K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tietenkään. Etkö nyt tajua, ettei näissä ketjuissa pääosin ole ollut mitään päistään vinksahtaneita shippareita, vaan normaaleja ihmisiä kiinnostuneina K&B-suhteesta? Ja kun K ei nyt mennytkään Sloveniaan, näkee, että todella moni tipahti nyt ketjuista pois. Toivottavasti eivät tule takaisinkaan ennen kuin ihastelemaan K&B:tä yhdessä. Niin ei tarvitse siinäkään ketjussa mitään scheissea, joka ei liity Bojaniin, lukea.
Minä taas en usko, että liittyy Slovenian matkaan ollenkaan, koska ne jutut oli arvailua, eikä läheskään kaikki menneet tohon mukaan ollenkaan, itse en ainakaan. Mikään H:n jutuissa ei viitannut Sloveniaan ja Serbia ei ole naapurimaa niin ajattelin heti olevan eri matka, eikä ole colder months vielä. K ollut hiljaa niin silloin pelkän K fanit olleet hiljempaa. Ja ketjuihin kuuluu kylläkin molempien B ja K jutut, vaikke itse oltaisiin enemmän joksujen faneja.
 
vierailija
Sä luettelit just ne syyt joiden takia itse olen siirtynyt tumppuun. Välillä luen vauvan ketjua vain huomatakseni että kyseiset kolme asiaa ärsyttää mua siellä edelleen. Tätä ketjua luen koska täällä on joskus mielenkiintoisia juttuja mutta valitettavasti myös sama homma täälläkin. Tumppu on paras.
No eipä ole paras silloin kun jotain oikeasti tapahtuu 🤣
 
vierailija
Ei tietenkään. Etkö nyt tajua, ettei näissä ketjuissa pääosin ole ollut mitään päistään vinksahtaneita shippareita, vaan normaaleja ihmisiä kiinnostuneina K&B-suhteesta? Ja kun K ei nyt mennytkään Sloveniaan, näkee, että todella moni tipahti nyt ketjuista pois. Toivottavasti eivät tule takaisinkaan ennen kuin ihastelemaan K&B:tä yhdessä. Niin ei tarvitse siinäkään ketjussa mitään scheissea, joka ei liity Bojaniin, lukea.
Eihän se ole mikään pelkkä B-ketju eikä shippiketju, vaan fiilistelijät + musasta tykkäävät ovat sinne ihan hyvin mahtuneet keskustelemaan. Myös tässä kaapatussa ketjussa.
 
vierailija
Minä taas en usko, että liittyy Slovenian matkaan ollenkaan, koska ne jutut oli arvailua, eikä läheskään kaikki menneet tohon mukaan ollenkaan, itse en ainakaan. Mikään H:n jutuissa ei viitannut Sloveniaan ja Serbia ei ole naapurimaa niin ajattelin heti olevan eri matka, eikä ole colder months vielä. K ollut hiljaa niin silloin pelkän K fanit olleet hiljempaa. Ja ketjuihin kuuluu kylläkin molempien B ja K jutut, vaikke itse oltaisiin enemmän joksujen faneja.
Nimenomaan! Mikään H:n jutuissa ei viitannut Sloveniaan, eikä mikään myöskään K:n jutuissa viitannut siihen! Ymmärrän hyvin hauskan mayhemöinnin mutta en kyllä hetkeäkään usko että ihmiset jättäisivät palstan siksi että K ei mennyt B:n luo 😆
 
vierailija
Kyllä, olen ihan samaa mieltä siitä että K ehdottomasti pitää näistä ihmisistä! Hänellä on vain erityyppinen tapa osoittaa sitä julkista läheisyyttä, mutta se on täysin linjassa K:n esiintyjäpersoonan kanssa. Koskaan et voi ihan tietää mitä tulee ja mikä tahansa voi kääntyä vitsiksi, vaikka hetkeä aiemmin olisi millaista herkkyyttä nähtävillä. Ja kun jancesta joku kirjoitti että heillä on täysi lupa sekä esittää että olla omia itsejään kuinka itse haluavat, niin tämä pätee myös K:hon! Toki keneen tahansa esiintyjään, mutta K:kin siis saa lähestyä homoeroottisesti toisia artisteja, vaikka se olisi vain showta. Hän on lavalla tekemässä showta!!! Se ei silti tarkoita etteikö hän tykkäisi niistä miehistä tai jopa pitäisi heitä oikeastikin vetovoimaisina. Eli vaikka jonkun asian vetäisi ihan överiksi tai tekisi lähtökohtaisesti leikillään, takana voi aivan hyvin olla syvää kiintymystä ja sitä hiivatin aitoa tunnetta.
👏👏
 
vierailija
Onko K:lta tulossa levy jossain vaiheessa? Mä seuraan sitä aika vähän mutta jäin muistelemaan että eikö levyä odotettu jo keväälle? Oliko se vaan fandomin toivetta vai oliko siitä oikeasti jotain vihjeitä?
 
