"terve"
Ostatteko ne ihan samalla ku teette ruokaostokset vai jostain naapurikaupungin syrjäisimmältä huoltsikalta kun kukaan ei nää
-
Ihan ruokaostosten seassa, paitsi silloin kun teinit on kaupassa meidän kanssa. Niillä kerroilla jää kortsut ostamatta.
En ymmärrä yhtään pointtiasi. Häpeilyttääkö teitä? Sehän olisi vain hieno esimerkki teineille, että näin se homma hoituu.-
Ihan ruokaostosten seassa, paitsi silloin kun teinit on kaupassa meidän kanssa. Niillä kerroilla jää kortsut ostamatta.
Nimenomaan. Kyllä meillä kotona on keskustelu/keskustellaan tästä aiheesta ja valistus tulee kyllä hoidettua, sen kummemmin lasta nolostuttamatta.Riippuu varmaan teinien iästä. Jossain vaiheessa on kuitenkin se "Mun mutsi ja faija ei harrasta seksiä"-vaihe, joten mun mielestä on vanhemmilta ihan kohteliasta olla "traumatisoimatta" lapsiaan enää enempää.
Ja teini saattaa kokea nolona sen, että on kaupassa mukana, kun isi ja äiti ostaa kortsuja. Eiköhän sen ehkäisyvalistuksen voi hoitaa muulloinkin?
Just näin. Vaikka nuoret tuntuvat puhuvan seksistä hyvinkin avoimesti keskenään (ja vieraampien aikuistenkin kuullen), omien vanhempien seksielämä on jotain, mistä he eivät missään tapauksessa halua tietää mitään. Se on vaan niin ehdottoman nolostuttava ja ällö asia, eikä sen avulla todellakaan pidä yrittää saada perille mitään seksivalistusta. :SRiippuu varmaan teinien iästä. Jossain vaiheessa on kuitenkin se "Mun mutsi ja faija ei harrasta seksiä"-vaihe, joten mun mielestä on vanhemmilta ihan kohteliasta olla "traumatisoimatta" lapsiaan enää enempää.
Ja teini saattaa kokea nolona sen, että on kaupassa mukana, kun isi ja äiti ostaa kortsuja. Eli en usko vanhemmilla olevan siinä kovinkaan paljon hävettävää, vaan siinä saatetaan lähinnä ajatella niitä teinien tunteita. Eiköhän se ehkäisyvalistus hoidu muulloinkin?
Oletko kasvanut jossakin oljenkorjessa? Se on yhtä luonnollista ja vielä luonnollisempaa kuin teinien.Just näin. Vaikka nuoret tuntuvat puhuvan seksistä hyvinkin avoimesti keskenään (ja vieraampien aikuistenkin kuullen), omien vanhempien seksielämä on jotain, mistä he eivät missään tapauksessa halua tietää mitään. Se on vaan niin ehdottoman nolostuttava ja ällö asia, eikä sen avulla todellakaan pidä yrittää saada perille mitään seksivalistusta. :S