Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Menkkojen odottamisesta km:n jälkeen mulle sanottiin siellä naistentautien polilla, et hyvä ois yhdet kuukautiset odottaa ennen uutta yritystä, mut ei tarvi käyttää ehkäisyä. Eli vähän niinku: ihan sama! ;)Hyvin vaihtelevaa käytäntöä siis tässäkin.

Mulla vuoto näyttäisi nyt loppuvan, vähän enää tuhruttelee. Ihan kiva sinänsä, kun eilen tuli 2 viikkoa täyteen. Ens viikolla sit "tuomiopäivä" verikokeen merkeissä. Mies odottaisi jo innokkaana peittojen heiluttelua, mua taas ei kiinnosta ollenkaan. Toisaalta haaveilen jo uudesta raskaudesta ja vauvasta, mut pelottaa niin pirusti. Jotenkin tämä km havahdutti omaan haavoittuvuuteen, että minullekin voi tapahtua näin, että en ole suojassa "pahalta". Ja voi tapahtua useamminkin kuin kerran.

Mä syön jo kanssa tuplattua foolihappo-annosta. E-vitamiinista ollut puhetta, tietääkö joku annostusta siitä? Multivitan raskausvitamiinissa näkyy olevan 10mg, niin onko riittävä?
 
Mä kävin kanssa eilen apteekissa tankaamassa raskausajan vitamiinit kaappiin, olisi pitänyt tankata myös raskaustesti...Eilen siis malttamattomana testasin laimeesta päiväpissasta jonkin näköisen viivanpaikan/haamun dpo 9. Kotona oli tasan yksi r-testi enkä siis ostanut lisää, kun ei mun pitänyt testata vielä moneen päivään. Tilasin nyt sitten netistä uusia, kun kuitenkin saa 6kpl:tta samalla hinnalla, kun apteekista yhden. Vaikka sinne testiin tulisi huomenna jo viiva, mun täytyy varmistaa testi ainakin miljoona krt uudestaan. Onko teille tullut Wondfo:n testeihin viivanpaikkaa? Mä olen testannut niillä nyt 5 krt ja kahdessa ekassa kerrassa tuli haamu, koska veressä oli vielä hcg:tä km:n jäljiltä, ja kahdessa sen jälkeen ei ole tullut kyllä mitään viivanpaikkaa ym ja nyt sitten toi eilinen oli joko todellinen pettymys, jos siihen ei piirrykkään kaunista punaista viivaa seuraavalla kerralla, koska nyt siinä näkee ihan selkeän "tummentuman" toisen viivan kohdalla:
 
Täältä tulee iso lihava oma napa,anteeksi. :)

Eilinen rakenneultra paljasti siis meidän hataran tyttölupauksen pojaksi. :heart: Siellä oltiin pelit ja rensselit niin leväällänsä että edes minä esikon odottaja en voinut erehtyä. Kyllä kätilökin sitten tähän avistukseeni totesi että oikein näit. :) Sanoin vaan että "kaikki saa poikia ja nyt vielä mekin!" Johon kätilö sanoi että kyllä ne pojat sitten niitä tyttöjä joskus kotiin tuo :) IHANA! On ollut niin uskomaton love is in the air fiilis ja jatkuuu vaan :)

Ensi viikolla mahani matkustaa kahdeksi viikoksi thaimaan lämpöön paisumaan :)

Syysmyrsky & viuhuhtelija 21+4
:heart:
 
Syysmyrsky kiva täälläkin on kuulla, että täälläkin kirjoitelleilla on todellakin onnistunut raskaus ja että myös meillä on siis toivoa saada raskaus onnistumaan :) Ihanaa pojan odotusta sinulle :heart:

Joku täällä taisi sanoakin, että jännä miten täällä osaa ja pystyy iloitsemaan toisten raskautumisista, mutta livenä se on sitten paljon vaikeampaa... Meitä kaikkia kuitenkin yhdistää keskenmenot, joten jokainen tietää minkälaisia tunteita toisella on takanaan ja ehkä siksi on paljon helpompi olla oikeasti iloinen toisen onnistumisesta :heart:

