DingeLiDong Toivottavasti ultrasta tuli/tulee hyviä uutisia, etkä joudu kaavintaan. Ainakin sun HCg on reilusti alempi kuin mulla; viime viikolla kävin verikokeessa ja arvo oli 49, minkä sanoivat olevan ihan hyvä, kun tyhjennyksestä oli vajaa 3 viikkoa. Toivottavasti sulla nyt pian alkaisi normalisoitumaan toi tilanne.
Evya, vähän samanlaisia fiiliksiä täällä. Luulin että pahimmat mielipahat olisi olleet jo ohi, mutta viikonloppuna törmäsin tuttuun, jonka kanssa harrastetaan samaa lajia mutta ei olla nyt muutamaan viikkoon nähty. Hän kertoi olevansa raskaana, ja kyllähän se jo hyvin näkyikin. Laskettu aika pari viikkoa ennen kuin meidän laskettu aika olisi ollut. Jotenkin asia vaan iski päin kasvoja, vaikka luulin olevani ihan ok kunnossa. Meinasin oikeasti juosta itkien tilanteesta pois. Asiaa vielä pahensi se, että hän valitteli että raskaus oli puolivahinko, eikä ajoitus ole kovin hyvä. Valitteli myös isoa mahaansa ja raskausvaivojaan, teki niin mieli huutaa että antaisin aika paljon jos saisin kokea noi vaivat! Inhottavaa, kun tiedän että näen häntä treeneissä luultavasti viikottain ja "saan" seurata raskautensa etenemistä, kun kuitenkin ajattelen että tuossa vaiheessa olisin, jos kaikki olisi mennyt hyvin.
diiselikissa Olipa hyvä ettet joutunut kaavintaan!
Sanle Suuret onnittelut!
kodehu Tervetuloa joukkoon! Asiasta puhuminen - tai kirjoittaminen - on varmasti avuksi. Itselleni on ollut helpottava asia, kun olen huomannut miten paljon vastaavassa tilanteessa olevia on. Kannustavaa on myös lukea keskenmenon/-menojen jälkeen uudelleen raskautuneista.
Olin tuntevinani ovulaation viime viikolla. Saattoi kyllä olla ihan vaan luuloakin. Neuvolan täti nimittäin sanoi, että näillä main saattaisi jo tulla, joten aloin tietysti tarkkailemaan jokaista pientä oiretta. Mulla oli varattuna aika papaan ensi viikoksi, joten siirsin sen ihan varmuuden vuoksi jo tälle viikolle, jos sitten ensi viikolla ne menkat sattuisivat tulemaan. Voi kun mä NIIN toivon että ne tulisivat!