Hakutulokset

  1. M

    Suositelkaa hyvää väliasua

    Urheilukaupasta löytyy niitä devoldin kerrastoja. Niiden pitäisi olla tosi hyviä ja kestäviä. Ja jos sellasta paksumpaa aluskerraston päälle laitettavaa paitaa haluaa, niin kannattaa hankkia haglöfsin fleece tai välikerrasto.
  2. M

    vatsavaivaiset!

    Vatsataudissa olen tietääkseni ollut viimeksi 15-vuotta sitten, mutta flunssia tulee tämän tästä ja sillai raivostuttavasti joutuu puolikuntoisena menemään viikkotolkulla ennenkuin kunnolla iskee tai lähtee pois. Stressiäkin on kyllä ollut ihan kiitettävästi, eikä oikein oo elämäntavat pysyneet...
  3. M

    Voiko olla kasvukipuja, koiralla!

    Käsittääkseni koirallakin voi olla kasvukipuja, varsinkin siinä nopeimman kasvun vaiheessa, tosin ilmenee yleensä kai ontumisena. Eläinlääkäri voi jotenkin painelemalla selvittää sen aristaako koira luiden painelua, eli onko se sen kipuilu kasvusta johtuvaa. Eihän koiralla oo mitään...
  4. M

    Kenen toivoisit voittavan BB:N

    Mulla ei oo varsinaisesti suosikkia, mutta eniten soisin voiton ehkä kuitenkin Suville. Sillä on noista ollut varmaan tasaisin kausi ja tuntuu jotenkin ihmisenä olevan kaikkein miellyttävin.
  5. M

    kukaan lumene sensitive touch kosteusemulsiota?

    Mulla on varmaan aikalailla just ton tyyppinen iho ja mulle se voide sopii tosi hyvin. Muutenkin tykkään tosta Lumenen sensitive touch-sarjasta. Sillä mun iho pysyy hyvässä kunnossa. Ei tuu liian rasvaiseksi, mutta kosteuttaa kuitenkin riittävästi. :)
  6. M

    lyhyt kysymys kondomeista

    Riippuu varmaan teinien iästä. Jossain vaiheessa on kuitenkin se "Mun mutsi ja faija ei harrasta seksiä"-vaihe, joten mun mielestä on vanhemmilta ihan kohteliasta olla "traumatisoimatta" lapsiaan enää enempää. :D Ja teini saattaa kokea nolona sen, että on kaupassa mukana, kun isi ja äiti...
  7. M

    L I N N A N J U H L A T 2011 - ketju

    Vitsi toi Elina Kiikko on ihan kauheen näkönen nykyään. Posket niin lommolla ja käsivarret kans. Jalkoja ei tossa puvussa näe, mutta eiköhän nekin oo ihan vaan pelkkää luuta ja nahkaa. :( Maria Guzenina oli mun mielestä jotenkin kauheen tätimäinen. En nähnyt sitä telkkarista, mutta iltalehden...
  8. M

    En ole ikinä käynyt gynellä, vaikka olen 26v.

    Olen käynyt n.15-vuotiaasta asti papa-kokeissa 1-2 vuoden välein (vaikka aina onkin ollut puhdas). Olen ollut pitkissä parisuhteissa, sekä ollut joitakin satunnaisia kumppaneita. Papa-kokeen lisäksi (parisuhdestatuksesta riippuen) olen pitänyt erittäin tärkeänä myös sukupuolitautien testaamista...
  9. M

    Miten teillä edettäisiin jos tämä sattuisi teidän perheessä

    Mun mielestä miehellä olis kaks vaihtoehtoa: joko lopettaa ryyppäämisen kokonaan, tai saa jäädä yksinään kännisenä toikkaroimaan.
  10. M

    Joululahjavinkit aikuisille

    Mä oon ite pitänyt nyrkkisääntönä sitä, että mitään ei saa jäädä lahjasta jäljelle, jos en tunne lahjan saajaa tarpeeksi hyvin ja tiedä hänen makuaan 100varmasti. Joten olen yleensä tehnyt itse kauniita sellofaaniin käärittyjä paketteja, jotka sisältää esim. servettejä, joulukahvia/-teetä...
  11. M

    Voiko uskottomuudesta oikesti päästä yli?

