Saisiko teidät houkuteltua sänkyyn tällaisella iskutyylillä?

Mua ei ylipäätään saa iskettyä millään valmiilla repliikeillä. Mun kiinnostus lopahtaa saman tien, kun joku aloittaa harjoitellun kuuloisen selityksen. Jos joku on kiinnostunut minuun tutustumaan, niin sopii aloittaa se tutustuminen samoin kuin aloittaisi tuntemattoman miehenkin kanssa, ihan perusasioista.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mua ei ylipäätään saa iskettyä millään valmiilla repliikeillä. Mun kiinnostus lopahtaa saman tien, kun joku aloittaa harjoitellun kuuloisen selityksen. Jos joku on kiinnostunut minuun tutustumaan, niin sopii aloittaa se tutustuminen samoin kuin aloittaisi tuntemattoman miehenkin kanssa, ihan perusasioista.
No mitäs ne perusasiat oikein on mitä sulta pitää kysästä ennenkuin lohkee pesää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mua ei ylipäätään saa iskettyä millään valmiilla repliikeillä. Mun kiinnostus lopahtaa saman tien, kun joku aloittaa harjoitellun kuuloisen selityksen. Jos joku on kiinnostunut minuun tutustumaan, niin sopii aloittaa se tutustuminen samoin kuin aloittaisi tuntemattoman miehenkin kanssa, ihan perusasioista.
No mitäs ne perusasiat oikein on mitä sulta pitää kysästä ennenkuin lohkee pesää?
No jos vaikka aloiteltaisiin ihan sellaisesta toisen nimen ja kiinnostuksenkohteiden selvittelystä. Ja jos tuntuu, että yhteistä juteltavaa löytyy, niin jatketaan sitä niin pitkään kuin hyvältä tuntuu. Jos taas tuntuu, että yhteistä säveltä ei löydy, niin helppo on siirtyä muutaman lauseen vaihtamisen jälkeen seuraavaa naista katselemaan. :)
 
viiras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä olin tässä jokin aika sitten yhdessä paikassa jatkoilla, juttelin siinä yhden naisen kanssa niitä näitä. No hetken päästä sinne tuli mies jonka kanssa olen ollut sängyssä joskus vuosia sitten, mä näin heti sen miehen katseesta, että jahas pillua tuo on vailla.

No meni jonkun aikaa ja sitten se mies tunki mun ja sen naisen väliin seisomaan, kun me naiset istuttiin baarijakkaroilla. Miehen kysymys mulle oli "mennäänkö panemaan?" Mä vastasin ei. Mies toisti kysymyksen ja mä toistin vastaukseni kovemmalla äänellä. Sitten pyysin miestä vähän väistämään, että saan istuttua jakkaralla kunnolla, kun meinasin tippua.

Siis aivan oikeastiko miehet luulee tuolla tavalla saavansa pesää?!? :LOL: :LOL: :headwall: :whistle: Kun se mies oli siirtynyt kauemmaksi niin naurettiin tämän yhden naisen kanssa tuolle jutulle :D

Siis tuohan oli niin kiihottava iskurepliikki! :LOL: :D
se sut joskus saanu houkuteltua

 
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä olin tässä jokin aika sitten yhdessä paikassa jatkoilla, juttelin siinä yhden naisen kanssa niitä näitä. No hetken päästä sinne tuli mies jonka kanssa olen ollut sängyssä joskus vuosia sitten, mä näin heti sen miehen katseesta, että jahas pillua tuo on vailla.

No meni jonkun aikaa ja sitten se mies tunki mun ja sen naisen väliin seisomaan, kun me naiset istuttiin baarijakkaroilla. Miehen kysymys mulle oli "mennäänkö panemaan?" Mä vastasin ei. Mies toisti kysymyksen ja mä toistin vastaukseni kovemmalla äänellä. Sitten pyysin miestä vähän väistämään, että saan istuttua jakkaralla kunnolla, kun meinasin tippua.

