Hakutulokset

  1. Joyride

    Auttakaa enkussa, jooko. Miten sanotaan

    Key point in my life is love
  2. Joyride

    Auttakaa enkussa, jooko. Miten sanotaan

    I don´t believe in any "ready" religion cause my worldview has been developed during years by my own intuition. Tai jotai....
  3. Joyride

    Auttakaa enkussa, jooko. Miten sanotaan

    Onko tossa verbi vai tarviiko I interested esim get, got verbin? ...about these things in three years ago.
  4. Joyride

    kolmivuotias harhai yksin turussa...osaako joku kertoa lisää ?

    Noh, mullakin täydellisellä äidillä katosi 3 v kertaalleen kotipihasta. laitoin isomman pojan edeltä ja pienemmän perästä. Puin ulkovaatteita päälle ja kävin vielä ikkunasta katsomassa, että missä pikkunen viillettää ja siinä se oli silmien alla. Hain avaimet, suljin oven ja meni rappuset...
  5. Joyride

    Voihan helvetti... Tuolla lapsella ei oo kaikki hyvin kotona kyllä...

    Kai lapsi äitinsä nimen tietää...?
  6. Joyride

    ,,,

    Olen ASIAKASPALVELIJA! Olen asiakaspalvelija- Minulla on vähintään korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidosta, suhdetoiminnasta, markkinoinnista, liiketoiminnasta, atk:sta ja swahilin kielestä. Olen asiakaspalvelija- tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkakaan...
  7. Joyride

    Voihan helvetti... Tuolla lapsella ei oo kaikki hyvin kotona kyllä...

    Numerohan selviää soittamalla 020202...vai mikä se oli...:)
  8. Joyride

    Voihan helvetti... Tuolla lapsella ei oo kaikki hyvin kotona kyllä...

    voihan paikalla olla joku muukin kuin äiti. Ei nyt ehkä ihan ekana soitella soskuun kuitenkaan....
  9. Joyride

    Voihan helvetti... Tuolla lapsella ei oo kaikki hyvin kotona kyllä...

    Ehkä sellainen lähestymistapa kannattais ottaa, että sovitte äidin kanssa yhdessä, että mikä on esim hyvä aika, jolloin kotiin tullaan näyttäytymään. Eli siis soitat vaikka pokkana ja sanot, että " oon yrittäny lapselta kysyä, mutta kun ei osaa oikein sanoa. Että miten me tehtäis, jotta...
  10. Joyride

    Voihan helvetti... Tuolla lapsella ei oo kaikki hyvin kotona kyllä...

    Näitähän on. No ihan ekaksi kannattais tehdä sellainen sääntö, joka meidän muksuilla on aina ollut eli vieraat saavat tulla viikonloppuna vasta klo 11. Kiva seurata kuinka hyvin muksut ovat sen omineet koska vielä yläasteikäisenäkin ne todellakin tulevat vasta klo 11. Siis samat kaverit olleet...
  11. Joyride

    oikeuttaako pettäminen sinusta käsiksi käymisen?

    Mikään teko tai sana tässä maailmassa ei oikeuta yhtäkään miestä käymään enää minuun kiinni. Henki lähtee ukolta jos sitä kokeilee.... :/
  12. Joyride

    Käytättekö lapsiparkkeja?

    Siis vamupaikatko lakisääteisiä. No huh! Suurinosahan niistä teeskentelee kuitenki joten kävelkööt. B)
  13. Joyride

    tyttö nielasi 5snt kolikon =/

    Mä olen aikonaan nielaissut markan ja mietin tänäkin päivänä, että miten sainkin sen nielaistua. Markka oli silloin sellanen iso hopeanvärinen. Noh, tuli luonnollista kautta ulos :laugh:
  14. Joyride

    Mitä mietit jos miehellä...

    Huomaamatta taidan pyöritellä kieltä poskessa :saint:
  15. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Kuka muistaa Katarina Witt:n tai Heli Koivulan?
  16. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Missä Frostellin lantio ja vyötärö? :flower:
  17. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Toi on siis fitnessammattilainen Heather Rhodes
  18. Joyride

    uimarin kroppa epänaisellinen...

    Peesi tälle. Eikä tuo Maria tuossa kovin kiinteeltä näytä. *Avaa sateenvarjon* Näin niinku opettajan silmin. En ole luonnossa koskaan nähnyt, joten en voi oikeasti tietää.
  19. Joyride

    Vähintään joka toinen vastaantuleva äiti

    Vedän työkseni tanssi- ja jumppatunteja ja ainakin niiden perusteella suomalaiset meinaavat olla hiukkasen pulleita. Tosin mun tunneille ei edes ihan pulskimmat tule, koska meno on aika rasittavaa polville. Mutta ei se todellakaan ole mikään vain äitien tauti. Pahemmassa kunnossa ovat nuoret 14-20.

Yhteistyössä