Morebabies toivotaan viivan vahvistumista! :)

Kaikille muillekin plussatuulia!
 
syysmyrsky ei yhtään haittaa, että teksti tuli väärään paikkaan! :) Oli mukava kuulla, että kaikki on hyvin! Onnea pojan odotukseen! :heart:

morebabies viivan vahvistumisia!!! :)

Ja tosiaan kyllä täällä voin iloita jokaisen teidän raskautumisesta ihan vilpittömästi, mutta joskus livenä se on vaikeaa..riippuu tapauksesta.. yksi ystäväni on nyt ihan alussa raskaana ja olin oikeasti tosi iloinen hänen puolestaan..hänelläkin yritystä kuitenkin takana jo jonkin aikaa..mut sitten yksi kaveri, joka tuli melkein heti raskaaksi, eikä edes oikeastaan halunnut lasta..vaan siis mies painosti häntä, kun hänellä oli kauhea vauvakuume..ja kaveri sitten miehen painostuksen alla murtui..kaveri oli viikolla 12 ennen kuin tajusi olevansa raskaana!!! oli siinä ryypännyt ja polttanut tupakkaa niin kuin ennenkin..oli ihmetellyt, kun oli maha vähän turvonnut ja pahoinvointia oli, mutta ei sitten viitsinyt aiemmin raskaustestiä tehdä..eikä varmaan olisi silloinkaan tehnyt, ellei kaverin mies olisi tuonut testiä nenän eteen..ja siis kaverilla ei ollut menkkoja pillereiden lopettamisen jälkeen ollenkaan..niitä ei vaan tullut, niin menkoista ei osannut päätellä mitään..mutta että pisti ärsyttään! ei osannut kyllä vilpittömästi olla onnellinen toisen puolesta! :/ ei vaan voinu..
 
Täällä olisi yksi uusi vertaistukea kaipaava. Meille oli tulossa neljäs, kun ekassa ultrassa (10+6) lokakuun puolivälissä kohdussa ei ollutkaan mitään elävää, vaan keskeytynyt keskenmeno alkuraskaudessa. Suru, epätoivo ja epäusko ovat olleet kaverina puolitoista kuukautta. Sain lääkkeet (4x suun kautta) kotiin, mutta mitään ei tapahtunut, joten kolmen päivän päästä polille ja suoraan kaavintaan, koska siellä se edelleen oli . Kaavinta siis kutakuinkin 6 viikkoa sitten. Jälkivuotoa oli hillityssä määrin viikon. Kierrosta ei mitään hajua. Kävin 5 viikkoa kaavinnasta polilla ultrassa, koska hurjia menkkakipuja oli jatkuvasti, muttei mitään vuotoa. No, siellä ei ollut ainakaan menkat tulossa, koska limis oli kuulemma tosi olematon. Kivuille ei siis löytynyt selitystä. Nyt ovat helpottaneet, mut edelleen nippailee munasarjoihin ja alaselkää jomottelee. Tein viime su:na huvikseni ovistestin ja se näytti melko vahvaa viivaa, muttei kuitenkaan yhtä vahvoja. Sen jälkeen tehnyt ma, ti ja tänään: haalenneita viivoja kaikki. En siis tiedä mitä alakerrassa tapahtuu, joten odottelen menkkoja tai jotain. Sain polilta Primolut-reseptin valmiiksi, jos ei ennen joulua kuulu kuukautisia, niin pitää popsia niitä. Saa nähdä.

Pääkopassa ottaa koville ja tuntuu, että koko elämä pyörii tämän asian ympärillä. Kun osais olla vaan.