Siis aivan oikeastiko miehet luulee tuolla tavalla saavansa pesää?!? :LOL: :LOL: :headwall: :whistle: Kun se mies oli siirtynyt kauemmaksi niin naurettiin tämän yhden naisen kanssa tuolle jutulle :D

Siis tuohan oli niin kiihottava iskurepliikki! :LOL: :D
se sut joskus saanu houkuteltua
Mutta kuten jo aiemmin kirjoitin, että ei tuolla tyylillä :whistle:

Ja otsikossa oli kysymys minkä esitin teille, mutta taas jotkut nyt takertuu vain mun tekemisiin :whistle:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mua ei ylipäätään saa iskettyä millään valmiilla repliikeillä. Mun kiinnostus lopahtaa saman tien, kun joku aloittaa harjoitellun kuuloisen selityksen. Jos joku on kiinnostunut minuun tutustumaan, niin sopii aloittaa se tutustuminen samoin kuin aloittaisi tuntemattoman miehenkin kanssa, ihan perusasioista.
No mitäs ne perusasiat oikein on mitä sulta pitää kysästä ennenkuin lohkee pesää?
No jos vaikka aloiteltaisiin ihan sellaisesta toisen nimen ja kiinnostuksenkohteiden selvittelystä. Ja jos tuntuu, että yhteistä juteltavaa löytyy, niin jatketaan sitä niin pitkään kuin hyvältä tuntuu. Jos taas tuntuu, että yhteistä säveltä ei löydy, niin helppo on siirtyä muutaman lauseen vaihtamisen jälkeen seuraavaa naista katselemaan. :)
Miehillä ja naisilla pitäis olla iskuohje, kuin auton ohjekirja, miten ko yksilöä pitää milloinkin lähestyä päästäkseen molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen. Meitä kun on niin moneen junaan.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miehillä ja naisilla pitäis olla iskuohje, kuin auton ohjekirja, miten ko yksilöä pitää milloinkin lähestyä päästäkseen molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen. Meitä kun on niin moneen junaan.
Toi olis hyvä. Toisaalta miksei itse kukin voisi lähestyä toista ihan sillä omalla tyylillään. Jos toinen ei siitä tyylistä tykkää, niin se ei sitten selkeästi ole sellainen ihminen, jonka kanssa synkkaisi. Kaikki ei kuitenkaan voi miellyttää kaikkia, joten ihan turha nähdä vaivaa yrittääkseen muuttaa itseään enemmän toista miellyttäväksi jo ennen kuin edes tunnetaan. Mä en vaihda kahta sanaa valmisrepliikkien laukojien kanssa, mutta ehkä mäkään en silloin ole sen tyyppinen ihminen, jota se toinen on etsimässä. Molemmille parempi, että tutustuminen katkeaa silloin siihen ensimmäiseen lauseeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miehillä ja naisilla pitäis olla iskuohje, kuin auton ohjekirja, miten ko yksilöä pitää milloinkin lähestyä päästäkseen molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen. Meitä kun on niin moneen junaan.
Lisäksi voisi olla vaikkapa Linnanmäki-tyyppinen ranneke 'varaustilanteen' selvittämiseksi. Sellainen laitettaisi ravintolan ovella portsarin toimesta ranteeseen.

vihreä ranneke = pesää/munaa samana iltana tarjolla
keltainen ranneke = saatille pääsee, mutta seksiä ei heti irtoa
punainen ranneke = ei seksiä eikä iskuyrityksiä, vain juopottelu- ja/tai small talk -mahdollisuus

 
:LOL: :LOL: . Voisin lähteekin jos oisin sinkku. Mä aikanaan kyllästyin niihin liirumin laarumeihin ja hitaitten tanssimiseen kun ties mikä miehellä oli mielessä, enkä niitten kanssa lähteny mut ton kanssa, hmmmm... onneks oon onnellisesti naimisissa =) .
 

Yhteistyössä