No jos joku kajoais mun lapsiin väärällä tavalla niin kävisin takuuvarmasti käsiksAlkuperäinen kirjoittaja deserted:Mikään ei oikeuta käymään toiseen käsiks.
Paitsi oman tai toisen puolustaminen.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Mikään ei oikeuta käymään käsiks.
Sullahan ihmeelliset mielipiteet onAlkuperäinen kirjoittaja Joyride:Mikään teko tai sana tässä maailmassa ei oikeuta yhtäkään miestä käymään enää minuun kiinni. Henki lähtee ukolta jos sitä kokeilee.... :/
Samaa mieltä. Tosin tuohon sekaisin menoon voi olla ymmärrettävät syyt. Ymmärtää voi vaikka ei hyväksyisi.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sullahan ihmeelliset mielipiteet onAlkuperäinen kirjoittaja Joyride:Mikään teko tai sana tässä maailmassa ei oikeuta yhtäkään miestä käymään enää minuun kiinni. Henki lähtee ukolta jos sitä kokeilee.... :/
Jos joku sua vähäsen huitasee niin sä olet valmis tekemään murhan. Sähän oot ihan sekopää!
Noniin... Mikäänhän ei oikeuta käymään toiseen käsiksi, myönnettävä on että olen itsekin niin tehnyt :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:No jos joku kajoais mun lapsiin väärällä tavalla niin kävisin takuuvarmasti käsiksAlkuperäinen kirjoittaja deserted:Mikään ei oikeuta käymään toiseen käsiks.
tai sitten saanut sen verran monesti turpaani niin isältä, isäpuolelta, aviomieheltä kuin poikaystävältänikin, että en hyväksy minkäänlaista kiinni käymistä. Ihan hyvin mulla saattais päässä pimetä jos joku tulis puukolla/nyrkillä huitomaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sullahan ihmeelliset mielipiteet onAlkuperäinen kirjoittaja Joyride:Mikään teko tai sana tässä maailmassa ei oikeuta yhtäkään miestä käymään enää minuun kiinni. Henki lähtee ukolta jos sitä kokeilee.... :/
Jos joku sua vähäsen huitasee niin sä olet valmis tekemään murhan. Sähän oot ihan sekopää!