Hakutulokset

  1. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Onnea kaikille ultrassa käyneille :flower: Aanna mulla on tullu sokerirasituksessa aina ihan hirveä olo vaikka sokereissa ei häikkää oo ollutkaan. Viimeks oli hirvee työ ja tuska pidätellä oksennusta, se kun pilaa ton testin jos oksentaa. Toivottavasti teidän labrassa on sitä colan makusta...
  2. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Oi teitä onnellisia jotka pääsette jo ultraan :) Toivottavasti tulee vain hyviä uutisia. Mä täällä edelleen ihan hermot riekaleina ja viikko vielä omaan ultraan. Mietin kyllä tässä et kehtaiskohan soittaa neuvolaan ja pyytää päästä kuuntelee sydänääniä. Vai pitäsköhän se täti mua ihan...
  3. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Sanmar ONNEA! :heart: Varmasti ihana tunne kaiken kokemasi jälkeen, nähdä pikkuinen siellä :) Emby pahoittelut koirasi menetyksestä :hug:
  4. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Voi diiselikissa :'( Paljon voimia :hug: Taistis no kylläpä oli törkeä sun miehes. Ei voi muuta sanoa. Anna nyt itsellesi aikaa äläkä hätiköi mitään päätöksiä :hug: Meillä on kans kissa, ja mulla on ollu kissoja joka raskauden aikana. Ekan ja tokan raskauden aikaan siivosin ite laatikon...
  5. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Pikkumyy87 onnea! :) Eipä mulla muuta, ku poksutaan nyt sitte taas uusille viikoille :D Dingelidong 11+0 :heart:
  6. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    tanjamaa tietysti sopii, kunhan tarkistelin :) Mulla on tullu raskausarpia rasvauksesta huolimatta. Esikoisesta pahiten, oikeen semmosia syviä :x Ja minä kun luulin sillon että selviän ilman mut ihan viimesillä viikoilla ne valtas puoli kehoa suunnilleen, joka puolelle tuli ja paljon :(...
  7. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    tanjamaa laitanko sun la:n listalle vai siirrytkö toukokuisiin? Kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille vielä Onnea :) Dingelidong 10+6
  8. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Voi ei Lumi :hug: Voimia sulle ja tsemppiä uuteen yritykseen, sit kun sen aika on.
  9. DingeLiDong

    Onko kaikilla PL3 vai onko kellään enää PL2 peleineen?

    Meillä on PS2 ja sillä pelaa lähinnä poika 9v, yleensä autopelejä ja crashia. Buzz-ohjaimet on kans ja tietovisaa pelataan välillä yhessä koko perhe.
  10. DingeLiDong

    Sanokaa mitä mie teen?? Raskaus+sydänäänet+äidin paniikki.

    Kai toi paniikki iskee vähän yhdelle sun toiselle odottajalle jossain kohtaa, myös mulla on pelko ettei kaikki oo hyvin (rv11 nyt). Ei kai mikään estä neuvolaan soittamasta, siksihän se on olemassa meitä odottajia varten :) Mut eikö sulla ole just ultrakin?

Yhteistyössä