No, jos mua petettäis nyt, niin kyllä kävisin päälle kuin yleinen syyttäjä ..vaikka seuraukset ois mitkä... B)
tiedä vaikka minäkin olisin pannut muijaasi... ei se tavara kulu!Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:No, jos mua petettäis nyt, niin kyllä kävisin päälle kuin yleinen syyttäjä ..vaikka seuraukset ois mitkä... B)
pettäminen on henkistä väkivaltaa ja käsiksikäyminen on fyysistä väkivaltaa!! että sinänsä...Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Eikös pettäminenkin ole käsiksikäymistä, tavallaan?
Mutta mikään ei oikeuta tarpeettomaan väkivaltaan, jota se tuossa tilanteessa olisi.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paitsi oman tai toisen puolustaminen.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Mikään ei oikeuta käymään käsiks.
Puolustat siis väkivaltaa väkivallalla?Alkuperäinen kirjoittaja heips:pettäminen on henkistä väkivaltaa ja käsiksikäyminen on fyysistä väkivaltaa!! että sinänsä...Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Eikös pettäminenkin ole käsiksikäymistä, tavallaan?
Mutta mikään ei oikeuta tarpeettomaan väkivaltaan, jota se tuossa tilanteessa olisi.
peesi.....Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:No, jos mua petettäis nyt, niin kyllä kävisin päälle kuin yleinen syyttäjä ..vaikka seuraukset ois mitkä... B)