Alatiesynnytys + orgasmi

  • Viestiketjun aloittaja huuhaa
  • Ensimmäinen viesti
huuhaa
Onko kenelläkään muulla seksi ja orgasminen saaminen parantunut synnytyksen jälkeen? Ennen en koskaan saanut orgasmia yhdynnässä ainoastaan klitorisorgasmeja. Nyt saan orgasmin yhdynnässä. "Onko kohtalotovereita" ;) ?
 
ap
Olisi oikeesti mielenkiintosta tietää, miksi näin on käynyt. Kaikkihan luulee, että synnytyksessä venyy paikat. No, hetkellisesti tieysti näin käykin. Mä aloitin lihasten jumpaamisen jo synnärillä ja hyvässä kunnossa ovat, tuntuu, että paremmassa kuin aikaisemmin. Voisko se olla syynä? Vai tapahtuuko siellä alapäässä jotakin suurempia muutoksia? Onkohan tällasta koskaan tutkittu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ei ole kokemusta, mutta mielenkiinnosta kysyn, kummanlainen orgasmi on miellyttävämpi vai onko eroa? Itse en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä...
yhdyntä orkku on klitta orkku x1000... Eli paljon parempaa (vaikkakin parasta tuplana eli molemmat yhtäaikaa...)
 
vierailija
Eli siis onko eroja näillä kahdella lajilla, jos, niin millaisia? Kiinnostavatko yhdynnät, jos niissä ei pääse huipulle kuin käden tai kielen avulla? Pitäisikö huolestua, jos ei saa molempia tahtoessaan?
 
hox
mä en saa klitoris orgasmia, tosin en ole kokeillutkaan. saan orgasmin vaan siis hyvässä yhdynnässä ja se on loistava orgasmi, olen siis toi joka hox joka jo aiemmin kommentoi
 
Aina olen saanut helposti molemmanlaisia orkkuja ja nautinto vain lisääntynyt synnytysten jälkeen. Nyt raskaana olen jatkuvasti ihan himoissani. Tuntuu että ihan vaan istuessa räjähtää... :ashamed: Tulee helposti useita putkeen.
 
cothis nopee
No todellakin.. ekoina viikkoina synnytyksen jälkeen melkein sai, kun vaan housujen sauma osui tonne tms :D Se oli kyllä jo ennemminkin vähän noloa, mutta meni sentään ohi *viheltelyä*
Mutta edelleen parempi saanti, kyllä.
 
vieras ja muukalainen
... nainen tutustuu kehoonsa paremmin raskausaikana, keho "arkistuu", nainen rohkaistuu suhteessa kehoonsa ja kaikki tämä mukaanluettuna synnytyskokemus (eläimellinen, mullistava tapahtuma), aiheuttaa sen, että nainen uskaltautuu nauttimaan seksistä RATKAISEVALLA TAVALLA erilailla kuin ennen synnytystä. Ottaa jotenki miesmäisesti nautinnon ja seksuaalisen tilan itselleen. Hmm...
 
Alkuperäinen kirjoittaja uuh:
Kuinka olisi mahdollista saada yhdyntäorgasmi :p kyselempä vaan...

Mä saan yhdynnässä ainakin vain jos klittaakin kiihotetaan. Mikä orgasmi se sitten on, en tiiä, mutta hyvältä sekin tuntuu. On se kiva, joo. Mutta toisaalta, tunnen itse, että kun saa orgasmin ilman mitään sisällä, niin emätin pääsee paremmin supistelemaan, jolloin tuntuu, ehkä jopa paremmalle.. En tiiä. Ei kai ne aina ihan samanlaisia ole, vaikka tekotapa jne olisikin samat.

oho, kylläpäs avauduin. :snotty: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tos joku jo kysyikin, et kuin sen yhdyntäorkun saa, ni kertokaa nyt hitossa!!!! Kiitos! Onks siihen mitään leppäkerttuja :) ?
Siis on - klitoriskiihottimia, joista yksi ainakin on leppäkerttu. Kaikenmoisia muitakin on. Surffaapa jonkin alan nettiliikkeen sivuille. :)
 

Yhteistyössä