Sä varmaan tulit. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja v:"nyt tulee, nyt tulee, nyt tulee.....yes, ihanaa baby, tuliko sulta"? Ja hommaan meni about 2 min
Sä varmaan tulit. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja v:"nyt tulee, nyt tulee, nyt tulee.....yes, ihanaa baby, tuliko sulta"? Ja hommaan meni about 2 min
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Minulla se oli joitain vuosia sitten miehen kanssa joka ei tuntunut tietävän mistään mitään. Tuli luokseni tarkoituksena harrastaa seksiä (oltiin näin sovittu chatissä) ja toi pullon viiniä ja kukkia ja kysyi, että "no tekeekö sulla nyt mieli sitä seksiä". Sanoin, että no jaa niin mies ehdotti et riisutaan. No ajattelin et kokeillaan ja otettiin vaatteet pois. Mies tuli suoraan päälleni ja työnsi kalunsa...hmm....johonkin....mitään en tuntenut ja kysyin asiasta kun miestä vaan ähki ja työnteli menemään niin mies vaan sanoi et on se siellä. Ei helvetti kyllä ollut. Ja sitten yhtäkkiä mies sanoi et se unohti aluksi kysyä haluaisinko ottaa suihin. No siinä vaiheessa sanoin, että kiitos kuule en ja et hoida nyt vaan tämä ähkiminen loppuun niin päästään tästäkin.
No sitten se loppui ja mies lähti ja sanoi vielä et seuraavalla kerralla voitaisiin kokeilla kakkosta...no joo....sitä toista kertaa ei sitten jostain syystä tullut.
Ei voi ku nauraa näin jälkikäteen.....
No tuo on kyllä todellinen turn off. :x :$ :x :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Ihanaa kuokkia sun suota"
Jep, olin vähän et joo mee vain takas sinne pellolles kuokkimaan.. vieläkin kylmää :$Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No tuo on kyllä todellinen turn off. :x :$ :x :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Ihanaa kuokkia sun suota"
On muuten aika hemmetin ärsyttävää kun mies yrittää saada puolikovaa munaa sisälle ja muna vain taipuu kaksinkerroin, silti mies yrittää lykkiä.... |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja joo:mun mielestä lötkö iso muna oli kyllä kaameempi kokemus kuin pieni ja kova
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:On muuten aika hemmetin ärsyttävää kun mies yrittää saada puolikovaa munaa sisälle ja muna vain taipuu kaksinkerroin, silti mies yrittää lykkiä.... |O :headwall:
Ei naurata siinä tilanteessa...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:On muuten aika hemmetin ärsyttävää kun mies yrittää saada puolikovaa munaa sisälle ja muna vain taipuu kaksinkerroin, silti mies yrittää lykkiä.... |O :headwall:
Mitä minä juuri luin? Ei helvetti mikä mielikuva !Alkuperäinen kirjoittaja Pömpeliini;28864125:Tää tapahtu jotain 20v. sitte. Opiskelijabileitten päätteeks yhen kokemattoman kundin kanssa mun kämpille. Homma oli just päässy alko kun kundi alko valittaa että "pippeliin sattuu". Keräs kamppeensa ja samalla valitti koko ajan ja lähti.
On muuten aika hemmetin ärsyttävää kun mies yrittää saada puolikovaa munaa sisälle ja muna vain taipuu kaksinkerroin, silti mies yrittää lykkiä.... |O :headwall:
Oletko kuullut liukuvoiteesta? Entä esileikki, kuulostaako tutulta?Muakin ainaällöttää ne naiset jotka ei saa itseensä niin märäksi, että luistaisi kunnolla. Joillakin vaan on niin kuiva just kun pitäisi panna sisään, menee kulli kaksinkerroin.
laitetaanko miehellekin voidetta jos ei seiso?Oletko kuullut liukuvoiteesta? Entä esileikki, kuulostaako tutulta?