Hyvinvarustellun miehen rakastelutaito

Onko vain legendaa, että hyvinvarusteltu mies luottaa siihen vehkeensä kokoon sen verran,että kuvittelee sillä pelkästään tyydyttävänsä naisen? Eli ei siis tarvitse mitään muuta kuin jynssäystä eestaas. Mun mielestä tämä pitää osittain paikkansa. Minkälaisia muiden kokemukset ja miehetkin saavat toki vastata.
 
Olen törmännyt tällaisiinkin miehiin jotka todellakin luottavat vain siihen kalunsa kokoon ja siihen et se kyllä tyydyttää naisen ku naisen. Vehje hieno ja mahtavan kokoinen, mut seksi ihan ala-arvoista jyystämistä ja vain pelkkää sitä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Olen törmännyt tällaisiinkin miehiin jotka todellakin luottavat vain siihen kalunsa kokoon ja siihen et se kyllä tyydyttää naisen ku naisen. Vehje hieno ja mahtavan kokoinen, mut seksi ihan ala-arvoista jyystämistä ja vain pelkkää sitä :kieh:
Noh, oisit paiskannu sällin selälleen, sitonu sänkyyn ja ratsastanu niiku kunnon feministi tekee :D


 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Olen törmännyt tällaisiinkin miehiin jotka todellakin luottavat vain siihen kalunsa kokoon ja siihen et se kyllä tyydyttää naisen ku naisen. Vehje hieno ja mahtavan kokoinen, mut seksi ihan ala-arvoista jyystämistä ja vain pelkkää sitä :kieh:
Sepä se. Naisethan saavat orgasmin jo ison kyrvän näkemisestä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Olen törmännyt tällaisiinkin miehiin jotka todellakin luottavat vain siihen kalunsa kokoon ja siihen et se kyllä tyydyttää naisen ku naisen. Vehje hieno ja mahtavan kokoinen, mut seksi ihan ala-arvoista jyystämistä ja vain pelkkää sitä :kieh:
No minä olen törmännyt miehiin, jotka LUULEVAT kalunsa olevan niin suuri, että se jo tyydyttää naisen kun naisen... Tai miehiä, joilla on pieni muna ja seksi on vain ala-arvoista jyystämistä... Että kyllä se pään sisällys vaikuttaa enempi seksikäyttäytymiseen kuin se munan koko :D
 
Kyllä se niin vaan on, että ihan sama minkä kokoinen kalu niin sitä pitää osata käyttää!
Pelkkä kova jyystäminen saa ihan varmana tuntoaistit turtaksi ja siitä nautinto on kaukana..
Jo esileikillä saa ihmeitä aikaan eikä se nyt välttämättä tarkoita sitä, että lyödään se julmetun iso molo pöytään ja odotetaan, että nainen kiihottuu..niin eihän se nyt niin mee mutta tapansa kullakin.
 
Kerttu-Kyllikki
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Olen törmännyt tällaisiinkin miehiin jotka todellakin luottavat vain siihen kalunsa kokoon ja siihen et se kyllä tyydyttää naisen ku naisen. Vehje hieno ja mahtavan kokoinen, mut seksi ihan ala-arvoista jyystämistä ja vain pelkkää sitä :kieh:
Noh, mun kokemuksen mukaan se menee usein niin, että mitä isompi, sitä lahnampi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Noh, mun kokemuksen mukaan se menee usein niin, että mitä isompi, sitä lahnampi.
Näin se menee, jos mies ei ole kovin kokenut, mikä taas useinkaan ei ole miehen syytä. Yleensä nämä tapaukset ovat niitä jotka ovat olleet 10 vuotta naimisissa ja heistä saa nopealla koulutuksella parempia. Sitten taas jos on elämäntapasinkku ja iso, se ei ole osoittautunut hyväksi yhtälöksi.

Keskimääräisellä saldolla voisin sanoa, että keskiverto on kaikkein paras. Ehkä siihen liittyy miesten joku outo kompleksi, että keskiverron kokoinen on muka pieni, ja silloin pitää pyrkiä miellyttämään naista oikein extrahyvin? En tiiä. Varmaan sama kompleksi kuin monilla B-kupin rintavarustuksen naisilla on omasta mielestään täysin lauta olemus...?

Mutta oikeesti pieneen en ole koskaan törmännyt, tai ainakaan siinä määrin että se olisi ollut huonoa että siihen olisi kiinnittänyt huomiota... :D Ehkä isommilta odottaa enemmän, tiedä häntä.


 

Yhteistyössä