Mä pääsin jatkoon :)

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Loistavaa! Paljon onnea! =)
Tuohon aiempaan viestiketjuun kommentoin, että viime keväänä erästä paikkaa hakiessa unohdin antaa suosittelijoiden yhteystiedot. Lähetin sitten samana iltana sähköpostia, jossa kiitin mukavasta ja rennosta haastattelutilanteesta. Siinä samalla annoin suosittelijoiden yhteystiedot.

Turkilmas
Loistavaa! Paljon onnea! =)
Tuohon aiempaan viestiketjuun kommentoin, että viime keväänä erästä paikkaa hakiessa unohdin antaa suosittelijoiden yhteystiedot. Lähetin sitten samana iltana sähköpostia, jossa kiitin mukavasta ja rennosta haastattelutilanteesta. Siinä samalla annoin suosittelijoiden yhteystiedot.
Kiitos :). Aivan, turha sitä on pelätä ottaa yhteyttä haastattelun jälkeenkin. Myönnän että selittelyjä ei olis tarvinnut laittaa, mutta toisaalta mua tosiaan ahdisti mielikuva ryppyotsaisesta suorittajasta, jollainen en todellakaan ole. Mistäs sen tietää vaikka olisin viestini kautta saanut asian selvitettyä ja se koitui pelastuksekseni. Yrittänyttä ei laiteta :)

Kiitos :). Aivan, turha sitä on pelätä ottaa yhteyttä haastattelun jälkeenkin. Myönnän että selittelyjä ei olis tarvinnut laittaa, mutta toisaalta mua tosiaan ahdisti mielikuva ryppyotsaisesta suorittajasta, jollainen en todellakaan ole. Mistäs sen tietää vaikka olisin viestini kautta saanut asian selvitettyä ja se koitui pelastuksekseni. Yrittänyttä ei laiteta :)
No näin juuri! =)
Mä rekrytoin paljon edellisessä työpaikassani, enkä olis pitänyt nuoleskeluna. Toki riippuu mitä siihen kirjoittaa. :D

Toivottavasti saat haluamasi työn! =)

Turkilmas
Onnittelut! Oliko tällä kertaa rennompi fiilis haastattelussa? :)
Kiitos :). Ja oli kyllä rennompi fiilis. Tää oli nyt eka kerta kun opiskelin vinkkejä netistä ja niistä oli kyllä hyötyä. Olo oli paljon itsevarmempikin kun oli miettinyt vähän vastauksia kysymyksiin jne.

Täytyy opiskella lisää ja kerätä rohkeutta ens viikon haastatteluun, olis kiva jos kolmas kerta tärppäis :)

• Tykkää
Reactions: Maanantaikappale
Turkilmas
Kylläpä nyt mentiin hiljaisiksi kun ap tekikin oikean ratkaisun. Tätähän tämä palstaelämä on, haukutaan ja lyödään mutta väärässä ei olla eikä ainakaan kehuta.

Paljon onnea ap! Olet jatkopaikkasi ansainnut, toivottavasti saat paikan!
Onhan tämä totta tosiaan melkoisen paljon lyhyempi ketju kuin edellinen :D :D

Kiitos onnitteluista. Pitkä on matka kuljettavaksi vielä, mutta katsotaan, katsotaan....

Turkilmas
No nyt vasta huomasin että ketjua oli nostettu :).

Viime viikolla oli hirmuisen vaikeat matikan ja luetun ymmärtämisen testit ja vähemmän vaikeat motivaatio- ja työskentelytapatestit. Tänään oli näistä palautekeskustelu (1,5 tuntia) rekrytoijan kanssa. Ylihuomenna on sitten toka työhaastattelu ja siinä onkin 3 haastattelijaa :D.

Hirmuisen jännää ja edelleen kovasti haluaisin tuon pestin. Olen kuitenkin varautunut siihen, etten tule valituksi. En siis lainkaan takki auki liikkeellä :).

Yhteistyössä