Voitko viettää 45min muskarin juomatta?

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vesipullo:
Nii, mä myös kannatan sitä vesipullo tapaa. Itsekin tahtoisin muistaa pitää vesipulloa mukana. Oonkin lukenu että terveellisintä ois juoda pieni huikka joka tunti.
Juu eipä siinä mitään et juo vettä ja jos kerran tunnissa haluu hörppiä niin seki ihan ok 45min on vähemmän ku tunti et jos tunnin aluks juo ja lopuks. Mut siis se kun niiden puteleiden kanssa pitää temuta joka tunti ja kaikki eriaikaan. Siis oisko käytöstavoissa vähän toivomisen varaa :/
 
vieras
Mulla vesipullo kulkee nykyään varmuuden vuoksi mukana, kun voi iskeä ihan kamala jano ja kun en muutenkaan juo tarpeeksi. Ja toinen on nyt raskausaikana, että yhtäkkiä voi alkaa närästää, niin vesi on hyvä ensiapu olon parantamiseen. Mutta en mä kyllä missään muskarissa ala huvikseni kesken kaiken vettä kittaamaan.
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
No ei yks mut 5 tai 6 eikä sitä pulloo voi kaivaa esiin sopivassa välissä vaan aina joku jota muu porukka oottaa ja samalla kun ei voi olla siinä jutussa mukana voi päivittää viimisimmät kuullumiset vieruskaverin kanssa :| Oon käyny aika monta vuotta muskareissa, eikä oo tällasta ryhmää ollu :eek:

Hae itsellesi elämä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
No ei yks mut 5 tai 6 eikä sitä pulloo voi kaivaa esiin sopivassa välissä vaan aina joku jota muu porukka oottaa ja samalla kun ei voi olla siinä jutussa mukana voi päivittää viimisimmät kuullumiset vieruskaverin kanssa :| Oon käyny aika monta vuotta muskareissa, eikä oo tällasta ryhmää ollu :eek:

Hae itsellesi elämä.
Joo ei ku maksan aika ison summan rahaa muskarista ni kyllä siellä pitäis saada sit muskaroida rauhassa :D Ja toi veden kittaaminen ei todellakaan oo a. tarpeellista (paitsi saharassa) b. trendikästä, vaan oikeesti aika naurettavaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
No ei yks mut 5 tai 6 eikä sitä pulloo voi kaivaa esiin sopivassa välissä vaan aina joku jota muu porukka oottaa ja samalla kun ei voi olla siinä jutussa mukana voi päivittää viimisimmät kuullumiset vieruskaverin kanssa :| Oon käyny aika monta vuotta muskareissa, eikä oo tällasta ryhmää ollu :eek:

Hae itsellesi elämä.
Hei ettet vaan oo meidän muskariryhmästä :LOL:
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Joo ei ku maksan aika ison summan rahaa muskarista ni kyllä siellä pitäis saada sit muskaroida rauhassa :D Ja toi veden kittaaminen ei todellakaan oo a. tarpeellista (paitsi saharassa) b. trendikästä, vaan oikeesti aika naurettavaa :D

Entä jos jotain haittaa sun paitasí tai se, että laulat siellä käheällä äänellä kun et juo vettä? Harmi. Elämä on.

Jos olet esim. nuorten lapsen muskarissa, niin monet IMETTÄVÄT äidit juo koska on vaan kokoajan jano.
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Hei ettet vaan oo meidän muskariryhmästä :LOL:

En mää varmaan oo. Mutta kyllä sitä jotain niin harmittaa, jos kuumassa junassakin viitsii vettä pullosta juoda. Aina välillä niitä mielipidekirjoituksia jopa lehdestä lukee.

Miksi sua niin hämää veden juominen? Läikyttääkö ne vettä vai mikä siinä on, että sua se haittaa? Ei voi käsittää. Jos nyt leipää alkaa mussuttaan, niin sitten voisin ymmärtääkin, mutta en kyllä veden juomista..
 
*Ä*
Kyllä mä kannan aina silloin tällöin vesiputelia matkassa, koska jos joudun puhumaan/laulamaan jne paljon, niin kurkkua tahtoo kuivata. Mitähän outoa siinäkin nyt sitten on....?
 
vieras
Ihan samaa ihmettelen, myöskin sitä ihmettelen, että ainakin ennen on kyetty ihan normaali tunnin jumppa vetämään ihan ilman vesiä. Ja jotkut pystyvät vieläkin.

