Tuon Greippimehun "taika", taitaa olla siinä, jotta se tekee alakerran limat/olot suotuisaksi(sopiva happamuus) simoille=)
tiiru kirjoittelikin, että miehensä siimahäntäiset ei niitä parhaimpia kroolaajia..joten kannattaa Greippimehua kokeilla, simothin elelee siinä happamassa ympäristössä syöksyn jälkeen ehkä pidempään?
..siis
alakerran limojen koostumus muuttuu simoille suosiollisemmiksi.
Aikoinaan paljon asian tiimoilta googlettelin ja tämä oli lääkäreidenhin mielipide - varsinaisesti muuta hyötyä siitä ei tuntuisi olevan.
Aivan kohdun limakalvoa Greippimehu ei kuitenkaan tuntuisi esim. muhevoittavan tai parantavan - E-vitamiini ennemminhin hyväksi.
..vaan ei siitä mehuisesta haittaakaan ole..
T O S I N..paljon nautittuna, toisilla naisilla alakerran limat ehtyikin - paikat kuivuivat!(jopa alkoivat kutista)..:O
Lasi, kaksi siinä oviksen tietämillä muutaman päivän ajan, ei varmaankaan ole pahasta.
Plussatuulosia!:wave::heart:
Ps. Tuon Baby asperiinin käytössä kannattaa kuitenkin olla varovainen..omasta kokemuksestani voin kertoilla, että aiheutti minulle aikoinaan aika pian aloituksesta: voimakasta huimausta, huonoa oloa, voimattomuutta, hengen ahdistusta - sydän väpätti kuin lampaan saparo
..heti kohta lääkkeen lopetettuani - oireetkin hävisi.
..jos siis "outoja" oirehia alkaa ilmenemään, kannattaa tarkoin harkita jatkaako..
En halua peloitella, mutta kyse kuitenkin verta ohentavasta lääkkeestä - vaikka käsikauppa lääke onhin, eli ei niin vahva.
Saatoin aloitella itse liian suurella annostuksella?..en enää muista millainen se oli mutta se kerta riitti minulle.
Tänä päivänä käytössä ihan hepariini pistokset - Fragmin.
..vaihtoehtoisesti olisi Marevan, jota aloin käyttää pysyväisesti -04 raskauden jälkeen, mutta -09 raskaudessa(joka kuitenkin oli keskeytynyt km)aloin Fragminia pistelemään ja se jatkuu vieläkin - laiska kun olen INR-kontroleissa juoksemaan
Hoitotasapaino on joskus tosi vaikea saavuttaa ja labrakäynnit alkoi kypsyttää! ..tätä "ongelmaa" ei hepariiniä käytettäessä ole - pistos otetaan vain joka pävä ja se siinä.
..ja Huom!..mie en itse arkajalkana edes kykene pistelemään, mieheni hoitaa sen puolestani
(harkinnan alla tosin on itsekin
uskaltaa)
Masu on kuin pakanamaan kartta..vaan onhan tuossa tuota
laardia vielähin pistellä..
..ja ns. verenohennuslääke käytössä siksi kun sairastin keuhkoveritulpan v. 2003
Minulle tehtiin myös SPR:n hyytymispaketti(olikohan se tämän niminen?) josta ilmenisi onko sukurasitetta - ei ollut..vaan niin vain tulppa tuli..myös isäni veli kuoli keuhkoveritulppaan juuri saman ikisenä - 38v kuin sen itsehin sairastin..hilkulla oli omahin lähtö, a i v a n liian pitkään
kärvistelin oireineni kotona..
..tämmöisiä juttuja täältä taustalta, yön kähmyröissä..nati nati:heart: