Nama ovat kanssa meidan suosikkeja. Halloum-juusto grillattuna on ihanaa. Lihasta meilla suosikkeja on marinoidut lampaan sisafile/lampaan kyljykset, filepihvit uppoaa aina, samoin kana satay-vartaita meilla tehdaan usein. Isot katkaravut ovat myos loistavia marinoituna grillissa.Kasviksia grillataan siina samalla lisukkeeksi. Tuore ananas on ihanaa grillattuna jalkiruoaksi. Lisukkeeksi kermavaahtoa terastettyna rommitilkalla.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla
Mua aina ällöttää, kun joka kerta grilliruokaa kysellessä, tulee toi herkkusienet koskenlaskijalla ja pekonilla; Sehän on aivan kaameeta:/, varsinkin, kun jokainen antaa ymmärtää juuri itse keksineensä sen! Sorry!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla
kiitti vaan arvaa tekeeks nyt mieli :0Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Nama ovat kanssa meidan suosikkeja. Halloum-juusto grillattuna on ihanaa. Lihasta meilla suosikkeja on marinoidut lampaan sisafile/lampaan kyljykset, filepihvit uppoaa aina, samoin kana satay-vartaita meilla tehdaan usein. Isot katkaravut ovat myos loistavia marinoituna grillissa.Kasviksia grillataan siina samalla lisukkeeksi. Tuore ananas on ihanaa grillattuna jalkiruoaksi. Lisukkeeksi kermavaahtoa terastettyna rommitilkalla.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla
mulle maistuu parhaiten herkkusienet ihan yksinään grillattuna. korkeintaa tuo juusto, jos joku on sen sitä varten ostanut, mutta pekonia siihen en koskaan laita.Alkuperäinen kirjoittaja daalia:Mua aina ällöttää, kun joka kerta grilliruokaa kysellessä, tulee toi herkkusienet koskenlaskijalla ja pekonilla; Sehän on aivan kaameeta:/, varsinkin, kun jokainen antaa ymmärtää juuri itse keksineensä sen! Sorry!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla
No mie en ainakaan väitä keksineeni sitä ite... Meillä ei koskenlaskijaa vaan esim. valkosipuli levitettä (viola tms... tais toi mun tuorejuusto sana olla alunperin vähän väärä :ashamed: )Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:mulle maistuu parhaiten herkkusienet ihan yksinään grillattuna. korkeintaa tuo juusto, jos joku on sen sitä varten ostanut, mutta pekonia siihen en koskaan laita.Alkuperäinen kirjoittaja daalia:Mua aina ällöttää, kun joka kerta grilliruokaa kysellessä, tulee toi herkkusienet koskenlaskijalla ja pekonilla; Sehän on aivan kaameeta:/, varsinkin, kun jokainen antaa ymmärtää juuri itse keksineensä sen! Sorry!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla
Miun naapuri kehu tuota kanssa ja nyt jussina pääsen maistaa, enkä kyllä yhtään epäile etteikö hyvää olisAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Nama ovat kanssa meidan suosikkeja. Halloum-juusto grillattuna on ihanaa. Lihasta meilla suosikkeja on marinoidut lampaan sisafile/lampaan kyljykset, filepihvit uppoaa aina, samoin kana satay-vartaita meilla tehdaan usein. Isot katkaravut ovat myos loistavia marinoituna grillissa.Kasviksia grillataan siina samalla lisukkeeksi. Tuore ananas on ihanaa grillattuna jalkiruoaksi. Lisukkeeksi kermavaahtoa terastettyna rommitilkalla.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla
Eikai kukaan anna ymmärtää, että se on oma keksintö, mutta onhan ne nyt aivan helvetin taivaallisen makuisia!!!Alkuperäinen kirjoittaja daalia:Mua aina ällöttää, kun joka kerta grilliruokaa kysellessä, tulee toi herkkusienet koskenlaskijalla ja pekonilla; Sehän on aivan kaameeta:/, varsinkin, kun jokainen antaa ymmärtää juuri itse keksineensä sen! Sorry!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla
Minusta se on ihanaa. Se on ihanaa paistaa vaikka paistinpannulla ja nostaa salaattipedin paalle.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Miun naapuri kehu tuota kanssa ja nyt jussina pääsen maistaa, enkä kyllä yhtään epäile etteikö hyvää olisAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Nama ovat kanssa meidan suosikkeja. Halloum-juusto grillattuna on ihanaa. Lihasta meilla suosikkeja on marinoidut lampaan sisafile/lampaan kyljykset, filepihvit uppoaa aina, samoin kana satay-vartaita meilla tehdaan usein. Isot katkaravut ovat myos loistavia marinoituna grillissa.Kasviksia grillataan siina samalla lisukkeeksi. Tuore ananas on ihanaa grillattuna jalkiruoaksi. Lisukkeeksi kermavaahtoa terastettyna rommitilkalla.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla
mun suosikki kans ja sit myös maissi.uudet potut ja salaatti,tulee myös pihviä syötyä mut jotenki ne ei niin maistu enään,loimulohi hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Grillatut ananasrenkaat