Hakutulokset

  1. K

    Onko ok, jos äiti viettää viikossa monta yötä kavereilla ja lapset isän kanssa?

    no ei ole ok, mutta jos hän pitää sellaista elämää tärkeämpänä kuin lapsiaan, niin minkäs sille sitten voi. Mahtaa emäntää kaduttaa myöhemmin kun / jos tajuaa, mitä on menettänyt ja mitä surua lapsille aiheuttanut.
  2. K

    Kesäloma rahana,paljonko siis saan?

    Lomapalkan saat kk jaettuna 25* lomapäivät. Jos jotain lisiä, niin niistä vielä erikseen. Kesäloman voi pitää vanhemapainvapaan kanssa päällekkäin ja tämän voi työnantaja määrätä ellet palaa töihin ennen seuraavaa lomakautta. Miksi et olisi samanaikaisesti lomalla ja vanhempainvapaalla...
  3. K

    minkälainen on pieni nainen sun mielestä?

    157cm ja 50 kg, taskuunmentäväksi on sanottu :xmas:
  4. K

    Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

    Lainasin lähinnä LisaMarieta, (mut hänel olikin visiin alkohlistimies, eikä isä) kun hänellä tuntuu olevan niin jyrkkä käsitys alkoholismista. Siinäkin sairaudessa on eri vaiheet, jolloin hoito tehoaa eri tavalla.
  5. K

    Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

    Missä menee suurkuluttajan - alkoholiriipuvaisen - lievän alkoholismin - alkoholismin ja rappioalkoholistin rajat? Missä kohtaa Samperi on? Suurkuluttaja, jolla on taipuvaisuus alkoholismiin sairastuu riippuvuuteen, joka johtaa syvemmälle alkoholismiin. Mitä aiemmin ongelmansa tiedostaa ja...
  6. K

    Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

    No sitä just ajattelin, että oletko nimenomaisesti kertonut, että haluat eroon riippuvuudestasi. Mutta lääkkeestä; melkein lyhykäisyydessään kerroinkin, eli estää alkoholin nauttimisesta saadun mielihyvän ja vähentää alkoholinhimoa. Käytetään alkoholiriippuvuuden hoitoon. Tietty halua ja...
  7. K

    Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

    ok - ehkä tämä on sitten hyvä siinä lievemmässä riippuvuusvaiheessa. Syvää alkoholismia - sitä että on pakko juoda - tuskin pystyy mikään lääke poistamaan.
  8. K

    Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

    No, jo on ihme, jos kerran käyt terapiassakin. Oletko kertonut lääkärille, että käytät liikaa alkoholia ja haluaisit eroon riippuvuudesta? Suosittelen tuota. Olen itsekin parhaillaan toisella kuurillani. :ashamed: :)
  9. K

    Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

    Tuossa aiemmin sanoit, että olet 3-4 iltaa viikossa juomatta, miten se sitten onnistuu?
  10. K

    Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

    En jaksanut lukea koko ketjua, joten en tiedä onko jo kysytty: oletko kokeillut Naltrexone (entinen Revia) lääkettä? Se nappaa kiinni samoihin mielihyväkeskuksiin kuin alkoholi, jolloin alkoholin nauttiminen ei tuo hyvänolontunnetta - nousuhumalaa -jolloin ei siis ole mitään järkeä juoda. Kyllä...
  11. K

    Laittaakko vai eikö laittaa?

    Uskomattoman ilkeitä ihmisiä olemassa.. :snotty: Paitsi että itse tatuointeja on arvosteltu turhan rankalla kädellä, niin törkeyden huippu ovat nämä ihmiseen itseensä ja hänen persoonaansa, sekä näköjään myös perheeseen kohdistuva haukkuminen. Minäkin kävin katsomassa ircissä ja kaunis olet...
  12. K

    Alatiesynnytys + orgasmi

    Siis on - klitoriskiihottimia, joista yksi ainakin on leppäkerttu. Kaikenmoisia muitakin on. Surffaapa jonkin alan nettiliikkeen sivuille. :)
  13. K

    Alatiesynnytys + orgasmi

    Mä saan yhdynnässä ainakin vain jos klittaakin kiihotetaan. Mikä orgasmi se sitten on, en tiiä, mutta hyvältä sekin tuntuu. On se kiva, joo. Mutta toisaalta, tunnen itse, että kun saa orgasmin ilman mitään sisällä, niin emätin pääsee paremmin supistelemaan, jolloin tuntuu, ehkä jopa paremmalle...
  14. K

    Alatiesynnytys + orgasmi

    Sulle voisi siis olla hyvä joku "leppäkerttu" tms. klittakiihotin yhdynnän yhteyteen, eli klitta saisi tarvitsemansa "kunnon" kiihokkeen.
  15. K

    Huonoin seksikokemuksesi ikinä?

    Menin sänkyyn ensitreffeillä sivistyneen, kivan miehen kanssa. Pikku lämmittelyn jälkeen hän sitten jo oli tulossa sisälle ja muutaman minuutin kuluttua ähkäisten vierähti viereeni raukeana ja jäi silleen. Olin että "entä mä"? Vastaus oli: "etkö tiedä, että miestä ei laukeamisen jälkeen...
  16. K

    Paras grillattava ruoka tai lisuke tai jälkiruoka?

    mulle maistuu parhaiten herkkusienet ihan yksinään grillattuna. korkeintaa tuo juusto, jos joku on sen sitä varten ostanut, mutta pekonia siihen en koskaan laita.
  17. K

    Paras grillattava ruoka tai lisuke tai jälkiruoka?

    Ihan ehdottomasti kanan fileepihvit uusien perunoiden ja tsatsikin kera :p sekä marinoidut, grillatut munakoiso- ja kesäkurpitsaviipaleet. saavat aina kehuja - myös miehiltä :xmas:
  18. K

    onko oikein (nyt faktaa, ei mielipiteitä), että tv-lupatarkastaja kurkkii sisään ikkunasta?

    niin siis hän mainitsi sen ja silloin mun oli pakko myöntää että kyllä meiltä löytyy vastaanotin. tyhmä minä.
  19. K

    onko oikein (nyt faktaa, ei mielipiteitä), että tv-lupatarkastaja kurkkii sisään ikkunasta?

    totta. mun ois pitänyt harjoitella tilanne ennalta. olla tiukempi ja sanoa, että häivy pihaltani, en omista tv.tä. ja että ovat stereon kaukosäätimet. :(

Yhteistyössä