niin ja meidän suhde on tosi teininä aloitettu, 15 v oltiin kun alettiin seurustelemaan eikä kummallakaan muita kumppaneita koskaan.
Kysyt varmaankin multa?Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:no voisin kysyäkin! mikä teidän suhteesta tekee hyvän? Oletko varma että haluat olla miehesi kanssa koko loppuelämäsi?
Tämä on taas vähemmän lupaava seikka suhteen keston kannalta, ruoho on edelleen kovin vihreetä..Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:eikä kummallakaan muita kumppaneita koskaan
Niin on. Ja tämän asian kanssa taistellaan varmaan koko loppuelämän.Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Tämä on taas vähemmän lupaava seikka suhteen keston kannalta, ruoho on edelleen kovin vihreetä..Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:eikä kummallakaan muita kumppaneita koskaan
Kun lapset alkavat olla isoja ei mikään enää pitele miehessä kiinni jos ei se ole vallan erityistä. Täytyy olla jotain yhteistä hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja elämä on ihanaa:Yhdeksän vuotta on vasta lasten leikkiä, kysy uudelleen kun olet ollut 20 vuotta tai pidempään.Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:olen miettinyt muita miehiä ja pettänytkin. On ollu tosi isoja kriisejä vuosien mittaan. Vuosia takan 9. Mutta nyt on kaikki hyvin.
Mulla on kyllä ihan mahtavan hauskaa miehen kanssa, monesti lähetään kaksin just jonnekin syömään.Alkuperäinen kirjoittaja Yhteisiä vuosia 13:Kertokaapa te hyvässä parisuhteessa elävät, onko teillä miehenne kanssa hauskaa keskenänne? Siis hullutteletteko yhdessä tai osaatteeko tehdä kahdestaan jotakin "kivaa"?
Mielestäni meillä on ihan ok parisuhde, mutta ennemmin lähtisin esim ravintolaan syömään hyvän ystäväni kanssa kuin mieheni. Ystäväni kanssa olisi paljon puhuttavaa ja nauraisimme samoille jutuille. Miehen kanssa.... no öö... lähinnä vaan syötäisiin.
toi kuullostaa Oikeesti Hyvältä, että on kiva jutellaaaaa aamutunneille. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla on kyllä ihan mahtavan hauskaa miehen kanssa, monesti lähetään kaksin just jonnekin syömään.Alkuperäinen kirjoittaja Yhteisiä vuosia 13:Kertokaapa te hyvässä parisuhteessa elävät, onko teillä miehenne kanssa hauskaa keskenänne? Siis hullutteletteko yhdessä tai osaatteeko tehdä kahdestaan jotakin "kivaa"?
Mielestäni meillä on ihan ok parisuhde, mutta ennemmin lähtisin esim ravintolaan syömään hyvän ystäväni kanssa kuin mieheni. Ystäväni kanssa olisi paljon puhuttavaa ja nauraisimme samoille jutuille. Miehen kanssa.... no öö... lähinnä vaan syötäisiin.
Ihaninta on kun valvotaan kahestaan yhessä punkkulasilliset kädessä, poltetaan takkaa ja kynttilöitä ja jutellaaaaaaaaan aamutunneille.
Mulla oli piutkän liiton jälkeen tuollainen hauska suhde, kiva katsella TV:kin. Valitettavsti alkoi olla mustasukkainen ja viinoissa väkivaltainen, siihen loppui.Alkuperäinen kirjoittaja Yhteisiä vuosia 13:Kertokaapa te hyvässä parisuhteessa elävät, onko teillä miehenne kanssa hauskaa keskenänne? Siis hullutteletteko yhdessä tai osaatteeko tehdä kahdestaan jotakin "kivaa"?
Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla on kyllä ihan mahtavan hauskaa miehen kanssa, monesti lähetään kaksin just jonnekin syömään.Alkuperäinen kirjoittaja Yhteisiä vuosia 13:Kertokaapa te hyvässä parisuhteessa elävät, onko teillä miehenne kanssa hauskaa keskenänne? Siis hullutteletteko yhdessä tai osaatteeko tehdä kahdestaan jotakin "kivaa"?
Ihaninta on kun valvotaan kahestaan yhessä punkkulasilliset kädessä, poltetaan takkaa ja kynttilöitä ja jutellaaaaaaaaan aamutunneille.