Jo kouluun lapsia kehotetaan ottamaan mukaan vesipullo! Miksi ihmeessä? Luokan ulkopuolella on juomapistekin (siis se vesinappi).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan samaa ihmettelen, myöskin sitä ihmettelen, että ainakin ennen on kyetty ihan normaali tunnin jumppa vetämään ihan ilman vesiä. Ja jotkut pystyvät vieläkin.

Jo kouluun lapsia kehotetaan ottamaan mukaan vesipullo! Miksi ihmeessä? Luokan ulkopuolella on juomapistekin (siis se vesinappi).
Noh tota ammattilaisena voisin sanoa, että tokihan vetää, mutta jos tunti on muuta kuin höllistelyä, niin hikihän siinä tulee. Ja yleensähän se vesi korvaa sitä nestevajetta ja laittaa aineenvaihduntaan vauhtia. Vaikka tunnilla juokin esim puol litraa, niin silti tunnin jälkeen pitäisi vielä juoda litran verran...
 
kakrutsi ronitsipsi harmaana
Voi apua.
En mä edes huomaa jos joku juo vettä muskarissa.
Kyllä mä keskityn siihen laulamiseen ja open kuunteluun ja katseluun.

Ja turha sanoa ettei voi keskittyä koska mammat juo vettä.
En usko ettei muskarissa jossa on lapsia ole ihan häiriötöntä ilman vesipullojakaan.

Kyllä mun suuta alkaa ainakin heti kuivaa kun laulaa ja puhuu. Voi kun joskus muistais ottaa sen vesipullon mukaan.

Jos vaikka teatterissa puolet porukasta ryystäis kilpaa pullosta, silloin se saattais jo häiritä. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan samaa ihmettelen, myöskin sitä ihmettelen, että ainakin ennen on kyetty ihan normaali tunnin jumppa vetämään ihan ilman vesiä. Ja jotkut pystyvät vieläkin.

Jo kouluun lapsia kehotetaan ottamaan mukaan vesipullo! Miksi ihmeessä? Luokan ulkopuolella on juomapistekin (siis se vesinappi).
Noh tota ammattilaisena voisin sanoa, että tokihan vetää, mutta jos tunti on muuta kuin höllistelyä, niin hikihän siinä tulee. Ja yleensähän se vesi korvaa sitä nestevajetta ja laittaa aineenvaihduntaan vauhtia. Vaikka tunnilla juokin esim puol litraa, niin silti tunnin jälkeen pitäisi vielä juoda litran verran...
Niin niin varmaan menettää, mutta ei sitä vielä mitään nestevajausta kärsi vaikka joisi vasta tunnin päätteeksi, vaikka hiki tulisikin. Varmaan jos alkaa jumppa tai lenkki mennä reilusti toiselle tunnille, tulee oikeaa tarvetta ottaa nestettä. Tuo on ihan vaan opittu tapa, ei vielä 10 vuotta sitten kukaan latkinut jumppatunnilla mitään vesiä. Saatikka muutenvaan huvikseen joka tilanteessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä se muskari muuten oikein on? Mulla on vaan ollut se käsitys, että lapset laulaa ja musisoi, mut musisoiko vanhemmatkin?
Äsh se on tyhmin kokemus ikinä. Siinä trallatellaan hupsuja leikkilauluja mamma ja vauva/taapero yhdessä.... Ai kun on mukavaa. Kiitos, ei enää ikinä!
 
kakrutsi ronitsipsi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan samaa ihmettelen, myöskin sitä ihmettelen, että ainakin ennen on kyetty ihan normaali tunnin jumppa vetämään ihan ilman vesiä. Ja jotkut pystyvät vieläkin.