Mulla siis kkm 10/11. Kp ?
 
diiselikissa ja Pikkuinen12 mulla noissa vehnänalkiokapseleissa e-vitamiinia 50mg/kapseli. Lueskelin kuitenkin, että raskaana oleville päivittäinen saantisuositus on just tuo 10mg/vrk ja muutoin 8mg/vrk. Vaarana on kuulemma, että rasvaliukoisena vitamiinina se voi alkaa varastoitumaan elimistöön ja aiheuttaa myrkytystilan. Jostain luin, että 300mg/vrk on ehdoton maksimi, mutta vain lääkärin määräämänä.

syysmyrsky ei haittaa yhtään! Ihan niinkuin moni tuossa jo sanoikin, niin on niin eri asia iloita täällä toisen raskaudesta. Onnea odotukseen ja nauttikaa Thaimaan lämmöstä! =)

morebabiesille ja muille jännääjille plussatuulia!
 
Mamiksi monelle, taidettiin olla molemmat tuolla toukokuisissa jossain vaiheessa.
Iso halaus! Mulla se kkm todettiin tosiaan paria viikkoa aiemmin ja kaavintaanhan se päätyi. Toivottavasti kiertosi siitä normalisoituu pian ja pääset muihin ajatuksiin pikkuhiljaa, mulla ainakin se kierron palautuminen teki tehtävänsä ja jaksoin taas ajatella ihan muita asioita :hug:
 
Tervetuloa mukaan Mamiksi monelle! Kurjaa, että jouduit kokemaan keskenmenon. :hug: Toivottavasti saamasi lääkkeet tehoaa ja uusi tärppi tulee pian. :)

morebabies Pahoittelut negasta. :( Mutta niin kauan kuin ei ole menkkoja, on toivoa, eikös? Pidän sulle peukkuja!

syysmyrsky Kiva kuulla, että raskaus etenee mukavasti. :) Jospa me muutkin pian oltaisiin samassa tilanteessa.

Komppaan Evyaa tuossa e-vitamiiniasiassa. Samoin kuin D-vitamiini, myös on E on rasvaliukoinen ja siis varastoituu elimistöön ja voi liian isoina annoksina aiheuttaa myrkytysoireita. Eli kannattaa pysyä suosituksissa/lääkärin määräämissä määrissä. :)

diiselikissa Samanlaisissa fiiliksissä mennään (taas). :) Toisaalta on kova vauvakuume ja tahto tulla pian uudestaan raskaaksi. Toisaalta pelottaa kovasti, jos näin käy taas. Miten tämän jaksais uudestaan?

Omaa napaa sen verran, että kävin eilen sairaalassa ultrattavana ja sain nyt "puhtaat paperit". Kohtu eil ollut kokonaan tyhjentynyt vaan limakalvoa oli 1cm jäljellä ja kuvassa näkyi vähän verta kohdussa. Limakalvo oli kuulemma 2,5cm ennen tyhjennystä. Mulla on ollut sellainen käsitys, että koko limakalvon pitäisi vuotaa pois samalla tavalla kuin menkoissa, että tyhjennys olis toiminut? Mutta pääasia kai, ettei tarvi kaavintaa.

Meen ensi viikolla vielä omalla gynelleni ja kuuntelen hänen mielipiteensä uuden yrityksen aloittamisesta. Sairaalasta tulee ihan ristiriitaista tietoa.

Kamalat migreenit vaivaa mua koko ajan. :( Johtuu varmaan laskevista hormonitasoista. Mikään lääke ei tunnut auttavan. Mulla on muuten dementia siitä, mitä olen kirjoittanut tänne ja mitä pikkukakkosiin, joten älkää tuomitko mua sekopäänä, jos kirjoittelen samat asiat kahteen kertaan. :D

Suuren suuret plussapuhurit kaikille!
 
