Voihan helvetti... Tuolla lapsella ei oo kaikki hyvin kotona kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Siis mikset sä hyvä rakas ihminen soita sinne sossuun jos kerta lapsellakaa oo hoitopaikkaa ?? toihan on heittelle jättöö.....Eihän 5vuotias osaa ittestä huolehtia, siks se varmaan käyki teillä että saa ruokaa/seuraa jos äiti on töissä päivät pitkät!! :/ lapsi raukka
voihan paikalla olla joku muukin kuin äiti. Ei nyt ehkä ihan ekana soitella soskuun kuitenkaan....
mut ei tätä asiaa mun mielestä voi tähän jättää...jos kerta ap ei kehtaa mennä äidin kanssa juttelemaan nii kai johonki pitää ottaa yhteyttä...entäs neuvolaan voiko sinne emt... onko lapsellä isää :attn: tietääks ap

Ninni
voihan paikalla olla joku muukin kuin äiti. Ei nyt ehkä ihan ekana soitella soskuun kuitenkaan....
Joo, vähän samoilla linjoilla ole että kannattaa viel seurata tilannetta jos tytöllä on puhtaat vaatteet eikä ole laiha tai itkuinen tms.
Mulla on yks "tuttava" joska soitti sossuun ja teki ilmoituksen kun naapurin lapsi itsee liikaa (7kk) eivätkä ulkoile hänen mielestään riittävästi. Hohhoijjaa :/

Eriasia tietenkin jos selkeesti havaitsee jotain ihan törkeää.

On ton tytön äidin käytös kyllä kieltämättä aika omituista, jos ei kiinnosta missä tyttö luuhaa?

voi venäjä
kun lapsesi hilut on hävinnyt!! Sinähän suhtaudut tässä LAPSEEN todella lapsellisesti: lapsi on törkee ja varaskin vielä jne. Mieti miksi hän häiriökäyttäytyy? Ehkä!!! Siellä kotona ei ole kaikki ihan ok..? Jos olisit vilpittömästi huolissasi tästä lapsesta tekisit jotain! Eikä ap ole vastuullista sinulta olla ottamatta klo 7.30 lasta vastaan, heräsithän sinä kun ovelle menit. Olisit saattanut lapsen kotiin!! Aloituksesi on itsekäs ja paskamainen. Haluat vaan julkisesti inhota tätä perhettä ja oksettaa, että suhtaudut lapseen noin karsealla tavalla.

Mieti jos oma lapsesi joskus tarvitsee jossain apua ja hän törmää tuollaisiin asenteisiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Joo, vähän samoilla linjoilla ole että kannattaa viel seurata tilannetta jos tytöllä on puhtaat vaatteet eikä ole laiha tai itkuinen tms.
Mulla on yks "tuttava" joska soitti sossuun ja teki ilmoituksen kun naapurin lapsi itsee liikaa (7kk) eivätkä ulkoile hänen mielestään riittävästi. Hohhoijjaa :/

Eriasia tietenkin jos selkeesti havaitsee jotain ihan törkeää.

On ton tytön äidin käytös kyllä kieltämättä aika omituista, jos ei kiinnosta missä tyttö luuhaa?
Juu ja mun kaverin naapuri oli tehny sossuun siitä ilmotuksen ku se ei nukuta vauvaa ulkona terasilla :eek: sossu tuli käymäs ja totes et kaikki on ok. ja asia jäi siihen ja nyt tyttö on 6v ja mun kaveri oli nukkuttanu ulkona mut etupihalla mihin se naaåuri ei ollu nähny koska taakse terasille paistaa aurinko :D mut mun mielestä taa asia on pikkasen eri

Ninni
Tavallaan minäkin sitä mieltä että nykyään arvostellaan ihan hirveesti toisten lapsia (ja toisia vanhempia)
Mullakin yks kotiäiti tuttava jonka elämäntehtävänä tuntuu olevan toisten perheiden ulkoilujen seuraaminen ja hirvee raportointi kuka ulkoilee liian vähän. Ja kuka lellii lapsiaan liikaa jne. Mulla nousee jo savu korvista jos hänet tapaan. Komentelee toisten lapsia törkeästi ja puuttuu kaikkeen. Piäis huolta omista asioistaan ja antais toisten olla? Itse olevinan täydellinen äiti, mutta mies juoksee vieraissa, sitä tämä neiti ei valitettavasti tiedä.. OT mut pakko purkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja voi venäjä:
kun lapsesi hilut on hävinnyt!! Sinähän suhtaudut tässä LAPSEEN todella lapsellisesti: lapsi on törkee ja varaskin vielä jne. Mieti miksi hän häiriökäyttäytyy? Ehkä!!! Siellä kotona ei ole kaikki ihan ok..? Jos olisit vilpittömästi huolissasi tästä lapsesta tekisit jotain! Eikä ap ole vastuullista sinulta olla ottamatta klo 7.30 lasta vastaan, heräsithän sinä kun ovelle menit. Olisit saattanut lapsen kotiin!! Aloituksesi on itsekäs ja paskamainen. Haluat vaan julkisesti inhota tätä perhettä ja oksettaa, että suhtaudut lapseen noin karsealla tavalla.

Mieti jos oma lapsesi joskus tarvitsee jossain apua ja hän törmää tuollaisiin asenteisiin..
ei. lapsi ei oo törkee. Mutta sillon jos mun lapsi sanoo että toinen lapsi on ottanu hänen rahat, mä haluan selvittää asian. Ja sillonkaan en menny sinne asenteella teidänlapsionvarastanumeijän lapselta. Meinaatko että mun olis pitäny päästää lapsi meille vaikka meillä kaikki muut nukku? Olisit saattanu lapsen kotiin? eli herättäny omat lapset, pukenu heijät ja vieny tämän lapsen kotiin, koska mä en voi jättää lapsia yksin kotiin.
Ja ei, mä en inhoa tätä lasta, enkä hänen perhettä.

Yhteistyössä