Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Lumi: ei oo kukaan puhunu mtn limakalvojen paksuudesta tms. mitään. Aina vaan ihmetellään, et "joo-o, kyllä täällä vieläkin jtn on" ja that´s it! Se aatonaattona mut ultrannut lääkäri sanoi, et ultranäkymä vois olla kuukautisten jälkitila, mut en sit tiiä. Oon taas varannu 2vkon päähän ajan omalle gynelle, mikä jäi jouluviikolla sairastamisen takia käymättä. Toivottavasti hän osaisi valaista mua paremmin, tuolla polilla mua on viime kerrat ultranneet aika nuoret naisgynet, mitkä on aina käyny kysymässä jatkohoito-ohjeet ylilääkäriltä. *muoks* Oon mä ehtiny jo miettiä sitäkin, et onko mua hoidettu jotenkin väärin, mut toisaalta Hcg laskee ja 3 eri lääkäriä nyt ultrannu, et olis vaan hyytymää. Ja netistä lukenu muutamia muitakin tarinoita, missä vuoto vaan kestää ja kestää ja....

Uusi pino olisi kiva juttu! Hyvä pyytää, kun ei itse osaa tehdä... :D
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Mahtuisko mukaan uusi pikku kakkosta kuumeileva?

Täällä 21vuotias nainen, tyttö 09/09 ja yritys aloitettu kesäkuussa 2011.
Sitten tärppäsikin,marraskuussa tein positiivisen testin ja voi sitä onnea.

Pahoinvointi oli hurjaa, samoin väsymys, mutta olihan se ihanaa. Vatsa kasvoi nopeasti.. ja niin.
Sitä kestikin sitten rv 15 asti, viime maanantaina alkoi kovat kivut ja kova verenvuoto. Jouduin kaavintaan ja selvisi että minulla on kova tulehdus, joka tuon keskenmenonkin aiheutti. Nyt sitten antibioottikuuri vielä menossa ja tän päivän labrojen mukaan crp laskussa.

Onko muita joilla kokemuksia tulehduksen aikana tehdystä kaavinnasta? Tai tulehduksesta yleensä? Mä luulen näin jälkikäteen että tulehdus on kerennyt olla jo jonkun viikon. Kovin huolettaa että jos tuo tulehdus tai kaavinta aiheuttaa nyt jotain pysyvää.. :/

Mieli on tietenkin ihan sirpaleina ja pahalta tuntuu. Miksi se ei voinut tapahtua alussa, miksi piti mennä noin pitkälle ja sai jo huokaista helpotuksesta. Olisinko sen voinut estää jotenkin, olisiko pitänyt seurata oireita tarkemmin ja olisinko tulehduksen voinut huomata.. tälläisissä mietteissä.

Vielä ei paljon uskalla edes ajatella uutta yritystä tai raskautta, mutta selvä päämäärä se kuitenkin on. Heti kun tulehdus kunnolla taltutettu, niin tjot-meiningillä aloitellaan. Toivotaan että tärppäisi pian.

Mahtuuko siis mukaan vielä yksi kuumeileva?
Kiertopäivistä ei tietoa, menkkoja odotellessa, mutta yrityskierroksi voisi nyt laittaa vaikka sen 1.
 

Yhteistyössä