vierailija
Minä taas en usko, että liittyy Slovenian matkaan ollenkaan, koska ne jutut oli arvailua, eikä läheskään kaikki menneet tohon mukaan ollenkaan, itse en ainakaan. Mikään H:n jutuissa ei viitannut Sloveniaan ja Serbia ei ole naapurimaa niin ajattelin heti olevan eri matka, eikä ole colder months vielä. K ollut hiljaa niin silloin pelkän K fanit olleet hiljempaa. Ja ketjuihin kuuluu kylläkin molempien B ja K jutut, vaikke itse oltaisiin enemmän joksujen faneja.
Ihan typerää muutenkin väittää, että shipparit otti tosissaan sen Slovenian matkan. Leikkiä ja shippausta se oli ainakin suurimmalle osalle. Kauhea tarve nyt jollakin vähätellä K&B shippareita ja samalla korostaa sen oman tosi shippauksen paremmuutta. Samaa hän tekee muidenkin shippi parien kohdalla mm. Jancen. Ei näin hyvä ihminen! Samalla hän vähättelee K:ta ja yrittää luoda eripuraisuutta K ja Jo fanien välille. Näihin kaikkiin ketjuihin kuuluu sekä K että JO ja osa porukasta sitäpaitsi fanittaa kumpaakin.
 
vierailija
Onkai jossain vaiheessa tulossa. Eilen promosi tosin uutta biisiä, joka taitaa tulla pian ja levy sit myöhemmin
K on julkaissut vissiin jo tosi paljon musaa reilun vuoden aikana. Vai onko tuo mitenkään erityisen iso määrä? Icip, hhh, ruoska, kotkot, trafik ja se elan kanssa tehty jonka nimeä en nyt muista. Oliko muita? Päätyyköhän nää kaikki levylle? Entä CCC?
 
vierailija
Onko K:lta tulossa levy jossain vaiheessa? Mä seuraan sitä aika vähän mutta jäin muistelemaan että eikö levyä odotettu jo keväälle? Oliko se vaan fandomin toivetta vai oliko siitä oikeasti jotain vihjeitä?
K sanoi alkuvuodesta (vai oliko jo aiemmin) hieman epämääräisesti, että mahdollisesti uutta musiikkia / levyä olisi suunnitelmissa ja saattoi viitata kevääseen. Ei varsinaisesti tainnut luvata mitään, mutta monet oletti, että keikkatauon jälkeinen Bölen keikka olisi ollut hyvä ajankohta. Veikkaan, että suunnitelmat muuttuivat, kun K:lle tuli kutsu viisuihin ja sitten myös biisi Joostin kanssa syntyi. Saattaa olla, että matskua oli jo paljon valmiina, mutta ehkä se ei enää tuntunut oikealta tai sitten ei vaan yksinkertaisesti ollut aikaa viimeistellä sitä. Viisuista tuli ylimääräistä työtä ja sitten alkoivatkin kesäkeikat ja melkein yhtä soittoa on painettu syyskuun alkuun. Studiossa ovat kyllä aina välillä olleet stooreista päätellen eli kyllä sitä musaakin on tehty. Oma veikkaus on se, että nyt vielä julkaistaan noin parin viikon päästä sinkku ja sitten levy joko saman tien tai sitten vähän myöhemmin.
 
vierailija
Ihan typerää muutenkin väittää, että shipparit otti tosissaan sen Slovenian matkan. Leikkiä ja shippausta se oli ainakin suurimmalle osalle. Kauhea tarve nyt jollakin vähätellä K&B shippareita ja samalla korostaa sen oman tosi shippauksen paremmuutta. Samaa hän tekee muidenkin shippi parien kohdalla mm. Jancen. Ei näin hyvä ihminen! Samalla hän vähättelee K:ta ja yrittää luoda eripuraisuutta K ja Jo fanien välille. Näihin kaikkiin ketjuihin kuuluu sekä K että JO ja osa porukasta sitäpaitsi fanittaa kumpaakin.
Muuten samaa mieltä, mutta on täällä muutkin kritisoineet Jancea ja miettineet, mikä siinä on mahdollisesti esityspuolta? Minä esimerkiksi ja taas tästä kyseisestä kirjoittajasta en tiedä onko hän, täällä voi myös mennä kirjoittajat sekaisin. Nämä jutut voisi ottaa myös mielipiteenä, eikä nousta heti takajaloilleen.
 
vierailija
Muuten samaa mieltä, mutta on täällä muutkin kritisoineet Jancea ja miettineet, mikä siinä on mahdollisesti esityspuolta? Minä esimerkiksi ja taas tästä kyseisestä kirjoittajasta en tiedä onko hän, täällä voi myös mennä kirjoittajat sekaisin. Nämä jutut voisi ottaa myös mielipiteenä, eikä nousta heti takajaloilleen.
Mielipiteen voi esittää monella tapaa. Se että haukutaan ja vähätellään muita samaan aikaan kun korostetaan sen oman B&K tosi shipin paremmuutta ei ole hyvää argumentointia. Eikä myöskään sekään että K ei muka kuulu näihin ketjuihin. Se ei ole mielipiteen esittämistä vaan tapa korostaa sen oman fanituksen kohteen paremmuutta.
 

Yhteistyössä