IIIISO hali surua kohdanneille:hug:
Ja tietenkin onnea ihania uutisia saaneille <3
Riesa79,oletsiä kotkasta kotoisin?
Onnea huomiseen ultraan, yritä saada vähän 4D:llä kuvaamaan
tsemppiä!
Ite kävin sitten vielä KOKSissa ultrassa kun sain sinne
kuitenkin melkein heti ajan, vaikka aluksi sitä epäilin. Siellä se pikkanen vaan edelleenkin nököttelee ja vähän jopa liikuskelikin mulle ja kätilölle <3 On tämä kyllä niin.....miten se voi olla ihan yhtä jännittävää ja uuden tuntuista kolmannellakin kerralla!? ja
edelleen aprikoin ja pelkään oireita ja pistoksia, selkäsärkyä ja mahakipua, mietin mikä on normaaalia ja mikä ei
vaikka eikös mun pitäis olla jo joku konkari näissä asioissa! no ei vaineskaan
Sokerirasituksestaon ollut puhetta ja ite sain ajan joulun välipäiville, torstaille,en nyt muista päivämäärää. Mulla oli esikoisesta rd joka ruokavaliolla pysyi hyvin kurissa ja tästä edellisestä ei ollut vaikka kävin 2 kertaa raskaudessa. Silti meillä kävi niin, että kuopus painois syntyessään 4700, eli jonkinnäköinen aineenvaihduntahäiriö mulla on ollut. Nyt juteltiinkin neuvolatädin kanssa, että aloitan sen dieettaamisen jokatapauksessa ja saan sokeriarvomittarin kotiin jolla voin seurata arvoja. Mulle tää on todella tärkeä asia, koska viime synnytys oli niin hilkulla että lapsi nyt edes elossa ja nimenomaan paino oli siihen syynä. kun en olisi noin isoa lasta pystynytkään synnyttämään. Niin jos haluan edes haaveilla normaalisynnytyksestä niin se olis pidettävä huoli siitä, että vauva painaa reilusti alle 4 kg. siinä onkin haastetta, sillä esikoinen painoi 3.8kg ja söin pelkkää porkkanaraastetta ja kanaa koko raskauden
Mun tekis kauheesti mieli ostella vauvanvaatteita
jaoin, myin ja hävitin meidän vauvan vaatteet kesän aikana. Annettiin hoitotaso pois ja tuplarattaat lähti myyntiin. Meillä ei ole enää mitään! Nyt kaikki olis taas hankittava
Ootteko miettineet, otatteko äitiyspakkauksen? Ite ajattelin, että varmaan tulee se tällä kertaa otettua. paljon tarpeellista siinä kuitenkin on ja tosiaan, kun ne edelliset tuli hävitettyä.
Joku kyseli myös
himoista,niin mun tekee ihan kamalasti mieli sitruunaa! johtuu varmaan siitä, kun on niin kamalan paha olo,että tekee mieli jotain oikein raikasta! ostin valion sitruunarahkaa kun oin muistavinani, että se on hyvinkin kirpsakkaa, mut ehei, kun petyin! olisin voinut puristaa siihen kahden sitruunan mehut vielä päälle jos olisi ollut
ja nyt nousi muuten vesi kielelle kun aloin puhumaan sitruunasta...AHHH!! makeeta ei tee mieli yhtään....tai mitään rasvaista.yh!
oireina on edelleen tää pa-ha o-lo. Ihan kaamee. Yölläkin jos herää niin on ihan krapulainen olo ja se paha olo iskee aina niin yhtäkkiä, ettei siihen kerkeä oikein reagoimaan mitenkään. Sit äkkiä jotain suuhun ja sohvalle puuskuttamaan kunnes se menee ohi. Ja parin tunnin päästä sama juttu taas!
Ainiin, mulle vois päivittää
iäksi 28v. on vielä pari kuukautta
t: Emmabella ja salamatkustaja 8+6