Huonoin seksikokemuksesi ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
jumalauta, miten te voitte olla koko ajan yhden kimpussa!!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh:
se kerjää sitä..
Jaa missä kerjää?
Taidat vaan olla vittuuntunut puutteessa oleva mamma
on se kumma, että noinkin hemaiseva ja "ikäistään nuoremman näköinen" 100kg läski joutuu sänkyyn millimunan kanssa.. kun hän niin väittää saavansa laadukasta seuraa.. :LOL:
Niin.. Se mies voi olla fiksu, rikas, kohtelias, mukava ja helvetin hyvännäköinen, ja silti millimuna ja paska pano. Ja jos käy vaikka kymmenen miehen kanssa köyrimässä, niin melko suurella todennäköisyydellä niistä yksi tai kaksi on pirun hyviä panoja, yksi tai kaksi ihan surkeita ja loput jotain tästä välistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miehellä todella pieni muna, kännissä söhläämistä ja ei kunnolla seisova muna. Ei tahtonut kortsu pysyä munan päällä eikä siitä hommasta meinannut tulla mitään. Se kortsu oli muuten aivan liian iso siihen munaan...
Mulla vähän samantapainen, mutta kun se muna oli niiiiiiiiiin pieni, niin tää "mies" vissiin aatteli tehä vaikutuksen etusormellaan, ja hinkkas klitoo niin, etten voinu kahteen viikkoon vissiin istuukaan, pissimisestä puhumattakaan! Huhhuh, vieläkin tuskanhiki nousee otsalle, ja tää tapahtu joskus reilu 20 vuotta sitten teininä :D
Auts. :eek:

On mulla ollut yksi vieläkin pienimunaisempi, mutta se mies osasi oikiasti korvata tämän "puutteensa". :whistle: :whistle:
 
kamala narttu
Mulla oli kerran sellainen kesäkolli, johon olin aiiiiivan rakastunut. Se oli yli 190 cm koriksenpelaaja kauniilla kasvoilla, lihaksikkaalla hyvällä kropalla JA VARMAAN 10 CM juustosnacksin näköisellä heikosti seisovalla munalla varustettuna. Se ei ollut yhtä rakastunut minuun, jälkeenpäin ajatellen luojan kiitos:) Koska seksi on toinen nimeni;)Kuulin taannoin, että jamppa on mennyt naimisiin. Tuli ekana mieleeni, että voi morsianparka:/
 
Menin sänkyyn ensitreffeillä sivistyneen, kivan miehen kanssa. Pikku lämmittelyn jälkeen hän sitten jo oli tulossa sisälle ja muutaman minuutin kuluttua ähkäisten vierähti viereeni raukeana ja jäi silleen. Olin että "entä mä"? Vastaus oli: "etkö tiedä, että miestä ei laukeamisen jälkeen kiinnosta muu kuin nukkuminen". :headwall: :headwall:

Tästä opin sen, etten missään nimessä päästä miestä sisälle ennenkuin olen itse saanut. Eihän niihin voi yhtään luottaa! :attn:
 
Vierasmä
En oo ihan varma, mutta surkein kokemukseni tais olla se, ku tosi rankan illan jälkeen aamulla huokaisin helpotuksesta, ku en lähtenyt erään tyypin mukaan.
Ja yöpöydällä silti kolme käytettyä kortsua!!!!!!!! Tosin niissä mitään mönjää ollu.

Mutta surkeeta täyty olla, ku ei oo mitään havaintoa asiasta. *noloo*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Tästä opin sen, etten missään nimessä päästä miestä sisälle ennenkuin olen itse saanut. Eihän niihin voi yhtään luottaa! :attn:
Mä taas estin yhtä miestä tyydyttämästä mua, koska oli pienoinen riski jäädä kiinni ja mies kuitenkin varattu... :whistle: Olisi siis halunnut pikaisen panon jälkeen vielä huolehtia musta. :D
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Tästä opin sen, etten missään nimessä päästä miestä sisälle ennenkuin olen itse saanut. Eihän niihin voi yhtään luottaa! :attn:
Mä taas estin yhtä miestä tyydyttämästä mua, koska oli pienoinen riski jäädä kiinni ja mies kuitenkin varattu... :whistle: Olisi siis halunnut pikaisen panon jälkeen vielä huolehtia musta. :D
läskille kelpaa varattukkin... tyypillistä. kuhan munaa saa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Molemmat kännissä kuin ankat. Olis VOINU olla hyväkin pano jos olisi ollut noin promillen vähemmän kännissä ja itse olisin kestänyt hereillä edes puoliväliin saakka. :ashamed: Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin: sen jälkeen en ole humalassa hommaillu kenenkään kanssa ja seksi on ollut hyvää tai erinomaista :p
Mutta sehän on seksuaalinen hyväksikäyttö tai raiskaus, jos toinen on kovassa humalassa tai sammuu.

 
mitäh
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Tästä opin sen, etten missään nimessä päästä miestä sisälle ennenkuin olen itse saanut. Eihän niihin voi yhtään luottaa! :attn:
Mä taas estin yhtä miestä tyydyttämästä mua, koska oli pienoinen riski jäädä kiinni ja mies kuitenkin varattu... :whistle: Olisi siis halunnut pikaisen panon jälkeen vielä huolehtia musta. :D
Täh siis paneskelit varatun miehen kanssa? :/
 
