Alatiesynnytys + orgasmi

• Viestiketjun aloittaja huuhaa
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uuh:
Kuinka olisi mahdollista saada yhdyntäorgasmi :p kyselempä vaan...
Etsi itselles isomunainen mies, joka innostaa sinua.

No ei kyllä ole koosta kiinni... jos ei mikään pikku-tikku ole :)

Mutta kokeileppa/kokeilkaapa eri asentoja... mulla toimii kaikki missä itse on päällä ja saa määrätä tahdin ja vielä pystyy hallitsemaan omia alavatsalihaksiaan....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Mutta kokeileppa/kokeilkaapa eri asentoja... mulla toimii kaikki missä itse on päällä ja saa määrätä tahdin ja vielä pystyy hallitsemaan omia alavatsalihaksiaan....
Kyllä sitä vaan koolla on väliä.

hyvinkin totta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisi oikeesti mielenkiintosta tietää, miksi näin on käynyt. Kaikkihan luulee, että synnytyksessä venyy paikat. No, hetkellisesti tieysti näin käykin. Mä aloitin lihasten jumpaamisen jo synnärillä ja hyvässä kunnossa ovat, tuntuu, että paremmassa kuin aikaisemmin. Voisko se olla syynä? Vai tapahtuuko siellä alapäässä jotakin suurempia muutoksia? Onkohan tällasta koskaan tutkittu?
Huomasin jo esikoisen syntymän jälkeen saman ilmiön. Orgasmit ovat paljon parempia ja kestävät pidempään.
Syynä voi olla tähän tuo alalihasten aktiivinen jumppa. Aloitin silloin jo ensimmäisen jälkeen geishakuulien (tai -pallot ne silloin oli) säännöllisen käytön. Käytän kuulia vieläkin pitämään "ilolihakset" kunnossa.

*
Mä en saanut yhdyntäorgasmeja ennen synnytyksiä, lähellä tosin kävin useinkin, vain glitorisorgasmeja. Ekan synnytyksen jälkeen sitten ekat yhdynnässä sain ja todella nautin kun voin tulla "miten vain". Ei se etten saanut yhdynnässä orgasmia vaikuttanut vähentävästi seksihaluihini, olen aina ollut hyvinkin halukas. Nyt synnytysten jälkeen korkeintaan vähentää miehen työtä kun ei hänen enää aina tarvitse erikseen huolehtia mun tulemisistani jos ei halua.

ap
tuskin se niihin vauvoihin liittyy vaan siihen, että tulee ikää ja oppii tuntemaan itsensä paremmin.
Mun kohdalla en ainakaan usko tähän. Samana päivänä kun lähdin synnyttämään, ei yhdynnässä orgasmia tullut. 2 viikkoa synnytyksestä sain orgasmin, vaikka seksi ei mitään ihmeellistä muuten ollutkaan, en ollut edes mitenkään erityisen halukas muuta kuin kokeilemaan kestikö paikat.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

tuo on hyvä vinkki :attn:

Yhteistyössä