Evya löysin tämmöisen; Vitamiinin yliannostus :: Terveyskirjasto

Tuossa tietoa vitamiineista, taas tuppaan linkkieni kanssa tänne ;)

E-vitamiini ei siis aiheuta mitään vaikka sitä liikaa onnistuisi ottamaankin mutta d-vitamiini sen sijaan aiheuttaa, joten sanoisin että 50mikrog on ihan maksimi mitä sitä kannattaa omin päin syödä.

muoks. löysin tämmöisen; Vitamiineista elinvoimaa! - Muut artikkelit - Tohtori.fi
ja e-vitamiinin liikasaanti on haitallista. Ei hyvää päivää, mä kun luulin että näihin asiapalstoihin voi oikeesti jopa luottaa mutta kas kummaa eipä voi. No toivottavasti meistä kukaan ei ala ottamaan 300mg e-vitaa jatkuvalla syötöllä ;)

Mamiksi monelle tervetuloa ja :hug:

Lumi mua vaivasi migreenit ensimmäisen km jälkeen, varmasti oli suurena syynä stressi ja suru mutta myös hormonit. Käytä kunnon lääkkeitä särkyyn, jos ei ole niin pyydä lääkäriltä. Keskenmenosta toipuminen on jo itsessään rankkaa, on ihan kamalaa kun pää meinaa haljeta kivusta siinä samalla.
 
Viimeksi muokattu:
tiiru ja mamiksi monelle :hug:

Tuosta menkkojen odottamisesta, mulle sanoi useempikin lääkäri tuolla osastolla ettei sillä oo väliä, vaikka mulle tehtiinkin kaavinta (??). Että jos se limakalvo on tarpeeks vahva uuteen raskauteen ni sit se alkaa ja jos ei ni sitte ei ala. Mä nyt varmaanki joka tapauksessa oottelen ne menkat, tai kahdet. Ois hyvä saada toi hb:kin nouseen ensin ku raskauskin sitä sit laskee (on nyt siis 77).

Mun on kans ollu vaikea suhtautua raskaana oleviin. Tänään käytiin kuopuksen kanssa neuvolassa ja eiköhän siellä tullu vastaan joku ison mahansa kanssa. Mua oikeesti hävetti se viha ja kateus mikä mut valtas :ashamed: Mutta, eiköhän noi tunteet joskus tasaannu!

Mitähän muuta..paljon olitte kirjotelleet mut enhän mä enää muista mitä piti kommentoida. Ainakin iso kiitos tuestanne, jollei tätä palstaa olis ni oisin varmaan jo pöpilässä.
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin on ollu päänsärkyä useampanakin päivänä, maanantai aamupäivä meni ihan kunnon migreenissä. Empähän osannu yhdistää hormonitasojen laskuun, mut aika selvähän se. No, hyvä vaan jos se tietää hormonitasojen laskua. Mä niin odotan kanssa kovasti, et ens vkolla sanottais kaiken olevan kunnossa.

Lumi: Onnea puhtaista papereista!

syysmyrsky: monen muun tavoin, ei haittaa vaikka tänne kuulumiset kirjoittelit. Lähinnä loit mulle ainakin tunteen, että tästä suosta voi olla vielä onnellinen loppukin. Onnellista masun kasvattelua ja nautihan Thaimaan auringosta! ;)

tiiru ja mamiksi monelle: tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta. :hug:

DingeLiDong: Matalaksi on Hb:si päässyt, hui! Toipumisia edelleen :hug: Mä kanssa kiittelen "onneani" tällaisen palstan olemassa olosta, kun kukaan ei tuomitse vaan kaikki ymmärtää täysin.

morebabies: pahoittelut negasta! mutta yhdyn Lumiin; niin kauan kun menkat pysyy poissa, niin toivoa on. Mä tästä keskenmenneestä testasin ekaksi negan, joka oli kolmen päivän päästä muuttunut plussaksi, kun menkat ei vaan alkaneet. Tsemppiä!

Mitä vielä, sama pää kesät talvet ja nyt entistä lahompi...Plussapuhureita ja positiivista mieltä ainakin kaikille marraskuun harmauteen! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Morebabies äläpäs nyt hätäile niiden viivojen kanssa vielä ;) Itsellä näytti odotuksen alussa digitesti "raskaana 1-2" ja seuraavana päivänä predictorin herkkä negaa. Sit taas dgi raskaana 1-2 ja predictorin toinen herkkä negaa. Meni hermot ja hain prismasta halpatestejä kasan et voin testailla ja niihinpä tuli viiva. Eli testejä on monia erilaisia ja suosittelen et kokeilet sitä digiviikkonäytöllistä :) Viivasäteitä täältä testiin!

