oikeuttaako pettäminen sinusta käsiksi käymisen?

Ei. Mielestäni ei tarvitsis tällaista edes kysyä, mutta joillekin se ei kai niin itsestäänselvää ole. Tosin itsekin olen syyllistynyt ukon (exän) poskelle läimäyttämiseen, kun ei uskonut ja pettämisen jälkeen vielä yritti seksiäkin.. Mutta siis niin, ei oikeuta.

toinen ap
Minä varmaan kävisin käsiksi, jos välittäisin jostakusta ja hän loukkaisi minua pettämällä minua .... olen muuten tuon ketjun ap. ja meillä ei käyty käsiksi pettämisen takia :)

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:
Mikään teko tai sana tässä maailmassa ei oikeuta yhtäkään miestä käymään enää minuun kiinni. Henki lähtee ukolta jos sitä kokeilee.... :/
Sullahan ihmeelliset mielipiteet on :eek:

Jos joku sua vähäsen huitasee niin sä olet valmis tekemään murhan. Sähän oot ihan sekopää!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mikään teko tai sana tässä maailmassa ei oikeuta yhtäkään miestä käymään enää minuun kiinni. Henki lähtee ukolta jos sitä kokeilee.... :/

Jos joku sua vähäsen huitasee niin sä olet valmis tekemään murhan. Sähän oot ihan sekopää!
Samaa mieltä. Tosin tuohon sekaisin menoon voi olla ymmärrettävät syyt. Ymmärtää voi vaikka ei hyväksyisi.

Joyride
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

tai sitten saanut sen verran monesti turpaani niin isältä, isäpuolelta, aviomieheltä kuin poikaystävältänikin, että en hyväksy minkäänlaista kiinni käymistä. Ihan hyvin mulla saattais päässä pimetä jos joku tulis puukolla/nyrkillä huitomaan.

No, käykää vaikka käsiksi.. =) Mutta näin pikaseen funtsittuna mä sanoisin että joo.. Tosin määritelkää nyt se käsiksi käyminen ensin, ei sitä nyt puukkohippasille tarvitse lähteä. Mua ei ole ikinä petetty, enkä ole itsekään pettänyt mutta todennäköisesti vähintään korville antaisin jos näin mulle tehtäisiin. Punoittava korva kun tuskin on yhtä paha kuin särkynyt sydän sentäs, että tuskin omantunnon tuskia asiasta ottaisin. Että näin. B)

Yhteistyössä