Hakutulokset

  1. DingeLiDong

    Mistä kaupasta löytää siniruudullisia keittiön verhoja?

    Kodin ykkösestä? En nettivalikoimista tiedä mut ainakin liikkeessä on paljon erilaisia ja -värisiä.
  2. DingeLiDong

    Koska tämä palsta on täynnä fiksuja ja filmaattisia, niin kertokaapas mikä on maailman paras sarja ikinä

    Täydelliset naiset Chuck (harmi et sarja loppu jo :'( , ja loppu oli tyhmä muutenki) Mentalist Fringe nämä nyt tän hetkisiä mitä katsellaan, mut en mä tiedä mikä olis paras ever, ei varmaan mikään kun aikansa kutakin :)
  3. DingeLiDong

    +++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat+++

    MolliMelooni muistin vasta et oon täälläkin plussanneiden listalla joten poistaisitko mut siitä (tai merkkaa siihen kkm) mikä nyt sit onkaan tapana ollut..
  4. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Heippa pitkästä aikaa :) Täällähän on tullu kivasti plussia, onnea kaikille ja erityisesti Lumille :heart: Ihan nyt omia kuulumisia aattelin vähän kertoa.. Mulla on siis vuosia ollu kaikkia ihme oireita, kovaa väsymystä, paniikkioloa jne. ja nyt, vihdoin, syy selvis. Kilpirauhasen...
  5. DingeLiDong

    PIKA-apua? VOIKO 1-vuotiaalla käyttää

    No ei kai yleensä, mut esim. meidän 1veellä on karstaa ja kun pehmennän sitä öljyllä niin hiukset on pakko pestä shampoolla sen jälkeen. Mut ap:lle, kyllä voi käyttää.
  6. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Mä taidan poistua tästä pinosta. Tällä hetkellä ainakaan ei kantti riitä uuteen yritykseen. Tää koko tapahtuma laukas uudelleen mm. paniikkihäiriön joka oli jo monia vuosia hallinnassa, ja mieli on muutenkin aika surkea. Joten mitä mä täällä sitten roikkumaan. Tulee varmasti käytyä lukemassa...
  7. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Pikkuinen todella ikävää :( Toivottavasti tauko auttaa ja ens vuonna plussa kestää loppuun asti :hug: Täällä vissiin nyt sit alko menkat. Pari päivää oli ihan hillitöntä valkovuotoa ja se muuttu hiljalleen veriseks vuodoks, ja ainakin mä olettaisin et nää on nyt sit menkat eikä...
  8. DingeLiDong

    mä en ymmärrä..miten mun keskenmeno voi olla ,mahdollinen??????????

    On tietysti, älä sitä sure. Eikä se lisää mitään riskiä että seuraavalla kerralla kävis samoin.
  9. DingeLiDong

    Taas tuli postia.

    Mä niin toivon että tämä on provo ja että tuollasia ihmisiä ei olis oikeasti olemassa. Mut onhan niitä, julmia ja vielä julmempia :(
  10. DingeLiDong

    mä en ymmärrä..miten mun keskenmeno voi olla ,mahdollinen??????????

    Keskeytyneessä keskenmenossa sikiö ei tule ulos vaan jää kohtuun. Näin kävi minulle, rv13 todettiin kuollut sikiö joka vastasi noin 9 viikkoa. Eli monta viikkoa oli ollut kuolleena. Jos taas kohdussa ei näy mitään, kyseessä on tuulimuna eli alkio ei ole lähtenyt kehittymään ollenkaan. Halit...
  11. DingeLiDong

    mä en ymmärrä..miten mun keskenmeno voi olla ,mahdollinen??????????

    Otan osaa :( Mitä tarkoitat, miten voi olla mahdollinen? Tuohan kuulostaa tuulimunalta, ja kyllä silloinkin testi antaa positiivisen ja raskausoireita tulee.
  12. DingeLiDong

    Minkä ikäiselle olet alkanut antaa "tavallisia" jogurtteja?

    Lapsi nyt 1v2kk ja sillon tällön saa ihan tavallisia jogurtteja ja rahkoja (mm. Danoninoa, hyi minua :D ). Niin ja niitä alotin antamaan noin vuoden iässä, 10kk alkaen annoin ensin vaan maustamatonta jogurttia ja viiliä.
  13. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    sanle pahoittelut :hug: Pikkuinen haaleahan tuo viiva on, mut eihän välttämättä vielä dpo11 tule kovin vahvaa viivaa? Tillu täällä peukut pystyssä jotta pieni tarrais d:)b diiselikissa kun sun kohtua ultrattiin, niin täyttikö ne sen nesteellä? Mulle selvis viime kerralla ettei ne...
  14. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    morebabies onko siis niin että oot nyt 4 kertaa tullu km jälkeen raskaaks samantien eikä oo ollu yhtään kiertoa välissä? Jos näin niin limakalvot ei ehkä oo kaikista parhaimmassa kunnossa ja yks kierto väliin vois auttaa. Ymmärrän hyvin ton "aikarajan". Meillä tuli toi edellinen raskaus ihan...
  15. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Coco onnittelut plussasta! Tillu toivottavasti kaikki menee hyvin. morebabies, pikkuinen ja Sanle ikävältä kuulostaa :hug: olisipa silti kaikki hyvin.. diiselikissa paranemisia teille Unohdinkohan jonkun kommentin, no :hug: teille kaikille joka tapauksessa :) Täällä ollaan...
  16. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    morebabies onpa sulla nyt jännät paikat. Toivottavasti kaikki on hyvin!
  17. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    diiselikissa voi ei :( Ehkäpä sulle se kaavinta sit tulee, mut onhan siinä hyvätki puolensa. On sit nopeesti ohi (niin, yleensä, vaik mun kohdalla meni toisin), ja vuoto kestää sen jälkeen normisti 1- max 10 päivää. Jaksuja sulle :hug: Evya ja Celinee :hug:
  18. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Lumi hienoa, toivotaan nopeaa tärppiä teille :)
  19. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Taaperotx5 hirmusesti onnea!! Mä muistan sut joulukuisista 2010.. olin itsekin siinä pinossa toisella nikillä vaan. Mut siis ihan mahtavaa että nyt on tärpännyt, paljon tarrasukkia matkaan :heart:
  20. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Evya paljon onnea! :heart: nellielli pahoittelut menkoista Vaavimasu jos oot kuitenki haamuja saanu ni niin kauan on toivoa ku vuoto pysyy poissa, eikö? Täällä kotiuduttu aamulla sairaalasta. Tähystys ja kaavinta oli eilen mut pitivät yön vielä tarkkailussa runsaan vuodon takia joka...

Yhteistyössä