Jo kouluun lapsia kehotetaan ottamaan mukaan vesipullo! Miksi ihmeessä? Luokan ulkopuolella on juomapistekin (siis se vesinappi).
Noh tota ammattilaisena voisin sanoa, että tokihan vetää, mutta jos tunti on muuta kuin höllistelyä, niin hikihän siinä tulee. Ja yleensähän se vesi korvaa sitä nestevajetta ja laittaa aineenvaihduntaan vauhtia. Vaikka tunnilla juokin esim puol litraa, niin silti tunnin jälkeen pitäisi vielä juoda litran verran...
Niin niin varmaan menettää, mutta ei sitä vielä mitään nestevajausta kärsi vaikka joisi vasta tunnin päätteeksi, vaikka hiki tulisikin. Varmaan jos alkaa jumppa tai lenkki mennä reilusti toiselle tunnille, tulee oikeaa tarvetta ottaa nestettä. Tuo on ihan vaan opittu tapa, ei vielä 10 vuotta sitten kukaan latkinut jumppatunnilla mitään vesiä. Saatikka muutenvaan huvikseen joka tilanteessa.
Kyllä mulla vaan oli pullo mukana, ja kavereilla myös, kymmenen vuotta sitten.
 
kakrutsi ronitsipsi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä se muskari muuten oikein on? Mulla on vaan ollut se käsitys, että lapset laulaa ja musisoi, mut musisoiko vanhemmatkin?
Äsh se on tyhmin kokemus ikinä. Siinä trallatellaan hupsuja leikkilauluja mamma ja vauva/taapero yhdessä.... Ai kun on mukavaa. Kiitos, ei enää ikinä!
Ei se varmaan sille lapselle ollut tyhmä kokemus?
Eikös se lapsen ilo ja oppiminen siinä ole se ajatus?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä se muskari muuten oikein on? Mulla on vaan ollut se käsitys, että lapset laulaa ja musisoi, mut musisoiko vanhemmatkin?
No vanhemmat siellä laulaa ja leikittää lapsia, toki lapset soittaa mikä vaan kädessä pysyy vaikka marakasseja. Isommat yli 4v menee sinne itekseen laulamaan ja soittamaan :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kakrutsi ronitsipsi harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä se muskari muuten oikein on? Mulla on vaan ollut se käsitys, että lapset laulaa ja musisoi, mut musisoiko vanhemmatkin?
Äsh se on tyhmin kokemus ikinä. Siinä trallatellaan hupsuja leikkilauluja mamma ja vauva/taapero yhdessä.... Ai kun on mukavaa. Kiitos, ei enää ikinä!
Ei se varmaan sille lapselle ollut tyhmä kokemus?
Eikös se lapsen ilo ja oppiminen siinä ole se ajatus?
En tiedä, mä ainakin kärsin! Just sellaista tekopirteää lässytystä. Mut käyköön toki ne jotka tykkää.
 
Vieras
En ihan vastaa ap:n kysymykseen, kun ei muskarista ole kokemusta.
Mutta usein mulla kyllä on vesipullo mukana, koska mun kurkkua helposti kuivaa ja alkaa yskittää. Koen vesipullon harmittomammaksi kuin mahdollisen yskimiseni.

Kerran kyllä luin, että on trendikästä pitää juomapulloa kädessä missä vaan liikkuessa. Ehkä mä olenkin sitten kuitenkin vain trendikäs :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En ihan vastaa ap:n kysymykseen, kun ei muskarista ole kokemusta.
Mutta usein mulla kyllä on vesipullo mukana, koska mun kurkkua helposti kuivaa ja alkaa yskittää. Koen vesipullon harmittomammaksi kuin mahdollisen yskimiseni.

Kerran kyllä luin, että on trendikästä pitää juomapulloa kädessä missä vaan liikkuessa. Ehkä mä olenkin sitten kuitenkin vain trendikäs :D
Ei kun sou not se ei oo enää trendikästä :D kannattaa pitää kassissa vaan. Joo mun 83v mummo pitää kanssa aina vesipulloo mukana kun sitä yskittää usein :D
 
mie
Kyllähän sitä saa itselleen ongelman vaikka naapurin roskisten viennistä, mutta jospa jokainen keskittyis siihen omaan elämään. Tässäkin ketjussa tullut aika monta erilaista syytä juoda vettä. Parempi se veden juominen kuin minkään muun aineen juominen. Keskity itseesi välillä, saatat huomata mitä itse teet toisten mielestä väärin.
 

Yhteistyössä