Nelielli munkin mielestä se on niin epäreilua et toiset vaan pamahtelee raskaaksi ja tekee vielä abortteja kun sitten on meitä joilla olisi syli täynnä rakkautta ja sitä ei täytetä tai ainakin se kestää ihan kaamea kauan :(

Muut raskaana olevat ottaa varmasti monilla koville nähdä niitä. Itsellä ainakin oli pahin se kun kaveri sai vauvansa ja meillä olisi ollut lasketut ajat lähekkäin jos omani olis vaan pysynyt matkassa. Mut pahin oli kun veljen vaimo tuli raskaaksi. Saa helmikuussa vauvan ja en pystynyt edes näkemään sitä ennen kun oma testi näytti plussaa. Onneksi ei siis muutenkaan nähdä paljoa ja sanoinkin ääneen etten välttele ilkkeyttäni mut en vaan pysty näkemään. Ja odotusajan alkukin mnei vielä vihan sekaisissa ja katkerissa tunteissa häntä kohtaan mut nyt helpottaa kun molemmilla reilu 20 viikkoa ja niillä siis kaksi kuukautta laskettu aika ennen mua. Mut on se ihmisen mieli jännä ja vaikka miten päin olisi niin niille tunteille ei vaan voi mitään.

(.) sori tuppautuminen mut kun luen aina teidän fiiliksiä niin pitää tupata kommentoimaankin joskus jotain :) Jokainen uudelleen raskautunut keskenmenon saanut saa mulle niin hyvän fiiliksen =)

Champion ja poitsu 22+0
 
Lumi täällä on kans migreeniä, oletan kans hormoneista johtuvan. Hyvä et sait "puhtaat paperit" ultrasta. Mullakin oli se limakalvo reilun sentin luokkaa kaavinnan jälkeen ja oli kuulemma ihan ok, loputhan vuotelee hiljalleen jälkivuotona pois.

Kuinka pian muuten pitäis raskausoireiden kadota? Pahoinvointi mulla hälveni jo viikkoja sitten (mistä arvelin jo ettei kaikki oo hyvin), mut nyt mua kiusaa vielä tissikipu. On niin arat nännitkin ettei tosi.

Nyt iltaa kohden on tuntunu et mulla on varmaan virtsatieinfektio. Sitähän mä tähän vielä kaipasinkin. Jälkivuoto sentään on hiipumaan päin jos jotain positiivista.

Saanko sanoa et mua ärsyttää ihan hirveesti ku kesäkuun pinolla on mun keksimä nimi. Juu onhan tää ihan 4v-tasoa enkä ääneen tätä tunnustais mut se vaan raivostuttaa :'( Pelkään välillä etten oo päästäni ihan normaali ku tämmösiä pikkuasioita mietin kaiken tän keskellä.
 
Tämä jatkuva migreeni on kyllä aika hurjaa... Normaalisti mulle tulee kohtaus noin kerran viikossa. Nyt on ollut joka toinen päivä vähintään. Otin taas pitkästä aikaa täsmälääkkeet käyttöön. Mutta eiköhän tämäkin rauhoitu kunhan hormonitasot normalisoituu?

tiirulle myös tervetuloa ja ikävää, että jouduit tälle puolelle. :hug: Mutta toivotaan, ettei sun tarvis viipyä kauaa. :)

