Hakutulokset

  1. K

    onko oikein (nyt faktaa, ei mielipiteitä), että tv-lupatarkastaja kurkkii sisään ikkunasta?

    mitä voin tehdä? valituksen? hyödyttääkö se mua mitenkään? olen jo maksanut sakot. vai sanonko vain mielenosoitukseksi tv-luvan uudestaan irti ja ensikerralla olen tarkastajalle tiukempi. :whistle:
  2. K

    onko oikein (nyt faktaa, ei mielipiteitä), että tv-lupatarkastaja kurkkii sisään ikkunasta?

    mulla kävi vähän aikaa sit että tarkstaja oli nähnyt ulko-oven viereisestä ikkunasta kaukosäätimet olkkarin pöydällä. Saavatko he oikeasti kurrkia sisään ikkunoista ? musta on vähän kotirauhan rikkomista :o :o
  3. K

    Tuntuuko teistä usein siltä että päivät vain eletään väkisin, odottaen jo iltaa että lapse nukahtaisivat.

    Musta toi kuulostaa aika normaalilta, että odottaa sitä iltahetkeä kun lapset VIHDOIN nukkuu. Sitähän odotan vieläkin ja töissä olen ollut 5 vuotta kuopuksen jälkeen. Kotonakin ollesa odotin iltaa, että saa omaa aikaa, mutta yritin kuitenkin nauttia lasten kanssa olosta - kuten nytkin.
  4. K

    mistä johtuu se että lapset joka ilta tappelee unta vastaan?

    Tuota samaa olen ihmetellyt n. 9 vuotta :hug: Mitäs nyt osaisin sanoa.. Meillä toimii se, että luetaan vartin verran ainakin, että rauhoitutaan siihen sänkyyn. TV:n tms. katsominen ja siitä suoraan nukkumaanmeneminen ei toimi - eli sängyssä täytyy vähän "antaa unen tulla" , kuten minä...
  5. K

    Talli tähdet sarjan rats.koulu

    Mikäli yhtäkään kommentia oikeasti LUIT, huomasit varmasti että asiasta tietävät ihmiset tätä kommentoivat, joten juu, asiantuntijat. :headwall:
  6. K

    Haluaako joku kysyä jotain hyvässä parisuhteessa elävältä?

    toi kuullostaa Oikeesti Hyvältä, että on kiva jutellaaaaa aamutunneille. :heart:
  7. K

    Mun menee niin hermot tohon pojan paskomiseen,ikäää on 8!!!!!!

    2-vuotiaalla voi olla. 8-vuotiaalla tuo on jo vakava sairaus. Hae apua muualta kuin kaksplussalta.

Yhteistyössä