan samapa tuo on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
On se kumma kun ei saa sanoa omaa mielipidettä.
Kuka sen on kieltänyt? Jokainenhan tässä on sanonut juuri sen oman mielipiteensä?
On joo ja vittuiltu ap:lle hänen mielipiteen takia.
Haukkuuhan ap ttäkin naista? Pitäskö mielistellä? Mullakin on omat mielipiteeni, eikä ap omaa kantaansa todellakaan mitenkään nätisti esitä. Mä en vittuile, sanon oman mielipiteeni, jotain väärää?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
etpä ole itsekkään tohtinut omaa kuvaasi profiiliin laittaa....vai onko tuo sinä :LOL:
Olenhan se minä... eräällä tasolla ainakin. On profiilissa aika usein pärstäkuvakin ollut... *repeää nauruun* ja alastonpotrettinikin tai pari eri versiota siitä. :LOL:

En kyllä näe omalla kuvallani yhteyttä keskusteluun...
Niin...ja millä tavalla mun kuva liittyy tähän keskusteluun??
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
se on kuule ihan mun oma valinta ;)
Se on aivan sama, kuulostat joka tapauksesta aika sovinistiselta. Ihan mitä olen sun muitakin juttujas, naisiin liittyen lukenut. Jos sun mielestäs tosiaan kuvien nainen on "keskityr leiri lookkia" niin huh huh. Muutenkin puhut alentuvasti esim tyttölapsista ja yleensäkkin naisista. Mutta vanha ukkohan sä jo oot, lähemmäs 50 jos oikein muista, joten ihan samapa tuo on.
no johan pomppas, kannattais harjotella oikein lukemista.
juu vanha romuhan mä olen jo, toinen koipi jo montussa.
taidat olla joku "hoono soomi" kun ei mene asiat jakeluun :LOL:
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
se on kuule ihan mun oma valinta ;)
Se on aivan sama, kuulostat joka tapauksesta aika sovinistiselta. Ihan mitä olen sun muitakin juttujas, naisiin liittyen lukenut. Jos sun mielestäs tosiaan kuvien nainen on "keskityr leiri lookkia" niin huh huh. Muutenkin puhut alentuvasti esim tyttölapsista ja yleensäkkin naisista. Mutta vanha ukkohan sä jo oot, lähemmäs 50 jos oikein muista, joten ihan samapa tuo on.
no johan pomppas, kannattais harjotella oikein lukemista.
juu vanha romuhan mä olen jo, toinen koipi jo montussa.
taidat olla joku "hoono soomi" kun ei mene asiat jakeluun :LOL:
Ihan Suomalainen olen, sulla tosin ulkomaalaisiakin vastaan joku? Mutta idiootti, mikä idiootti olet.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haukkuuhan ap ttäkin naista? Pitäskö mielistellä? Mullakin on omat mielipiteeni, eikä ap omaa kantaansa todellakaan mitenkään nätisti esitä. Mä en vittuile, sanon oman mielipiteeni, jotain väärää?
Ap sanoi mielipiteensä. :whistle:
Joo ja mä sanoin oman, ongelma tässä nyt oli mikä? :eek:
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
se on kuule ihan mun oma valinta ;)
Se on aivan sama, kuulostat joka tapauksesta aika sovinistiselta. Ihan mitä olen sun muitakin juttujas, naisiin liittyen lukenut. Jos sun mielestäs tosiaan kuvien nainen on "keskityr leiri lookkia" niin huh huh. Muutenkin puhut alentuvasti esim tyttölapsista ja yleensäkkin naisista. Mutta vanha ukkohan sä jo oot, lähemmäs 50 jos oikein muista, joten ihan samapa tuo on.
no johan pomppas, kannattais harjotella oikein lukemista.
juu vanha romuhan mä olen jo, toinen koipi jo montussa.
taidat olla joku "hoono soomi" kun ei mene asiat jakeluun :LOL:
Ihan Suomalainen olen, sulla tosin ulkomaalaisiakin vastaan joku? Mutta idiootti, mikä idiootti olet.
noi sun kirjotusvirheet jo paljasti että kuka olet.
idiootista senverran että kiitos samoin.
hullu saa olla mut ei tyhmä...
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
noi sun kirjotusvirheet jo paljasti että kuka olet.
idiootista senverran että kiitos samoin.
hullu saa olla mut ei tyhmä...
No kerros ystävä hyvä kuka olen? Taitaa mennä todella kauas arvauksestasi. Mutta ihan huvikseen arvaa vaan.
 
Kyllä mulle vaan tollanen kroppe kelepais, oli se naisellinen eli ei. naisellisempi ku monen meistä täällä, eikö? Myöntäkää poiss ja lopettakaa se tappeleminen :whistle:


ps. Idiootti on vanha sana ja tarkoittaa kehitysvammaista. Pieni oppikoulu vaan tässä ohessa ku niin monesti tuohon sanaan tällä palstalla törmää ;)
 

Yhteistyössä