DingeLiDong Mulla loppui rintakivut (kuulostan ihan sydänvaivaiselta...) melkein heti ekassa ultrassa käytyäni. Se oli jännä kun ne ihan yhtäkkiä vaan katos. Heräsin yksi aamuyö klo 04 vessaan ja samalla tajusin, ettei olo ole enää yhtään raskaana oleva. Silloin tiesin varmasti, että kesken meni raskaus. :( Pahoinvointi katosi pikkuhiljaa, nyt tuntuu yökötystä ainoastaan jos on tosi nälkä. Mutta koko ajan on vielä sellainen pala kurkussa -tunne, ehkä se johtuu stressistä? Kiitos muuten tuosta limakalvo -kommentista. Uskon, että mullakin kaikki ok jos kaavinnankin jäljiltä jää limakalvoa. Niin ja ymmärrän täysin, että sua ärsyttää kesäkuisten pinon nimi! Sehän muistuttaa siitä, että itse oli odottamassa pientä, jota ei sitten tullutkaan. Ja muut jatkaa onnellista odotusta siellä "sun" pinossa. Mua ärsyttäis kans, se on vaan luonnollista. :) Älä ota huono omatuntoa!

Muakin ahdistaa nähdä vieraita raskaana olevia naisia. En niinkään tunne kateutta, mutta tulee tosi haikea olo. Tai ehkä siinä on kateuttakin mukana ja ripaus katkeruutta? Mutta toisaalta tiedän, ettei se mitenkään ole multa pois. Tuttujen raskausuutiset tekee mut pelkästään onnelliseksi. Mun ystävillä on ollut myös paljon keskenmenoja yms. joten aina lämmittää mieltä, kun jollain tärppää. Parhaillaan odotellaan mun parhaan ystävän vauvan syntymää päivänä minä hyvänsä. Jännittää. :)

Voihan persaus, taas alkaa tuttu jyskytys päässä ja koko päivä olis töitä edessä... Ja lääkkeetkin jäi kotiin! Argh. Äkkiä työn pariin.

Tulkaapas nyt joku kertomaan plussauutisia, niin saadaan hyvä fiilis ketjuun. :)
 
Kiitos osanotoista, kuin myös teille muille!

Mulla sanottiin kaavinnan jälkeen, että yhdet kuukautiset pitäisi odotella ja ihan vaan sen uuden mahdollisen raskauden keston määrittämiseksi. Että jos siis sikiössä olisi joku vika eikä se kasvaisi viikkoihin nähden oikeankokoisena, se pystyttäisiin heti toteamaan. Muuta syytä ei lääkäri sanononut. Me ollaan oltu ilman ehkäisyä, koska en jaksa uskoa, että ilman kuukautiskiertoa mitään tapahtuisi. Ja jos taas tapahtuisi, niin ottaisin sen ilolla vastaan...

Callisto: kyllä taidettiin olla samaan aikaan odottavissa. Pahoittelut sinullekin :( Ja että kaavintaan sielläkin :( :( Palautuiko sinulla kierto nopeasti normaaliksi ts. milloin alkoi eka kk-vuoto? Mä en jaksa uskoa, että tämä tästä normaalisti käynnistyy.

Mä sain eilen polilta sen kaavinnan jälkeisen käynnin raportin ja siinä luki, että limakalvo oli tuolloin 3mm paksu. Googlasin noita mittoja ja jostain löysin tiedon, että heti vuodon jälkeen kalvo on n. 0,5-1 mm paksu. Sen jälkeen kasvaa n. 10 päivää, jonka jälkeen on 3mm, sen jälkeen kasvaa millin päivänvauhtia, kunnes ovulaatio tapahtuu. Että kai tuolla alakerrassa on jotain tapahtunut, kun ei ihan olematon ollut.

morebabies: Pahoittelut negasta :(

Nega-fiilisten takia pelottaa koko raskauden yritys. Meillä oli ennen lapsia kolmen vuoden lapsettomuus+tutkimukset ja vaikka loppupeleissä luomuna kaikki kolme tulivat, en kyllä ikinä unohda niitä vuosia. Enkä myöskään eri lääkärieden suhtautumista lapsettomuuteen. Jotkut eivät vaan ole luotuja lääkäreiksi. Siis niinkun emotionaalisesti ajatellen.
 
