harmaa
Ihanan inhimillinen vastaus! Ei siis ehkä sittenkään temppuja tms., riipuu kerrasta vaan!
Etsi itselles isomunainen mies, joka innostaa sinua.Alkuperäinen kirjoittaja uuh:Kuinka olisi mahdollista saada yhdyntäorgasmi kyselempä vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etsi itselles isomunainen mies, joka innostaa sinua.Alkuperäinen kirjoittaja uuh:Kuinka olisi mahdollista saada yhdyntäorgasmi kyselempä vaan...
Kyllä sitä vaan koolla on väliä.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etsi itselles isomunainen mies, joka innostaa sinua.Alkuperäinen kirjoittaja uuh:Kuinka olisi mahdollista saada yhdyntäorgasmi kyselempä vaan...
No ei kyllä ole koosta kiinni... jos ei mikään pikku-tikku ole
Mutta kokeileppa/kokeilkaapa eri asentoja... mulla toimii kaikki missä itse on päällä ja saa määrätä tahdin ja vielä pystyy hallitsemaan omia alavatsalihaksiaan....
Huomasin jo esikoisen syntymän jälkeen saman ilmiön. Orgasmit ovat paljon parempia ja kestävät pidempään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisi oikeesti mielenkiintosta tietää, miksi näin on käynyt. Kaikkihan luulee, että synnytyksessä venyy paikat. No, hetkellisesti tieysti näin käykin. Mä aloitin lihasten jumpaamisen jo synnärillä ja hyvässä kunnossa ovat, tuntuu, että paremmassa kuin aikaisemmin. Voisko se olla syynä? Vai tapahtuuko siellä alapäässä jotakin suurempia muutoksia? Onkohan tällasta koskaan tutkittu?
Mun kohdalla en ainakaan usko tähän. Samana päivänä kun lähdin synnyttämään, ei yhdynnässä orgasmia tullut. 2 viikkoa synnytyksestä sain orgasmin, vaikka seksi ei mitään ihmeellistä muuten ollutkaan, en ollut edes mitenkään erityisen halukas muuta kuin kokeilemaan kestikö paikat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuskin se niihin vauvoihin liittyy vaan siihen, että tulee ikää ja oppii tuntemaan itsensä paremmin.
Kalun koolla ei ole merkitystä,sen sijaan miehen taidoilla on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etsi itselles isomunainen mies, joka innostaa sinua.Alkuperäinen kirjoittaja uuh:Kuinka olisi mahdollista saada yhdyntäorgasmi kyselempä vaan...
tuo on hyvä vinkki :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etsi itselles isomunainen mies, joka innostaa sinua.Alkuperäinen kirjoittaja uuh:Kuinka olisi mahdollista saada yhdyntäorgasmi kyselempä vaan...
No ei kyllä ole koosta kiinni... jos ei mikään pikku-tikku ole
Mutta kokeileppa/kokeilkaapa eri asentoja... mulla toimii kaikki missä itse on päällä ja saa määrätä tahdin ja vielä pystyy hallitsemaan omia alavatsalihaksiaan....