Hakutulokset

  1. M

    Häät sulhasen tapaan!!:)

    Ihana pari ja ihanat häät! <3 Oliko se lopussa soinut biisi se sulhasen itsensä tekemä?
  2. M

    Tiedättekö te, lapsettomat koiranomistajat, millaista on pestä koiranpskaa lasten kengistä??

    Mä en ymmärrä miksi tää asia nähdään niin, että "Niin kauan kuin kaduilta löytyy stumppeja/lasia, niin en kerää koirani paskoja. Siitäs saitte, nih!" Miksei voi ajatella sitä niin, ettei ainakaan omalla toiminnallaan kuormita katuja paskalla, vaan siivoaa pois ainakin oman osansa? Vai onko se...
  3. M

    Tiedättekö te, lapsettomat koiranomistajat, millaista on pestä koiranpskaa lasten kengistä??

    En tiedä, mutta tiedän kyllä millaista sitä on putsata omista kengistä ja koiran tassuista. Tästä syystä käytänkin aina kakkapussia ja voin sanoa, että vi*uttaa aivan suunnattomasti ne koiran ulkoiluttajat, jotka eivät toimi samoin.
  4. M

    Ikuisesti sinun -koskettava dokumentti tänään tv1 klo 21.30

    Mä mietin katsoessani ihan samaa, että kuinka järkevää niitä mahdollisesti kiintymyssuhde- ja tunteensäätely- (en oo varma meneekö termit sinne päinkään, mutta pointti on varmaan ymmärrettävissä) ongelmaisia lapsia on heitellä paikasta toiseen, kun ovat selvästi jo sijoituskotiin kotiutuneet...
  5. M

    Katotteko voice of finlandia?

    Hyvä, että joku muukin on sitä mieltä, että noi viimeiset tähkäläiset oli ihan kauheita. Mä aloin jo epäillä, että oonko menettäny nuottikorvani lopullisesti... :) Ikävää sinänsä, että niistä toinen pääsi jatkoon ja paremmin laulaneista siskoksista toinen tippuu.
  6. M

    Kovat pakkaset = koira pissaa sisälle! :(

    Onhan teillä koiralle kunnon talvitamineet?
  7. M

    Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä... Silmiin liittyen.

    Mä en ihan suoraan luottais mihinkään nettitesteihin, vaan jos asia alkaa vaivata enemmänkin niin menisin suoraan optikolle näöntarkastukseen. Noi sun oireet kuulostaa siltä, että siitä näöntarkastuksesta ei välttämättä haittaakaan olis, varsinkin jos sulle ei oo koskaan tehty muita kuin...
  8. M

    Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä... Silmiin liittyen.

    Millon sulle on viimeks tehty näöntarkastus? Ootko minkäikäinen?
  9. M

    Lapsen karsastus

    Kannattaa tutkituttaa lapsen näkö vaikka "ihan vaan varmuuden vuoksi". Karsastus voi johtua monesta syystä, joista yks voi olla se, että näkö on huono ja silmä joutuu tekemään paljon töitä tarkentaakseen näkemistä ja siitä vähän yliväsyneenä silmän lihakset eivät jaksa enää pitää silmiä...
  10. M

    sopisiko koiralle nimeksi sasu tai sasuke ?

    Mieluummin Sasu kuin Sasuke. Koiran on helpompi oppia kaksitavuinen nimi ja se on itsekin helpompi sanoa. Tosin se ei mielestäni ole kovinkaan harvinainen tai erikoinen koiran nimi. Hyvä nimi joka tapauksessa. Itse aikoinaan tunsin aivan ihanan sen nimisen yksilön. :)
  11. M

    Maikkarin Suuri vaalitentti tänään klo 19.30

    Mitä itselleni jäi tentistä mieleen: -Enpä olekaan ennen huomannut, että Väyrynenkin on jo noin paljon kaljuuntunut. -Lipposellakin on huumorintajua. -Niinistö jäi kivasti alakynteen sekä ahneus-asiassa, että Arhinmäen kanssa väitellessä. -Biaudet on todella ärsyttävä eukko ja Soinin on...
  12. M

    Mä pääsin jatkoon :)

    Onnittelut! Oliko tällä kertaa rennompi fiilis haastattelussa? :)
  13. M

    Nyt tarttis jotenkin saada onni kääntymään...

    Tsemppiä tuleviin haastatteluihin! Toivottavasti joku tärppää! :)
  14. M

    Nyt tarttis jotenkin saada onni kääntymään...

    Tuleeko sulle haastatteluissa sellanen "Pakko päästä tänne töihin"-fiilis, joka saa sut sitten jännittämään ja aliarvioimaan itseäsi ja menemään lukkoon? Itselleni on haastatteluissa käynyt niin, että olen ollut paljon rennompi niissä paikoissa, joihin en ole ihan täysillä halunnut. Kun taas...
  15. M

    Usko Eevertti Luttinen

    Mulle tuli Uskosta heti mieleen Päivi Räsäsen mies, vaikken kyseistä tyyppiä ole koskaan lehtikuvia kummemmin nähnyt. :) Tavallaan oli ihan hauska, mutta odotin Akulta kyllä vähän enemmän. Nähtäväksi jää mihin hahmo tästä vielä kehittyy. Mun mielestä parhaita oli se Kososen pissis ja se...
  16. M

    en tajua miksi joillekin pitäisi selittää missä asutaan

    Mä oon just tollanen "ärsyttävä kaveri". Osaan kyllä lukea karttaa, mutta mun mielestä on helpompaa suunnistaa sellasten "kaupan jälkeen oikealle ja sitten toisesta risteyksestä vasemmalle"-ohjeiden perusteella. Sitäpaitsi, ne kadunnimi-kyltit on usein aika vaikeasti luettavissa paikoissa, jos...
  17. M

    kumpi suhde toimii paremmin: oinas-härkä VAI oinas-rapu?

    No, horoskooppien mukaan yhteensopivammille. (muoks: esim. leijona, jousimies, vesimies, vaaka) Jos asian siis tätä kautta haluaa ajatella. Ja sen verran noista muista pohdinnoista, että aurinkomerkkihän ei kerro koko totuutta, jos siis tuntuu siltä, että horoskooppien kuvaus ei pidä omalla...
  18. M

    jos olisit sinkku niin viettäisitkä uudenvuoden vaihteen

    Noista vaihtoehdoista ehdottomasti B. Tosin itse taidan viettää uudenvuoden yksin omassa kodissani.
  19. M

    kumpi suhde toimii paremmin: oinas-härkä VAI oinas-rapu?

    Molemmat sopii yhtä huonosti. Oinaalle härkä on liian hidas ja rapu liian tunteellinen. Olisi varmaan parasta jatkaa matkaa paremmille apajille.
  20. M

    Mitä ihmettä me tehdään meidän lemmikkien kanssa????

    Tuleeko sulla oireita niistä kaikista eläimistä? Kirjoitit, että 15-vuoteen ei ole tullut oireita, niin milloin sulla oireilu sitten alkoi taas? Voisiko johtua tosta nuoremmasta koirasta? Onko erilainen turkki/hilse/sylki kuin vanhemmalla koiralla? Miten sulla se allergia oireilee? Onko...

Yhteistyössä