Hakutulokset

  1. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    ElinaMaria onnea! Täältä vaan omaa napaa (taas), anteeksi jo etukäteen. Harmittaa vaan niin vietävästi! Eli siis tänään taas sairaalareissu takana ja kohdussa todettiin ultralla semmonen 2cm pala istukkaa. Joten uuteen kaavintaan perjantaina, tällä kertaa viedään sit kamera kohtuun jotta...
  2. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    diiselikissa :hug: Jälkivuoto voi ikävä kyllä kestää monia viikkoja lääkkeellisen jälkeen, tai ainakin noissa mun papereissa sanotaan et 5:kin viikkoa ois ihan normaalia. Toivottavasti se sulta loppuu kuitenki aiemmin! Täällä taas sairaalareissu yöllä takana. Mulla oli jo vuoto oikeestaan...
  3. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Koski ettei vaan olis virtsatieinfektio? Mulla ton kaltaset oireet ja tänään sain tulokset et infektio on.. Voihan se tietysti olla jotain muutakin mut tulipahan mieleen!
  4. DingeLiDong

    **NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

    Kastanja kuulostaapa tutulta teidän tilanne nuoren kanssa! Meillä oli viime vuonna todella raskasta ja vaikeaa teinin kanssa ja kun ei mikään muu auttanut niin päädyttiin sijotukseen. Tyttö oli noin 2,5kk perhekodissa (jossa sai mm. psykiatrista apua) ja hänen kohdalla se auttoi. Se...
  5. DingeLiDong

    **NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

    Hei vaan, täällä olikin uus pino neljännen kuumeilijoille, joudun ikävä kyllä palaamaan tänne :( Mä plussasin syyskuussa mut 11/11 todettiin kkm, sen vois varmaan merkitä tonne etusivulle kun siellä oon plussanneissa.. Varsinaista yritystä ei oo alotettu ku olin kaavinnassa vasta viikko sitten...
  6. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Lumi täällä on kans migreeniä, oletan kans hormoneista johtuvan. Hyvä et sait "puhtaat paperit" ultrasta. Mullakin oli se limakalvo reilun sentin luokkaa kaavinnan jälkeen ja oli kuulemma ihan ok, loputhan vuotelee hiljalleen jälkivuotona pois. Kuinka pian muuten pitäis raskausoireiden...
  7. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    tiiru ja mamiksi monelle :hug: Tuosta menkkojen odottamisesta, mulle sanoi useempikin lääkäri tuolla osastolla ettei sillä oo väliä, vaikka mulle tehtiinkin kaavinta (??). Että jos se limakalvo on tarpeeks vahva uuteen raskauteen ni sit se alkaa ja jos ei ni sitte ei ala. Mä nyt varmaanki...
  8. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Hei naiset :) Mä nyt tulin vaan kertoon kuulumisia. Meni toi lääkkeellinen tyhjennys pieleen, tai siis tyhjenin vähän liianki tehokkasti. Ambulanssilla jouduin to-pe välisenä yönä sairaalaan ja suoraan kaavintaan kun vuoto oli ihan hirveää. Arviolta olin vuotanu pari litraa. Tänään pääsin...
  9. DingeLiDong

    Kuvia plussatesteistä

    Mulla on tullu kanssa tommonen ohut punanen viiva pregcheckillä, ihan samalta näytti kun maitzulla, mut nega se oli. Dippasin meinaan samaan pissaan toisen samanlaisen testin ja vielä apteekin oman ja puhdasta negaa tuli, seuraavana aamuna tein vielä 2 testiä - negaa nekin - sit vuoto jo...
  10. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Lumi onkohan mulla sit vähän reilummat noi lääkesatsit kun mun pitää ottaa cytoteciä yhteensä 6tbl lauantaina :O Ja kun vuotoa jo on niin kielen alla pitää ne sulatella. Yök, oon muutenki aika lääkekammonen :x Kotona mä sen tyhjennyksen oon, ne meinas et hyvin voi kotona olla kunhan on aikuinen...
  11. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Lumi ja Diiselikissa :hug: Miten teillä on toi tyhjennys hoidettu? Mä sain suun kautta jonku tabletin tänään, en muista mitä se oli. Sitten lauantaina pitäs ottaa 2tbl cytotecia kolmesti kolmen tunnin välein. Onko joka paikassa samat ohjeet? Mulla on kyllä jo ruskea tiputtelu muuttunu...
  12. DingeLiDong

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Hei kaikille Mä tulin vähän kurkkimaan teidän pinoa vaikka ehkä vähän aikasessa olen. Eilen todettiin ultrassa sikiö kuolleeks, rv:t piti olla 12+5 mut pieni oli menehtyny jo 8+6. Sairaalassa vietin aamun ja sain ekan lääkkeen tyhjennystä varten ja lauantaina olis sit cytotecit vuorossa...
  13. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Niin se vaan oli kuten pelkäsin, kkm noin vkolla 9-10. Nyt sitten tyksistä odotan aikaa tyhjennykseen. Olo on kamala, henkisesti, mut kai tästä selviää. Ihanaa odotusaikaa teille muille. Niin ja varmaan pärjäätte ilman päivittäjää loppukuun, joku muu sitten tekee uuden pinon ens kuulle...
  14. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Kiitos tsempeistä :) Vuotoa ei oo tänään enää tullu mut vatsa ja alaselkä on kipeenä. En tiedä, enemmän oon huolissani kivuista ku pienestä vuodosta. Mut eihän tässä voi ku odottaa huomista, tuun sit kertomaan tuomion. En nyt jaksa mihinkään muuhun kommentoida tällä kertaa.. Dingelidong...
  15. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Nyt on ollu sit supistuksen tyyppistä mahakipua ja rusehtavaa vuotoa. Anteeksi valitus mutta pää hajoaa kyllä ihan justiin :'(
  16. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Onnea Stiinuliini! :heart:
  17. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Täällä kans yks pahantuulinen :snotty: Nyt on niin ettei oikeen mikään ole hyvin eikä oikein päin, mut tää on tuttua mulle edellisiltäkin raskausajoilta. Toivon ihan mun miehenkin takia et menis äkkiä ohi, oon sille aika kamala :ashamed: Mä en nyt pysty muuta kun odottaan sitä keskiviikon...
  18. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Onnea riesa! :) Me ei varmaankaan äitiyspakkausta oteta kun mulla on tuo viime vuoden pakkaus tallessa. Ja jos meille tulee tyttö niin kaikki vaatteet ois valmiina, jos poika niin sit pitänee vähän jotain ostella. Mun alun tyttöolo on vaihtunu vahvaksi poikaoloksi. Viimeks oli alussa...
  19. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Sanmar mä en kyl saanu _mitään_ näkymään sillä sykemittarilla :D Mut idea oli hyvä ja kokeilemisen arvonen :D
  20. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    nemiwi paljon voimia :hug: Poistin sinut kokonaan listalta kuten halusit.

Yhteistyössä