    Paljon tsemppiä sinulle ap! Toivottavasti asiat kääntyy parhain päin! :hug:
  12. M

    Voiko uskottomuudesta oikesti päästä yli?

    Sun tilanne kuulostaa tosi kinkkiseltä, kun siihen on jo sukukin sotkeentunut. Tunnistan ton sun loukkaantumisen niin hyvin. Mun eksän kuvioissa oli mukana auttamassa yks sen hyvä ystävä, josta mäkin kovasti pidin tähän asti. Nyt mulla ei oo kyseisen henkilön kanssa enää mitään tekemistä, koska...
  13. M

    Voiko uskottomuudesta oikesti päästä yli?

    Se riippuu niin monesta asiasta. Itellä ainakin on vaikuttanut kovasti pettäjän käytös ja suhtautuminen tekoonsa, sekä se oliko kyseessä joku yhden illan pano vai pidempi suhde. Satunnainen pano on kuitenkin huomattavasti helpompi unohtaa, kuin se, että toinen on tietoisesti rakentanut suhteen...
  14. M

    Ihmisten röyhkeys nykyaikana.

    Itseänikin koiranomistajana ärsyttää suuresti nää kaksi täällä jo mainittua porukkaa. Kun itse tietää tasan tarkkaan kuinka helppoa se kakkapussin käyttö on, niin ärsyttää vielä enemmän. Harmittaa kun lähes joka lenkin jälkeen on joko omat kengät tai koiran tassut pa*kassa. Sais tulla jo lunta...
  15. M

    Ihmisten röyhkeys nykyaikana.

    Muiden ihmisten huomioimattomuus. Esim. ei pidetä muille ovia auki, rynnitään minäminä-meiningillä toisia päin, ei muisteta sanoa "kiitos, anteeksi, ole hyvä", ei välitetä yhtään millaiseen kuntoon esim. kirppispöytä tai kaupan vaateteline ja sovituskoppi jää seuraavalle kävijälle. Ei...
  16. M

    parhaat joulusuklaakonvehtit? :)

    Ehdottomasti Pandan kaksikerroksinen konvehtirasia!
  17. M

    Kannattaako laastarisuhde?

    Mä en tiedä onko laastarisuhde paras vaihtoehto, jos motiivina on lähinnä kosto exälle. Jossain vaiheessa, kun et ole enää ihan rikki, täytyy kuitenkin mennä eteenpäin. Mielestäni toisten ihmisten "hyväksikäyttö" on kuitenkin väärin. Tarkoitan sitä, että vaikka kuinka toiselle sanoisi, ettei...
  18. M

    Kavereiden valitsemisesta...

    Tää on vähän kakspiippuinen juttu, kun mä tarkotin tolla tylsällä lähinnä sellaista hiljaista ja hitaasti puhuvaa ja kaiken tarkkaan pohdiskelevaa, jollaiset ärsyttää mua ehkä silloin kun pitäisi toimia ripeästi, mutta joiden kanssa saattaa saada hirveen hyviä keskusteluja aikaan. Baareissa...
  19. M

    Kavereiden valitsemisesta...

    Mä voisin vielä jatkaa sen verran, että toki mielelläni tutustun uusiin ihmisiin, mutta joidenkin kanssa ei koskaan pääse sellaiselle syvemmän ystävyyden tasolle. Ja olen huomannut, että olen aika paljon kehittynyt ihmistuntijana ja pystyn aika nopeasti näkemään meneekö kemiat yksiin vai ei...
  20. M

    Kavereiden valitsemisesta...

    Samoilla linjoilla edellisen kanssa. Enää en jaksa viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka vaan imee musta kaiken eikä anna mitään. Ennen en ollut ihan näin kranttu, mutta ehkä ikä on tehnyt tietyllä tavalla nirsoksi ja haluan olla vain niiden oikeasti läheisten kanssa. On tullut myös...

Yhteistyössä