Hakutulokset

  1. M

    Mikä on oudoin asia mistä olette liikuttuneet?

    Tästä tuli mieleen kans yks tosi varma, nimittäin vuosi-pari sitten, kun oli ne saunalahden mainokset, joissa oli se iso reppu, jonka takaa näky vaan kengät ja lippis. Meinas jäädä aamuhesari lukematta, kun ei viittiny jokaista päivää aloittaa kyynelehtimällä. :)
  2. M

    Mikä on oudoin asia mistä olette liikuttuneet?

    Sama. Eikä oikeastaan tarvii edes kulkea käsikkäin, vaan riittää jo se verkkainen kävely rinnakkain. Tai jos toinen vaikka hellästi taputtaa toista kädelle ja kattoo puolisoaan sellasella elämää nähneellä ja rakkaudentäyteisellä katseella. :heart: Mun olis melkein helpompi vastata tähän, että...
  3. M

    olipas surullinen salkkarit jakso

    Just kattelin tallennuksesta tän päivän jakson, enkä muista milloin viimeksi olisi telkkaria katsoessa tullut itketttä näin paljon. Mulla ei edes ole omia lapsia, saati omakohtaista kokemusta aiheeseen liittyvästä, mutta kosketti kyllä syvältä. Mä vaan mietin, että miten ihmeessä tollasesta...
  4. M

    G kenellä ei ole parisuhdetta nyt ollenkaan?

    Olen eronnut heinä-elokuun vaihteessa, eli noin neljä kuukautta sitten. Ei vielä ainakaan ole sen kummemmin mitään pakkoa uuteen pariutumiseen. Jossain takaraivossa välillä kolkuttelee pelko siitä, että löydänkö rinnalleni enää koskaan ketään, mutta aikaa on kulunut vasta niin vähän, ettri vielä...
  5. M

    Mikä ärsyttää eniten liikenteessä?

    Tää on mustakin erittäin huolestuttavaa. Mä asun sellaisessa koulu/päiväkoti-kolmiossa, että jokaisella risteävällä tiellä on kolmenkympin nopeusrajoitus ja jossa on muutama korotettu suojatiekin, niin välillä joutuu kauhusta kankeana seuraamaan miten koviin nopeuksiin ihmiset saa autonsa...
  6. M

    Mikä ärsyttää eniten liikenteessä?

    Teuvot! Siis sellaiset maanteiden kuninkaat, jotka ajavat kuin viimeistä päivää, tekevät hengenvaarallisia ohituksia (tätä ennen ajavat tietysti aivan perseessä kiinni hiillostaen), tulevat eteen "isomman oikeudella", menevät "vanhoilla vihreillä", eivät huomioi muuta liikennettä, eivätkä muista...
  7. M

    mitä tehdä yksin stadissa lauantaina?

    Eläinmuseo, kansallismuseo, ateneum? Muoks. Muistaakseni keskustassa pitäisi olla pari niitä uffin myymälöitäkin, jos kirppistely kiinnostaa.
  8. M

    Alkoholisti-isä pelottaa

    Mä jouduin nuorena myös vierailemaan alkoholisoituneen äitini luona, enkä uskaltanut kertoa kenellekään millaisia ne viikonloput olivat. Nyt kun olen aikuisena puhunut isäni ja äitipuoleni kanssa he ovat olleet erittäin pahoillaan ja olisivat toivoneet, että olisin kertonut millaista äitini...
  9. M

    Kerro mielipiteesi! Jatkanko tätä sisustusideaa koko välitilaan vai onko parempi jättää näin?

    Ei kaiken tarvitse ollakaan valmiin näköistä, mutta omasta mielestäni selkeältä pohjalta hyppää paremmin yksityiskohdat esiin. Esimerkiksi, jos haluaa kiinnittää huomion niihin hyllyn päällä oleviin hauskoihin purkkeihin, pitäisi muun sisustuksen olla vähän harmonisempaa. Tai jos haluaa käyttää...
  10. M

    Kerro mielipiteesi! Jatkanko tätä sisustusideaa koko välitilaan vai onko parempi jättää näin?

    Pienen kuvan perusteella olisin ollut sitä mieltä, että ehdottomasti vaan toi pieni pätkä, mutta isomman kuvan perusteella itse ainakin laittaisin koko seinän mustalla. Perustelu: tulee jotenkin rauhallisempi kokonaisuus, kun kaapin päällä on jo monenkirjavaa purkkia ja purnukkaa ja...

Yhteistyössä