lyhyt kysymys kondomeista

• Viestiketjun aloittaja "terve"
  • Ensimmäinen viesti
....
Mies oli mennyt lähikauppaansa ostamaan pelkkiä kortsuja, mutta oli sitte huomannut kukkapuskia siinä kassan vieressä ja ottanut sellaisenkin.

Oli kuulemma vanha kassatäti ollut ihan pokerinaamana, mutta jotenkin voisin veikata että 2 pakettia kortsuja ja kukkapuska ois saanut minut ainakin repeämään :D Enkä oikeastaan nyt osaa selittää miksi, on vain jotenkin huvittavat ostokset.

Silloin ihan alkuaikoina tuli ostettua kortsuja jostain syrjäiseltä r-kiskalta, mutta nykyään koen että ne on vähemmän noloja muiden ostosten seassa.

[QUOTE="aloittaja";25183913]Sanoinko että minua nolottaa ostaa kondomeja? Ei meillä niitä edes käytetä :D Tämmönen kysymys vain tuli mieleen, ihan sillä että en KOSKAAN ole huomannut kenenkään ostavan niitä. Ja sitten mietin tosiaan sitä että meilläkin isommat lapset kyllä heti kyselisivät (5 ja 7v) että hei äiti mitäs nää on?? Eli jos ostatte kondomit ihan siinä samalla ku ruokaostokset niin onko lapset kyselleet niistä ja mitäs olette vastailleen? :) Ja voisin kuvitella että vähän isommat lapset olisi nolona.[/QUOTE]

Käyn oikeastaan aina ilman lapsia kaupassa, joten tuo ei ole ollut ongelma.

"äiti"
[QUOTE="aloittaja";25183913]Sanoinko että minua nolottaa ostaa kondomeja? Ei meillä niitä edes käytetä :D Tämmönen kysymys vain tuli mieleen, ihan sillä että en KOSKAAN ole huomannut kenenkään ostavan niitä. Ja sitten mietin tosiaan sitä että meilläkin isommat lapset kyllä heti kyselisivät (5 ja 7v) että hei äiti mitäs nää on?? Eli jos ostatte kondomit ihan siinä samalla ku ruokaostokset niin onko lapset kyselleet niistä ja mitäs olette vastailleen? :) Ja voisin kuvitella että vähän isommat lapset olisi nolona.[/QUOTE]

Me ostetaan ihan samalla kun ruokaostokset. 3v poikani huomasi ne kun kotona purettiin kasseja ja sanoin ettei ne ole syötävää se riitti tässä vaiheessa.

"noh"
Me tilataan netistä kerralla isommat satsit. Joskus ollaan ostettu ihan kaupasta muiden ostosten seassa, silloin lapset oli 8 ja 4v ja selitykseksi kelpasi että ne on äidin ja iskän juttuja.

"vieras"
Mies oli mennyt lähikauppaansa ostamaan pelkkiä kortsuja, mutta oli sitte huomannut kukkapuskia siinä kassan vieressä ja ottanut sellaisenkin.

Oli kuulemma vanha kassatäti ollut ihan pokerinaamana, mutta jotenkin voisin veikata että 2 pakettia kortsuja ja kukkapuska ois saanut minut ainakin repeämään :D Enkä oikeastaan nyt osaa selittää miksi, on vain jotenkin huvittavat ostokset.
:LOL:

iu
[QUOTE="Pirjo";25178992]Oletko kasvanut jossakin oljenkorjessa? Se on yhtä luonnollista ja vielä luonnollisempaa kuin teinien.[/QUOTE]

Oljenkorjessa? (Onko se sana?)

Et nähtävästi tunne kovinkaan paljon teini-ikäisiä... Mutta itsekö siis sujuvasti ja luontevasti keskustelit vanhempiesi kanssa heidän seksielämästään, kun olit 13-17-vuotias? Kivat sulle, jos näin oli teillä, mutta se ei toki tarkoita, että se olisi se tavallinen tapa. Mitä nuoria olen kuunnellut, vanhemmat ja seksi eivät oikein sovi samaan mielikuvaan tuossa iässä.

Mulla ei ihan ensimmäisenä tulisi mieleen ottaa minun ja mieheni välistä intiimiä suhdetta keskusteluun teini-ikäisen tyttäremme kanssa, vaikka se toki luonnollinen asia elämässäni onkin. Ihan kaikkea ei kuulu jakaa lasten kanssa, ja tämä elämänalue on sellainen, joka voi jäädä lasten kanssa ruotimatta. Seksivalistus ja muu aiheeseen liittyvä keskustelu sitten erikseen, mutta ilman turhan havainnollisia omakohtaisia esimerkkejä.

Yhteistyössä