Mulla oli suhde sellasen miehen kans, jolla oli aika pieni ja kaiken lisäks se tuli samantien, hyvä jos pari työntöä (joita en toisaalta edes tuntenut). Se sitten väänsikin siitä vitsiä jtn tyyliin et voisinko ottaa vaatteet pois ja pukea takas päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitäh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Tästä opin sen, etten missään nimessä päästä miestä sisälle ennenkuin olen itse saanut. Eihän niihin voi yhtään luottaa! :attn:
Mä taas estin yhtä miestä tyydyttämästä mua, koska oli pienoinen riski jäädä kiinni ja mies kuitenkin varattu... :whistle: Olisi siis halunnut pikaisen panon jälkeen vielä huolehtia musta. :D
Täh siis paneskelit varatun miehen kanssa? :/
Joo niin tein joskus.
 
niiin
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Tästä opin sen, etten missään nimessä päästä miestä sisälle ennenkuin olen itse saanut. Eihän niihin voi yhtään luottaa! :attn:
Mä taas estin yhtä miestä tyydyttämästä mua, koska oli pienoinen riski jäädä kiinni ja mies kuitenkin varattu... :whistle: Olisi siis halunnut pikaisen panon jälkeen vielä huolehtia musta. :D
Täh siis paneskelit varatun miehen kanssa? :/
Joo niin tein joskus.
vaikea se on saada muita kun varattuja tai viiskymppisiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja niiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Tästä opin sen, etten missään nimessä päästä miestä sisälle ennenkuin olen itse saanut. Eihän niihin voi yhtään luottaa! :attn:
Mä taas estin yhtä miestä tyydyttämästä mua, koska oli pienoinen riski jäädä kiinni ja mies kuitenkin varattu... :whistle: Olisi siis halunnut pikaisen panon jälkeen vielä huolehtia musta. :D
Täh siis paneskelit varatun miehen kanssa? :/
Joo niin tein joskus.
vaikea se on saada muita kun varattuja tai viiskymppisiä..
Jep jep, eihän mulla olekaan muita ollutkaan. B)
 
vieras11
Huonoin se kun parikymppisenä tapailin yhtä samanikäistä tyyppiä muutaman kerran. Päädyttiin sit sänkyynkin asti ja tiesin että tyyppi oli kokematon. No homma ei kovin kauan kestänyt ja tyyppi sit kysyi kun nousi päältä, että saitko sä? En valehtelemaankaan alkanut vaan rehellisesti sanoin että en saanut. No tämä alkoi itkemään ja piti sitä sit lohdutella jonkin aikaa. Päätin että enää en ikinä mee sänkyyn kokemattoman kanssa ja tämä päätös on pitänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mulla oli suhde sellasen miehen kans, jolla oli aika pieni ja kaiken lisäks se tuli samantien, hyvä jos pari työntöä (joita en toisaalta edes tuntenut). Se sitten väänsikin siitä vitsiä jtn tyyliin et voisinko ottaa vaatteet pois ja pukea takas päälle.
Joo, joskus tuli vastaan eräs jolla oli TOSI pieni. :| Kyllä melkein piti suurennuslasilla tarkistaa että mikä ihme neulamuikku se siellä. Eipä se miltään tuntunut todellakaan. |O Tuli vähän kiusallinen olo kun ei halunnut kuiteskaan äijän mieltä pahoittaa. Siinä sitten koitti olla niinkuin ei oliskaan.

Toinen melkein yhtä paha kokemus oli taas äijä joka räpläsi toosaa todella kovakouraisesti. Sattui halvatusti. Oli kuulemma tottunut käsittelemään naisia silleen ja kuulemma kaikki sellaisesta tykänneet. :eek: Oli varautunut työntämään nyrkinkin värkkiin tuosta vaan... Totesin sitten että eiköhän tämä ole tässä. Pelottavan oloinen ukkeli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miehellä todella pieni muna, kännissä söhläämistä ja ei kunnolla seisova muna. Ei tahtonut kortsu pysyä munan päällä eikä siitä hommasta meinannut tulla mitään. Se kortsu oli muuten aivan liian iso siihen munaan...
niin ne sun tasokkaat miehet on pienimunaisia? noh, läski ja minimuna yhteen soppii...
SIIS :eek: Voi elämä ku noi harmaat on NIIN fiksuja!! :headwall: :headwall:
 
nojuu
Yhdellä oli niin pieni muna, että huh huh! Siinä kun oli tulossa mun sisään hän päätti kertoa, että on huono seksissä! :D No jep sitä se olikin.. väänsi mun jalat levälleen ja tuli sisään. Ei tuntunut miltään!! Se oli niin järkyttävää seksiä, että!
 
apsi
Sattuneesta syystä myös se kamalin pano on ollut tuon oman miehen kanssa... Muita kun ei ole ollut. Kaksi kauheaa kertaa muistan, ja kummallakin kerralla vikana se, ettei se pano ottanut loppuakseen sitten millään.

Eka kerta sattui ulkoilmaseksitellessä baari-illan jälkeen. Homma kesti ja kesti ja ulkona oli ihan halvatun kylmä. Loppujen lopuksi oli pakko keskeyttää touhu saadakseen vetää kuteet kunnolla päälle, kun paleli niin perkeleesti. Kumpikaan ei saanut...

Toisella kertaa oltiin kotona lämpimässä, ja mies ajatteli olla innokas ori ja polkaista siinä kivikovalla olkkarin lattialla. Tuloksia saatiin (miehelle) kyllä, mutta en tajua, miten kulli kesti moisen. Multa ylikuumeni paikat jo kauan ennen homman päättymistä. Päivätolkulla oli paikat kipeinä...
 

Yhteistyössä