Callisto: kyllä taidettiin olla samaan aikaan odottavissa. Pahoittelut sinullekin :( Ja että kaavintaan sielläkin :( :( Palautuiko sinulla kierto nopeasti normaaliksi ts. milloin alkoi eka kk-vuoto? Mä en jaksa uskoa, että tämä tästä normaalisti käynnistyy.
Mun kierto palautu ihan samantien, eli ekat menkat tuli 28 vrk kaavinnasta ja tuon "odota yksi kierto" ohjeistuksen mukaan tietysti odottelinkin kuumeisesti :)
Tosin ovisoireet oli tosi vahvat heti tuossa kierrossa ja tikutin oviksen kp14, joka tietysti jouduttiin passaamaan.
Mulla on ollu kyllä koko ikäni hyvin kellontarkka kierto, eli sekin voi vaikuttaa, kun kroppa on siihen niin iskostunu :LOL:

Lääkärin ohjeistus oli, että menkat pitäis alkaa noin 4-6 viikon sisään, eli nyt jos ja kun ei ala kuulua niin ota polille yhteyttä. Turha on piinata itteään yhtään kauempaa. Mitä pikemmin pääset takaisin normaaliin, se helpottaa ihan satavarmasti myös tunnepuolella :hug:
Sulla raskaus ehti pari viikkoa pidemmälle, sehän voi myös vaikuttaa kierron palautumiseen.




Tulkaapas nyt joku kertomaan plussauutisia, niin saadaan hyvä fiilis ketjuun. :)
No tänne tais jäädä eilen päivittämättä, että CB:n digi näytti eilen Raskaana 1-2 :heart:, eli ++++++++++++++++:whistle:

Kauhee pelko persiissä, mutta rktt !
 


TORSTAI 1.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11...................................KP 22/26-30
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10..............KP 5/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Coco-85..................TM 07/11...................................KP 13/28-31
Idylli.......................KM 09/10, 10/11
Evya........................KM 6/11, 8/11, 10/11, KM 11/11..KP 21/?
taraolivia.................TM 11/11


HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria...........RK 01/08, KM 05/08, RK 02/11......KP 24/28
kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10..........................KP 18/?
Chamon.............KM 07/11, TM 09/11
Quu...................KM 10/10, 12/10, 3/11, 8/11.........KP 14/28-32
_Lumi_...............KM 11/11....................................KP 14/?
diiselikissa.........KKM 11/11...................................KP 17/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11..........................KP 21/28-30



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11........................KP 25/26-32
Whisky Peat.....KM 07/11........................KP 16/30-35
Missa-76..........KM 04/11........................KP 17/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11....KP 25/38
Sanle...............KM 1/11, 3/11, 6/11.........KP 27/28



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 13/25-?
johnu.......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu...............KM 08/10, 08/11.....KP 22/28-29
Mamiksi monelle.......KKM 10/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 18/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, toukka90, mammuzki, DingeLiDong, tiiru




:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel



Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Callisto Paljon onnea! :) Pelko pois persiistä ja nauttimaan raskaasta olotilasta. :) Ei se pelkäämällä kummene! (Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty!).

Mulle vois muuten päivittää tuohon listaan kp 9/28.Tuo aikaisempi oli ekan lääkesatsin päivämäärä ja silloin ei tyhjentynytkäään paljon mitään. Saas nähdä, kuinka pitkäksi kierto venyy nyt km:n jälkeen, mutta normaalisti mulla on tasan tuo 28 päivää, joten lähdetään nyt siitä. :)
 
Viimeksi muokattu:
ONNEA plussista tasapuolisesti kaikille! Ihanaa lukea että joillain onnistuu!

hmmm... kp 24. Kai sen jo "tietäis" jos ois raskaana. Ei varmaan onnistunu tässä kierrossa... :/ Ainakin aikaisemmissa raskauksissa olen kyllä tiennyt ennen menkkojen poisjääntiä että on onnistunut... blaah.

Pahoittelut omanapaisuudesta... ei oikein nyt irtoa.


EM

PS. Jos muuten kiinnostaa käydä lukemassa niin mulla on blogi tuolla : Hopeaa iholla
 

Yhteistyössä