Evya Tsemppiä piinailuun. :hug: Toivotaan kuitenkin kovasti teille plussaa, jos kunnon vuotoa ei vielä ole. Nämä ovulaation nostamat lämmöt yms on tietenkin tosi yksilöllisiä juttuja, mutta mulla on molemmissa raskauksissa ollut selkein "raskausoire" tuo lämpöjen kohoaminen. Normikierrossa ei nouse niin ylös (edes ovulaation jälkeen) eikä olo ole "lämpöinen" samalla tavalla kuin tärppikierrossa. Mulla siis lämmöt tärppikierroissa olleet loppuvaiheessa jotain 36,9-37,3 kun normi on siinä 36,5 tms. Voisiko tuo sun verinen valkovuoto olla sitä paljon puhuttua kiinnittymisvuotoa?
Itselläni pitäisi kai tänään olla kp14 tms menossa, mutta ovulaatiosta ei ole mitään merkkejä. Enkä kyllä uskokaan, että tulee vielä viikkoihin. Viime la tuli kuitenkin vielä selvähkö plussa r-testiin, joten mun kroppa kai kuvittelee olevansa onnellisesti raskaana eikä suostu ovuloimaan vielä pitkään aikaan.
Testaan huomenna aamupissasta ja illalla sitten gynelle ja kuuntelemaan hänen mielipiteensä uudesta yrityksestä. Haluaisin niin aloittaa heti uuden yrityksen... Se olis henkisesti jotenkin tosi tärkeetä kaiken tämän km-säädön jälkeen, vaikka mitään tulipalokiirettä ei olekaan.
Mä koitan nyt olla lipsahtamatta siihen "jos kaikki olis mennyt hyvin, niin nyt olis rv xx+x..." ajatusmaailmaan. Useampana päivänä nyt pyörinyt päässä, että olisin näinä päivinä np-ultrassa, jos ei olisi ollut keskenmenoa jne. Ihan turhaa itsensä kiusaamista.
Takas töiden pariin, huspois! Lisää plussauutisia odotellen...