Voitko viettää 45min muskarin juomatta?

mie
taitaa ap olla hieman tyhmä. ei tarvii kehitellä vesipullosta ongelmaa ota itse se mukaan ja juo siitä muskarissa. mitä se sulle kuuluu jos muut haluaa juoda vettä kesken. olen myös itse ollu muskarissa lasten kanssa ja se laulattaminen laittaa janottaan et silleen pakkohan sitä on välillä saada hörpittyä vettä ettei suu kuivu
 
m
Janottaa etenkin, kun on taipumusta myöhästelyyn, ja parin kilometrin matka muskariin tullaan usein puolijuoksua. Yritän lopettaa tuon paheeni, etten aiheuta toisille mielipahaa (mitä en olisi edes ymmärtänyt ilman arvoisaa ap:tä).
 
vieras
Minulla ei ole ajasta kiinni, kauanko voin olla juomatta, mutta usein on vesipullo mukana siksi, että jos saan allergisen reaktion, niin saan myös allergialääkkeen nieltyä. En minä sitä kuiviltani pysty nielemään. Muuten annan pullon kyllä olla laukussa tai lattialla, enkä sitä koko ajan välppää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vesipullo ok:
Se Akuutin lääkärisetä ei tainut tietää mistä puhuu. Itseäni on kehotettu nimenomaan juomaan aterioiden välillä, ei aterian yhteydessä jotta ruuansulatus alkaa mahdollisimman hyvin jo syljen sekoittuessa ruokaan, ei juodun veden.



En mäkään juo aterioilla (yleensä), mutta en myöskään muskarissa. Eikä meidän muskarissa ole koskaan kenelläkään nähnyt vesipulloa. Ja ei kait eväitä yleensä saa tollaisissa paikoissa ollakkaan. Jollain voi olla syyt juomiseen tai muiden eväiden nauttimiseen, mutta eikös sellaiset nautita jossain syrjemmässä kuin keskellä muskarituntia.
 
Itse voin olla 45 minuuttia juomatta esim. töissä palaverissa, en nyt tarvitse sitä vesipulloa välttämättä mukaan, mutta muuten juon tooosi paljon. Mua jostain syystä vaan janottaa aamuisin/aamupäivisin ihan hirveesti ja siks on pakko olla vesipullo töissä. Joskus tekee tosi tiukkaa jo esim. työmatka, vaikka kotoa lähtiessä juon lasillisen vettä (ja sitä ennen on jo juotu parikin lasillista). Matka kestää juuri tuon 45 minuuttia ja heti kun pääsen töihin niin ryntään juomaan.

Mutta ei mulla sitten enää iltapäivällä tai illalla enää niin janota.. kumma juttu. Päivän mittaan tulee kyllä juotua reilusti yli 2 litraa, mutta vesipulloa en kanna joka paikkaan mukaan vaan ainoastaan töissä on se käytössä.
 

Yhteistyössä